Ключові положення
1. Перше рішення відносно
наркотиків – спробувати чи ні – найважливіше. В цю мить у людини зберігається
максимальна можливість контролювати свою долю.
2. Як тільки людина стає на
шлях вживання наркотиків, вона починає втрачати можливість вибору.
Цілі
заняття
1. Розуміти життєву
важливість першого вибору – спробувати наркотики чи відмовитися.
2. Розуміти, що як тільки
людина починає вживати наркотики, її здатність до вбору обмежується.
Обладнання
Скринька, книга, в якій не вистачає, приблизно,
100 сторінок, монета, ручка, аркуш А-4, гра «З наркотиками або без?».
Епіграф
«Помилка однієї хвилини
може повести за собою горе всього життя»
Хід уроку:
І.
Організаційний момент
ІІ. Вступне
слово соціального педагога
Давайте познайомимося, які існують основні життєві
мрії в нашому житті.
Життєві мрії:
- Фінансова
надійність.
-
Професійний успіх.
-
Стабільна і турботлива родина.
-
Близькі й вірні друзі.
-
Здоров’я і хороший фізичний стан.
-
Оптимістичне, впевнене відношення до життя.
- Довге
життя.
- Хороша
репутація серед оточуючих.
ІІІ.
Оголошення теми та мети уроку
ІV. Гра
- Давайте заглянемо, до
нашої чарівної скриньки і подивимося, що в ній знаходиться.
Соціальний
педагог дістає книжку без закінчення.
Учні
висказують свою точку зору про дану книжку.
Умовні позначення:
►
А = аверс
►
Н =
ні
►
Р = реверс
►
Т = так
►
2 А = аверс 2 рази
підряд
Правила гри:
На кожному пункті (трикутнику), де необхідно
прийняти рішення, гравець повинен пройти рішення, підкинувши монету в повітря.
Деякі вибори ускладнені – наприклад, 2А означає, що для того, щоб зробити
вибір, гравець повинен отримати результат «аверс» двічі, підкинувши монету два
рази підряд. У таких ускладнених трикутниках, якщо гравцю випадає спочатку
«аверс», а потім «реверс», він відразу виходить з трикутника в напрямку
«реверс».
Гра закінчується, коли стається одна з трьох речей:
1. Гравець дістається скриньки, позначеної написом
«Стежка до мрій»;
2. Гравець дістається до скриньки, позначеної написом
«Смерть», або
3. Гравець підкинув монету вже 15 разів.
Після того, як монету було підкинуто 15 разів,
гравець зупиняється на тій сходинці, до якої він/вона дійшов/ла, незалежно від
того, як багато цілей залишилося не здійсненими (якщо такі будуть). Після того,
як гравець підкинув монету 15 разів, він/вона повинен жити таким життям, яке
зазначено в тому пункті, навіть якщо воно далеке від мрій або навіть не включає
в себе зазначені спочатку мрії.
Питання для обговорення:
1. Які були найважливіші вибори в грі, які
вирішили результат гри в цілому?
2. Які вибори найскладніше роботи? Де ті місця,
на яких доводиться приймати рішення?
3. Хоч і не завжди життя наркомана закінчується
ранньою смертю, все ж які ще існують ризики?
У цій грі набагато легше покинути
вживання наркотиків, ніж у реальному житті. Гра дуже спрощує деякі важливі
рішення, які доводиться приймати.
«Момент, коли колешся не для того, щоб тобі стало добре, а щоб не було погано,
наступає дуже швидко»
Едіт Піаф
VІ. Робота з роздатками
Запишіть
наступну фразу на аркуші, що лежить перед вами:
«Я проголошую свою незалежність від
наркотиків»
Завізуйте дану фразу своїм підписом і попросіть
своїх товаришів теж завізувати ваш підпис.
VІІ. І на закінчення.
Проголошення лозунга проти
наркотиків
“Просто скажи - НІ” (Ненсі
Рейган)
За посібником "Майбутнє починається сьогодні"
Немає коментарів:
Дописати коментар