середу, 26 березня 2014 р.

Аналітична довідка за результатами психологічного дослідження (Зразок оформлення)

Аналітична довідка за результатами анкетування учнів за методикою «Ставлення до дітей з особливими потребами» 
(анкета взята з газети "Завуч. Шкільний світ" - 2013 - № 16)

Дата (строки) проведення - 18-19 березня 2013 року.
Мета дослідження - визначення ставлення учнів 8-х класів до дітей з особливими освітніми потребами; вироблення толерантного ставлення до даної категорії однолітків.
Предмет, об’єкт - проблема ставлення молоді до дітей з особливими потребами у країні та пропагування широкого спектра волонтерської  діяльності у вільний від навчання час.
Метод / методика обстеження (короткий опис) -   анкета, що складається з 8 запитань: 6 запитань закритого типу, 2 – відкритого типу.
Кількість та контингент досліджуваних (вік) – учні трьох 8-х класів, віком від 12-14 років.
Протокол діагностування:

Запитання
ЛІН-1 (26 осіб)
ФМН-1
(25  осіб)
ІТН-1
(24 особи)
Загальні результати
(75 осіб)
К-сть
%
К-сть
%
К-сть
%
1. Чи знаєш ти, хто такі діти з обмеженими фізичними можливостями?
А) так;         
б) ні;                                 
в) хотів(ла) б знати




26
0
0




100
0
0




24
1
0




96
4
0




23
0
1




96
0
4




73
1
1




98
1
1
2. Як ти ставишся до дітей—інвалідів?
А) добре;                    
б) мені їх шкода;          
 в) байдуже;
 г) не знаю


5
17
2
2


19
65
8
8


8
14
1
2


32
56
4
8


8
15
1
0


33
63
4
0


21
46
4
4


28
62
5
5
3. У якій школі краще було б навчатися дітям—інвалідам?
А) у спецшколі;                                     б) в загальноосвітній школі;                  
в) вдома;



20
2

4



76
8

16



19
3

3



76
12

12



8
10

6



33
42

25



47
15

13



63
20

17
4. Як ти поставишся до того, щоб дитина—інвалід була твоїм однокласником, другом?
А) добре                  
б) байдуже                
в) негативно        
г) не знаю




6
10
2
8




23
47
4
26




6
10
1
8




24
40
4
32




10
9
1
4




42
38
4
16




22
29
4
20




29
40
5
26
5.Якщо діти-інваліди навчатимуться в нашому навчальному закладі, чи будеш ти з ними  спілкуватися?
А) так, адже вони такі, як я;
б) ні, мені це не потрібно;
в) не знаю





16
1
9





62
4
34





17
1
7





68
4
28





13
4
7





55
16
29





46
6
23





62
8
30
6. Чи потрібно в вашій школі створити центр, в якому діти-інваліди могли б спілкуватися   окремо від тебе?
А) так;                                           б) ні;                                              в) не знаю





2
11
13





8
42
50





2
9
14





8
36
56





2
12
10





8
50
42





6
32
37





8
42
50



Запитання
ЛІН-1 (26 осіб)
ФМН-1 (25  осіб)
ІТН-1 (24 особи)
7. Які позитивні риси особистості ти можеш відзначити у дітей-інвалідів?
не знаю 11
доброта 6
не зазначили відповіді 4
хочуть спілкуватися з іншими 2
вони такі ж люди як ми
співчутливість
позитивний світогляд
надія
прагнення до вищого
у кожної людини є свої позитивні та негативні риси
сила духу
розуміючі
щирість
Не знаю 6
доброта 6
Сила волі 2
Духовно сильні 2
Не знайомий з дітьми-інвалідами,  проте впевнений, що вони наполегливі 2
Такі як у інших
Ніяких
не зазначили відповіді
я не можу відповісти на це питання, адже кожна людина як особистість різна
усі люди мають індивідуальні позитивні риси
Чесність
Чуйність
Розуміючі
людинолюбство
Доброта 6
щирі 5
товариські 4
чуйні 3
не зазначили відповіді 3
не знаю 3
Розуміння
Життєрадісність 2
діти з обмеженими фізичними можливостями не відрізняються від нас 2
вони цінують кожну мить життя
веселі
позитивні
ввічливі
вони особливі, так як і кожна людина у цьому світі
8.Які негативні риси особистості ти можеш відзначити у дітей-інвалідів?
Ніяких
Скриті
Недовірчиві
Замкнутість 2
Сором’язливість 2
Агресія
Вони ображаються на все
не зазначили відповіді 7
не знаю 12

Впадають в депресію і не борються зі своїми комплексами 3
Закуті 2
Такі як у інших  2
не зазначили відповіді 2
Усі люди різні і немає стандарту
Непристосованість до життя
не знаю 7

не зазначили відповіді 4
Замкнутість 3
Такі як і в нас 2
Сором’язливі 2
Немає 2
Іноді злість на оточуючих
можливі депресії
ці діти багато страждають і тому їм важко, мені їх шкода
лякливість
Агресивність
не знаю 6

1 коментар:

  1. ВСЕ ЧИТАЙТЕ ЦЕ ЗАВДАННЯ НА ЯК ВІДПОВІДАЮТЬ МОЮ КРЕДИТУ З ЛЕГІТОВОЇ І КОРІБНОЇ КОМПАНІЇ Мене звуть Керстін Ліс, я шукав кредит, щоб погасити свої борги, всі, кого я зустрів, шахраювали і брали гроші, поки нарешті не зустріли пана, Бенджаміна Брейль Лі Він міг дати мені позику в розмірі 450 000,00 R. Він також допоміг деяким моїм колегам. Я сьогодні говорю як найщасливіша людина у всьому світі, і я сказав собі, що будь-який позикодавець, який рятує мою родину від нашого бідного становища, я скажу ім'я всьому широкому світові, і я так радий сказати, що моя родина повертається назавжди, тому що мені була потрібна позика, щоб почати своє життя на всьому протязі, оскільки я єдина мама з 3 дітьми, і весь світ здавався, що він висить на мені, поки я не мав на увазі, що Бог послав позикодавця, який змінив моє життя і що в моїй родині, БОГ, що побоюється кредитора, містер, Бенджамін, він був Спаситель БОГ, посланий рятувати мою сім'ю, і спочатку я думав, що це стане неможливим, поки я не отримаю позику, і запросив його до своєї сім'ї -Усім учаснику, від якого він не відмовився, і я пораджу будь-кому, хто справді потребує позики, звернутися до пана Бенджаміна Брейля Лі електронною поштою за адресою (lfdsloans@outlook.com), оскільки він є найбільш розуміючим і добрим сердечним кредитором I коли-небудь зустрічалися з турботливим серцем. Він не знає, що я роблю це, поширюючи свою доброзичливість у відношенні до мене, але я вважаю, що я повинен поділитися цим питанням з усіма вами, щоб звільнити себе від шахраїв, будьте обачливими, як вдавачі та зв’яжіться з правою кредитною компанією. com або whatsapp + 1-989-394-3740. .

    ВідповістиВидалити