неділя, 14 липня 2013 р.

Індивідуальна програма на зміну поведінки учня



1.Якісні засоби виховного впливу: залучення школяра до активної діяльності, за інтересами (спортивної, трудової, пізнавальної, естетичної тощо).
2.Організація допомоги у навчанні з боку консультантів-старшокласників.
3.Індивідуальна робота вчителя у позаурочний час (репетиторство за згодою батьків).
4.Рейди членів батьківського комітету класу, школи з метою ознайомлення з організацією самопідготовки, дозвілля, положення в сім’ї. Якщо сім’я потребує матеріальної допомоги, про це повідомляються органи влади.
5.Психологічні засоби впливу на емоційно-вольову сферу особи: створення ситуації успіху на уроках з найважчих для учня предметів.
6.Покращення умов сімейного виховання, застосування засобів адміністративного впливу на батьків, котрі згубно впливають на виховання дітей.
7.Щотижневе запрошення батьків до школи для підведення підсумків по контролю за дитиною.
8.Лікувальні заходи. Дуже часто важковиховувані діти потребують лікарської допомоги.
9.Важливою виховною метою консиліуму у спілкуванні з дитиною є спільне;
- корекція - проведення корекційно-відновлювальних занять та тренінгів важковиховуваними;
- індивідуальні бесіди з учнями;
- взаємодію з батьками важких дітей;
- організацію зустрічей з центрами соціальних служб для молоді, кримінальною міліцією і т.д.
   Невід’ємною складовою, превентивного виховання є проведення психолого-педагогічних консиліумів, засідань ради профілактики школи, методичних об’єднань з певних питань.
Існуюча загальноприйнята думка про те, що виховна робота з учнями класу - справа лише класного керівника - згубна і помилкова. Лише спільними зусиллями усього педагогічного колективу можна створити у школі атмосферу морально-психологічної підтримки для всіх, хто цього потребує.

Алла Полударова - 
соціальний педагог закладу "ЗШ І-ІІ ст.-ліцею № 7 
Вінницької міської ради"

Немає коментарів:

Дописати коментар