пʼятницю, 10 травня 2013 р.

Методика «Визначення рівня своєї самооцінки»


Методика «Визначення рівня своєї самооцінки»
(розроблена Г.М. Казанцевою)


Методика пропонує певну кількість тверджень, навпроти яких ставиться один з трьох варіантів відповідей: «так» (+), «ні» (-), «не знаю» (?), які відповідають власній поведінці в аналогічній ситуації.


Бланк запитань
1.      Звичайно я розраховую на успіх у своїх справах.
2.      Більшу частину часу я знаходжуся у пригніченому стані.
3.      Більшість ровесників зі мною радяться.
4.      У мене не має невпевненості в собі.
5.      Я настільки ж здібний і винахідливий як більшість оточуючих мене людей.
6.      Часом я почуваю себе нікому не потрібним.
7.      Я все роблю добре (будь-яку справу).
8.      Мені здається, що я нічого не досягну в майбутньому.
9.      У будь-якій справі я вважаю себе правим.
10.  Я роблю багато такого, про що потім жалкую.
11.  Коли я дізнаюсь про успіхи кого-небудь, кого я знаю, то сприймаю це як власну поразку.
12.  Мені здається, що всі навколо дивляться на мене з осудом.
13.  Мене мало турбують можливі невдачі.
14.  Мені здається, що успішному виконанню доручень чи справ мені заважають перешкоди, яких мені не подолати.
15.  Я рідко жалкую про те, що вже зробив.
16.  Оточуючі мене люди більш привабливі, ніж я.
17.  Я думаю, що я постійно комусь необхідний.
18.  Мені здається,що я навчаюся гірше за інших.
19.  Мені частіше щастить, ніж не щастить.
20.  У житті я завжди чогось боюся.


Підрахунок результатів. 
Підраховується кількість позитивних відповідей (+), спочатку за непарними номерами, а потім за парними. Від першого результату віднімається другий. Кінцевий результат знаходиться в інтервалі від -10 до +10.


Інтерпретація
від -10 до -4 свідчить про занижену самооцінку
від -3 до +3 – про адекватну самооцінку
від +4 до +10 – про завищену самооцінку.


Немає коментарів:

Дописати коментар