Digital Clock and Date

пʼятниця, 10 травня 2013 р.

Методика «Визначення рівня своєї самооцінки»


Методика «Визначення рівня своєї самооцінки»
(розроблена Г.М. Казанцевою)


Методика пропонує певну кількість тверджень, навпроти яких ставиться один з трьох варіантів відповідей: «так» (+), «ні» (-), «не знаю» (?), які відповідають власній поведінці в аналогічній ситуації.


Бланк запитань
1.      Звичайно я розраховую на успіх у своїх справах.
2.      Більшу частину часу я знаходжуся у пригніченому стані.
3.      Більшість ровесників зі мною радяться.
4.      У мене не має невпевненості в собі.
5.      Я настільки ж здібний і винахідливий як більшість оточуючих мене людей.
6.      Часом я почуваю себе нікому не потрібним.
7.      Я все роблю добре (будь-яку справу).
8.      Мені здається, що я нічого не досягну в майбутньому.
9.      У будь-якій справі я вважаю себе правим.
10.  Я роблю багато такого, про що потім жалкую.
11.  Коли я дізнаюсь про успіхи кого-небудь, кого я знаю, то сприймаю це як власну поразку.
12.  Мені здається, що всі навколо дивляться на мене з осудом.
13.  Мене мало турбують можливі невдачі.
14.  Мені здається, що успішному виконанню доручень чи справ мені заважають перешкоди, яких мені не подолати.
15.  Я рідко жалкую про те, що вже зробив.
16.  Оточуючі мене люди більш привабливі, ніж я.
17.  Я думаю, що я постійно комусь необхідний.
18.  Мені здається,що я навчаюся гірше за інших.
19.  Мені частіше щастить, ніж не щастить.
20.  У житті я завжди чогось боюся.


Підрахунок результатів. 
Підраховується кількість позитивних відповідей (+), спочатку за непарними номерами, а потім за парними. Від першого результату віднімається другий. Кінцевий результат знаходиться в інтервалі від -10 до +10.


Інтерпретація
від -10 до -4 свідчить про занижену самооцінку
від -3 до +3 – про адекватну самооцінку
від +4 до +10 – про завищену самооцінку.


Немає коментарів:

Дописати коментар