вівторок, 9 липня 2013 р.

Анкета вивчення комунікативності



Вік досліджуваного: з 13  років

Інструкція. Подані нижче судження оцініть балами від 0 до 4, залежно від того, якою мірі вони характерні для вас. Підрахуйте бали.
  1. Я легко знаходжу спільну мову з людьми
  2. У мене багато знайомих, з якими я охоче зустрічаюся.
  3. Я люблю поговорити, іноді – занадто.
  4. Я вільно почуваюся в компанії малознайомих людей.
  5. Я шкодував би, якби не мав можливості спілкуватися з друзями.
  6. Коли мені потрібно щось з’ясувати, я краще запитаю, ніж буду шукати відповідь у книжках, довідниках.
  7. Мені вдається внести деяке пожвавлення в нудну компанія.
  8. Я розмовляю швидко.
  9. Коли я надовго відірваний від компанії ,мені хочеться з кимось поговорити.

Оцінювання результатів

Якщо ви отримали 1-12 балів – ви інтроверт. Більше любите самотність ,ніж компанію, орієнтуєтеся на свої власні почуття, свій внутрішній світ, стримані, можливо, трохи песимістичні.
13-24 бали – амбаверт. Для вас характерні спокійні, доброзичливі стосунки з людьми, уміння спілкуватися, відповідність за свої вчинки.
25-36 балів – екстраверт. Для нього характерний оптимізм, почуття гумору, невимушеність у спілкуванні як з добре знайомими, так і незнайомими людьми. Може бути нестримним, легковажно ставитися до своїх обов’язків.


Немає коментарів:

Дописати коментар