пʼятницю, 2 травня 2014 р.

Тест «Самооцінка організованості»


Вік досліджуваного: з 14 років.
Інструкція. Прочитайте твердження опитувальника, і у випадку згоди з ними поставте знак «+», а у випадку незгоди - знак «-».
Текст опитувальника
1. З вечора я планую всі свої справи на наступний день.
2. Я завжди радію успіхам інших дітей.
3. Часто мені не вдається зробити те, що я запланував.
4. Вважаю, що готуватися зразу до декількох справ неможливо.
5. На своєму робочому столі зазвичай підтримую порядок.
6. Свої обіцянки я завжди виконую.
7. Я, як правило, затягую відповідь на отриманий лист.
8. Повернувшись додому у брудному взутті, я зразу приводжу його в порядок.
9. Буває, що я говорю про речі, на яких не розуміюсь.
10.  Не відкладаю на завтра те, що можна зробити сьогодні.
11.  За будь-яких обставин надаю перевагу навчанню перед розвагами.
12.  Часто біжу у школу, не встигнувши поснідати.
13.  Я можу запізнитися у школу без усяких на те причин.
14.  Можу підтримати розмову на будь-яку тему.
15.  Якщо немає успіху у школі, в мене зникає бажання туди йти.
16.  Кожну річ одразу кладу на місце.
17.  Деколи я говорю вголос те, що думаю.
18.  Коли мені доводиться запізнюватися навіть на несерйозний захід, мені
стає не по собі.
19.  Мій стиль - ретельно виконувати завдання тільки тоді, коли може
запитати вчитель.
20.  До школи я приходжу мінімум за 10 хвилин до початку уроків.
21.  Я завжди виконую всі правила поведінки у громадських місцях.
22.  Я роблю вранці зарядку.
23.  Якщо я грунтовно готуюся до однієї справи, інші залишаються непідго-
товленими.
24.  Я завжди переходжу вулицю у встановленому місці.
25.  Часом я прибігаю до школи, не застеливши ліжка.
26.  Громадські доручення я виконую без нагадувань.
Обробка результатів
Організованість вираховується шляхом підрахунку суми балів за відповіді «так» на запитання 1,5, 8,10,12,18,20,22,28 та відповіді «ні» на запитання З, 4,7,11,14,15,17,21,25,27.
Чим більша сума балів, тим вище організованість учня.
Шкала оцінок:
1-6 балівнизький рівень;
7-13 балів - середній рівень;
14-20 балів - високий рівень.

Немає коментарів:

Дописати коментар