ВИЯВЛЕННЯ
ВАЖКОВИХОВУВАНОСТІ УЧНЯ
(за В. М. Оржеховською)
№ п/п
|
Основні види діяльності і
ставлень
|
Оцінювання знаком +, -, 0
|
Стадії
|
||
1 початкова
|
2 середня
|
3 глибока
|
|||
1.
|
Навчальна діяльність
|
Встигає +
Не встигає -
|
|
|
|
2.
|
Ставлення до навчання
|
Старанне +
Байдуже
0
Недбале -
|
|
|
|
3.
|
Дисципліна в школі
|
Задовільна +
Незадовільна -
|
|
|
|
4.
|
Наявність захоплень та інтересів
|
Позитивні +
Негативні -
|
|
|
|
5.
|
Трудова діяльність і ставлення до неї
|
Позитивне +
Негативне -
|
|
|
|
6.
|
Громадська активність
|
Виражена +
Не виражена -
|
|
|
|
7.
|
Ставлення до себе (самооцінка)
|
Занижена +
Відповідна 0
Завищена -
|
|
|
|
8.
|
Дотримання морально-правових норм
|
Позитивне +
Негативне -
|
|
|
|
9.
|
Ставлення до матеріальних і моральних
цінностей
|
Розумне +
Не розумне -
|
|
|
|
10.
|
Участь у неформальних групах з асоціальною
спрямованістю
|
Активна –
|
|
|
|
11.
|
Взаємини з однолітками
|
Дружні +
Байдужі 0
Конфліктні -
|
|
|
|
12.
|
Ставлення до педагогів
|
Позитивне +
Негативне –
Байдуже 0
|
|
|
|
13.
|
Ставлення до батьків
|
Позитивне +
Негативне –
Байдуже 0
|
|
|
|
Стійкість
виявлення
|
Епізодичні
|
Часті
|
Постійні
|
Всього
негативних показників
|
4-6
|
7-9
|
10-13
|
Наявність приблизно 4-6 негативних показників (у першу
чергу таких, як неуспішність, погана дисципліна, негативне ставлення до праці,
громадської роботи, правових і моральних норм) дає підставу встановити
початкову стадію важковиховуваності: 7-9
(середню) і 10-13 – глибоку стадію
важковиховуваності учня.
Особлива увага звертається на
стійкість негативних рис і якостей.

Немає коментарів:
Дописати коментар