неділю, 28 липня 2013 р.

Психодіагностична методика «Твій тип інтелекту»

Тест «Твій тип інтелекту»

1. Я краще намалюю схему, ніж намагатимусь пояснити словами, як потрапити в якесь місце.
2. Якщо я задоволений чи розгніваний, то частіше знаю від чого.
3. Вмію грати (чи колись грав) на музичному інструменті.
4. Можу дібрати собі музику за настроєм.
5. Можу швидко обчислювати подумки.
6. Я зможу допомогти товаришу дати раду його почуттям, бо добре контролюю свої.
7. Люблю працювати з калькулятором, комп’ютером.
8. Швидко вловлюю нові танцювальні рухи.
9. Легко виражаю свої думки в суперечках чи дискусіях.
10. Я отримую задоволення, коли слухаю добру лекцію, розмову, промову.
11. Де б я не знаходився, завжди зможу визначити, де південь і північ.
12. Мені подобається влаштовувати різні зустрічі та вечірки.
13. Життя без музики здається мені нецікавим.
14. Добре орієнтуюся в схемах до побутової техніки, приладів.
15. Мені подобаються різноманітні головоломки, ігри.
16. Я швидко навчився кататися на велосипеді (ковзанах).
17. Мене дратують нелогічні висловлювання.
18. Можу переконати інших у доцільності своїх планів.
19. У мене добра координація рухів і почуття рівноваги.
20. Я швидше від інших встановлюю числові закономірності.
21. Люблю займатися ліпленням.
22. Швидко знаходжу потрібне слово.
23. У мене добре розвинута просторова уява.
24. Майже кожна подія мого життя асоціюється в мене з певним музичним твором.
25. Люблю мати справу з цифрами та числами.
26. Люблю поміркувати на самоті.
27. Я милуюся архітектурними формами.
28. Люблю насвистувати і наспівувати у ванній.
29. Я успішний спортсмен.
30. Люблю писати довгі листи друзям.
31. В який завгодно момент я добре уявляю собі вираз власного обличчя.
32. Добре вловлюю настрій людей з виразу їхніх облич.
33. У який завгодно момент без зусиль я можу вирівняти свій настрій.
34. Чітко вловлюю настрій інших.
35. Я добре відчуваю, як до мене ставиться оточення.


Обведи кружечком потрібні пункти таблиці. Якщо в якійсь із колонок буде хоча б чотири такі позначки - це саме ваш тип інтелекту.

 А
Б
В
Г
Д
Е
Є
9
5
1
8
3
2
12
10
7
11
16
4
6
18
17
15
14
19
13
26
32
22
20
23
21
24
31
34
30
25
27
29
28
33
35

Типи інтелекту
А – лінгвістичний тип. Притаманний багатьом письменникам та людям, що легко засвоюють іноземні мови.
Б – логіко-математичний. Характерний для математиків і вчених.
В – просторовий. Характерний для шахістів, учених, мореплавців.
Г – моторно-кінетичний. Тип танцюристів, спортсменів, винахідників.
Д – музичний.  Притаманний    виконавцям музики та її творцям.
Е – внутрішньо-особистий. Характерний деяким письменникам, лікарям, поетам.
Є – міжособистісний. Характерний        для людей, здатних ділити радість і горе інших, для політичних і релігійних діячів,вчителів, наставників.


Немає коментарів:

Дописати коментар