суботу, 20 липня 2013 р.

Типові варіанти батьківської поведінки і відносин, що стимулюють позитивну поведінку дітей (за Д. Льюїсом)


  1. Я відповідаю на всі запитання і реагую на висловлювання дитини.
  2. Серйозні питання і висловлювання дитини я сприймаю всерйоз.
  3. Я поставив стенд, на якому дитина може демонструвати свої роботи.
  4. Я не лаю дитину за безлад в її кімнаті чи на столі, якщо це пов’язано з творчим заняттям і робота ще не закінчена.
  5. Я виділив дитині кімнату (або частину кімнати) виключно для її занять.
  6. Я показую дитині, що її люблять такою, як вона є, а не за її досягнення.
  7. Я доручаю дитині посильні турботи.
  8. Я допомагаю дитині будувати її власні плани і приймати рішення.
  9. Я беру дитину в поїздки по цікавих місцях.
  10. Я допомагаю дитині поліпшити результат її роботи.
  11. Я допомагаю дитині нормально спілкуватися з дітьми з різних соціальних і культурних шарів.
  12. Я встановлюю розумний поведінковий стандарт і стежу, щоб дитина його дотримувалася.
  13. Я ніколи не говорю дитині, що вона гірша чи краща за інших дітей.
  14. Я ніколи не караю дитину приниженням.
  15. Я забезпечую дитину книгами і матеріалами для її улюблених занять.
  16. Я привчаю дитину мислити самостійно.
  17. Я регулярно читаю дитині.
  18. Я привчаю дитину до читання з дитинства.
  19. Я спонукаю дитину придумувати історії, фантазувати.
  20. Я уважно ставлюся до індивідуальних потреб дитини.
  21. Я знаходжу час щодня, щоб побути з дитиною наодинці.
  22. Я заохочую участь дитини у плануванні сімейних справ і подорожей.
  23. Я ніколи не дражню дитину за помилки.
  24. Я хвалю дитину за вивчені вірші, розповіді, пісні.
  25. Я вчу дитину вільно спілкуватися з дорослими будь-якого віку.
  26. Я спонукаю дитину знаходити проблеми і вирішувати їх.
  27. Я не хвалю дитину безпредметно і нещиро.
  28. Я чесний в оцінці своїх почуттів до дитини.
  29. Не існує тем, які я зовсім виключаю для обговорення з дитиною.



Немає коментарів:

Дописати коментар