вівторок, 18 березня 2014 р.

ТЕСТ ДЛЯ БАТЬКІВ «ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ»


Інструкція: «При заповненні тесту обведіть літеру варіанта відповіді».

1. Повернувшись додому з роботи, ви хочете почитати газети. А Ваш син (дочка) слухає у цей час голосну музику. Ви говорите:
а) Зараз же вимкни магнітофон!
б) Вимкни магнітофон! У мене голова розламується. Ти ж бачиш, що я збираюся почитати газету.
в) Давай домовимося: я буду читати газету приблизно протягом години, а ти вимкнеш музику Потім можеш слухати далі.

2. Ваш син не стригся протягом тривалого часу. Це вас дуже засмучує, і ви кажете:
а) Зараз же йди до перукарні! Мені вдома клоун непотрібен!
б) Як тобі не соромно ходити у такому вигляді, адже на тебе вже озираються! Ось тобі гроші на стрижку, піди зараз же підстрижись.
в) Синові Ви нічого не кажете про його зачіску. Замість цього час від часу у його присутності, розмовляючи з дружиною (чоловіком), згадуєте про те, що мода на довге волосся минула.

3.                Ви просите доньку (сина) терміново сходити у якійсь важливій справі. Вона (він) відмовляється. Ви здогадуєтеся, що дитина спішить на зустріч з друзями, і говорите:
а)  Мене не стосуються твої справи. Зараз же відправляйся і зроби те, про що
я тебе прошу!
б) Ти все ж-таки повинен (повинна) це зробити. Треба ж і мені допомогти.
в) Ви намагаєтесь вибрати компромісне рішення: пропонуєте різноманітні варіанти, такі, щоб була зроблена справа до чи після зустрічі з друзями.

4.                Батько застає сина з цигаркою (батько палить) і каже:
а) Так ти палиш? У цьому віці? Зараз же покинь сигарету. б) Якщо палити у твоєму віці, що ж буде потім?
в) Дуже погано чиниш, що звикаєш до тютюну. Якщо я в молодості зробив таку помилку та звик до паління, це зовсім не означає, що й ти маєш палити.

5.                Дочка прохає купити їй дорогі туфлі. У вас немає на це грошей. Ви говорите:
а) У такому віці дорогі туфлі? Ще чого захотіла!
б)  Ти завжди просиш дорогі речі. А звідки я візьму гроші? Походи поки що  у старих туфлях.
в) У мене немає грошей. Ось коли отримаю премію — поговоримо.

6. Син (дочка) має вимити посуд, але замість цього дивиться телевізор і ви говорите:
а) Зараз же вимий посуд!
б) Мати хвора, а ти навіть посуд не вимиєш! Може, я маю це робити?!
в) Не забудь після закінчення своєї передачі вимити по суд. Це неприємно, але нічого не вдієш, це необхідно зробити!

Результати тесту:

Якщо більшість обраних відповідей із серії а), батьки занадто категоричні. Друзями таких батьків, напевне, діти не назвуть.
Якщо більшість обраних відповідей типу б), батьки не надто послідовні у своєму ставленні до дітей, але взагалі часто виступають у ролі порадника.
Якщо більшість відповідей вибрано у рубриці в), то батьки вимагають від своїх дітей дуже небагато.

Найкращий результат, якщо обрані відповіді типу б) та в). Це означає, що батьки не лише намагаються зберегти свій авторитет перед дітьми, але і їхню дружбу.

Немає коментарів:

Дописати коментар