четвер, 20 березня 2014 р.

Характеристика діяльності у міжатестаційний період вчителя історії

      Іващук Галина Григорівна працює в ліцеї з 2003 року. Вчитель вищої категорії, має звання «вчитель-методист». Досконало знає свій предмет, володіє широким спектром стратегій навчання, ефективними методиками, які сприяють загальному та творчому розвитку учнів. В своїй роботі активно впроваджує форми та методи організації навчально-виховного процесу, що забезпечують максимальну самостійність навчання учнів.
     Галина Григорівна добре володіє інноваційними освітніми методиками й технологіями, активно їх використовує та поширює у професійному середовищі; активно впроваджує  різні форми та методи організації навчально-виховного процесу, застосовує нестандартні  форми проведення уроку, такі як  уроки-лекції, уроки-семінари, уроки-вікторини, захисти творчих учнівських робіт.
      Учитель має гарні навики ораторського мистецтва, вміє лаконічно, образно і виразно подати матеріал, зацікавити учнівську аудиторію.
      Іващук Г.Г. широко впроваджує позакласну роботу. Її учні є переможцями та призерами Всеукраїнських учнівських олімпіад, щороку беруть участь в різноманітних Всеукраїнських конкурсах  учнівських дослідницьких робіт. Постійно є членом журі міських та обласних олімпіад.
     Бере активну участь у позакласних заходах на рівні ліцею, а також міста і області. Працюючи у складі методичного об’єднання вчителів гуманітарних дисциплін, постійно вносить пропозиції щодо вдосконалення навчально-виховного процесу в навчальному закладі.
     Має власні методичні розробки, працює над створенням власного дидактичного та роздаткового матеріалу.
Є класним керівником 10 класу. Знає основи педагогіки, психології, дитячої та вікової фізіології, використовує диференційований та індивідуальний підхід до учнів, що дає можливість  вирішувати педагогічні проблеми, а також  налагоджувати контакт з учнями, батьками, колегами по роботі.
     Користується заслуженим авторитетом серед учнів, вчителів та батьків.

Немає коментарів:

Дописати коментар