пʼятницю, 28 червня 2019 р.

Тест «Твій тип інтелекту»



1. Я краще намалюю схему, ніж намагатимусь пояснити словами, як потрапити в якесь місце.
2. Якщо я задоволений чи розгніваний, то частіше знаю від чого.
3. Вмію грати (чи колись грав) на музичному інструменті.
4. Можу дібрати собі музику за настроєм.
5. Можу швидко обчислювати подумки.
6. Я зможу допомогти товаришу дати раду його почуттям, бо добре контролюю свої.
7. Люблю працювати з калькулятором, комп’ютером.
8. Швидко вловлюю нові танцювальні рухи.
9. Легко виражаю свої думки в суперечках чи дискусіях.
10. Я отримую задоволення, коли слухаю добру лекцію, розмову, промову.
11. Де б я не знаходився, завжди зможу визначити, де південь і північ.
12. Мені подобається влаштовувати різні зустрічі та вечірки.
13. Життя без музики здається мені нецікавим.
14. Добре орієнтуюся в схемах до побутової техніки, приладів.
15. Мені подобаються різноманітні головоломки, ігри.
16. Я швидко навчився кататися на велосипеді (ковзанах).
17. Мене дратують нелогічні висловлювання.
18. Можу переконати інших у доцільності своїх планів.
19. У мене добра координація рухів і почуття рівноваги.
20. Я швидше від інших встановлюю числові закономірності.
21. Люблю займатися ліпленням.
22. Швидко знаходжу потрібне слово.
23. У мене добре розвинута просторова уява.
24. Майже кожна подія мого життя асоціюється в мене з певним музичним твором.
25. Люблю мати справу з цифрами та числами.
26. Люблю поміркувати на самоті.
27. Я милуюся архітектурними формами.
28. Люблю насвистувати і наспівувати у ванній.
29. Я успішний спортсмен.
30. Люблю писати довгі листи друзям.
31. В який завгодно момент я добре уявляю собі вираз власного обличчя.
32. Добре вловлюю настрій людей з виразу їхніх облич.
33. У який завгодно момент без зусиль я можу вирівняти свій настрій.
34. Чітко вловлюю настрій інших.
35. Я добре відчуваю, як до мене ставиться оточення.


Обведи кружечком потрібні пункти таблиці. Якщо в якійсь із колонок буде хоча б чотири такі позначки - це саме ваш тип інтелекту.

 А
Б
В
Г
Д
Е
Є
9
5
1
8
3
2
12
10
7
11
16
4
6
18
17
15
14
19
13
26
32
22
20
23
21
24
31
34
30
25
27
29
28
33
35

Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Типи інтелекту

А лінгвістичний тип. Притаманний багатьом письменникам та людям, що легко засвоюють іноземні мови.

Б логіко-математичний. Характерний для математиків і вчених.

В просторовий. Характерний для шахістів, учених, мореплавців.

Г моторно-кінетичний. Тип танцюристів, спортсменів, винахідників.

Д музичний.  Притаманний        виконавцям музики та її творцям.

Е внутрішньо-особистий. Характерний деяким письменникам, лікарям, поетам.

Є міжособистісний. Характерний для людей, здатних ділити радість і горе інших, для політичних і релігійних діячів,вчителів, наставників.


1 коментар:

  1. As claimed by Stanford Medical, It is in fact the ONLY reason women in this country get to live 10 years more and weigh on average 19 KG less than we do.

    (Just so you know, it is not related to genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING around "HOW" they are eating.)

    P.S, I said "HOW", and not "what"...

    Tap this link to uncover if this easy test can help you discover your real weight loss possibility

    ВідповістиВидалити