Види роботи
соціального педагога за напрямками
№
|
Основні види роботи
|
Усього
|
|||
Охоплено осіб
|
Затрачено годин
|
Усього
|
|||
Активні
|
Пасивні
|
||||
1.
|
Діагностика індивідуальна:
|
||||
а) учнів (дітей )всього:
|
|||||
у т.ч.-дошкільного віку:
|
|||||
- початкових класів:
|
|||||
- середніх класів:
|
|||||
- старших класів:
|
|||||
- учнів ПТНЗ:
|
|||||
- студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації:
|
|||||
б) педпрацівників:
|
|||||
в) батьків:
|
|||||
2.
|
Діагностика групова,
соціально-психологічні дослідження серед:
|
||||
а) учнів (дітей )всього:
|
|||||
у т.ч.-дошкільного віку:
|
|||||
- початкових класів:
|
|||||
- середніх класів:
|
|||||
- старших класів:
|
|||||
- учнів ПТНЗ:
|
|||||
- студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації:
|
|||||
б) педпрацівників:
|
|||||
в) батьків:
|
|||||
3
|
Консультування індивідуальне:
|
||||
а) учнів (дітей )всього:
|
|||||
у т.ч.-дошкільного віку:
|
|||||
- початкових класів:
|
|||||
- середніх класів:
|
|||||
- старших класів:
|
|||||
- учнів ПТНЗ:
|
|||||
- студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації:
|
|||||
б) педпрацівників:
|
|||||
в) батьків:
|
|||||
4
|
Консультування групове:
|
||||
а) учнів (дітей )всього:
|
|||||
у т.ч.-дошкільного віку:
|
|||||
- початкових класів:
|
|||||
- середніх класів:
|
|||||
- старших класів:
|
|||||
- учнів ПТНЗ:
|
|||||
- студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації:
|
|||||
б) педпрацівників:
|
|||||
в) батьків:
|
|||||
5
|
Зв’язки з громадськістю, відвідування (кількість
осіб/кількість годин, витрачених на заходи):
|
||||
- учнів (дітей) вдома:
|
|||||
- батьків за місцем роботи:
|
|||||
- органів виконавчої влади та громадського самоврядування:
|
|||||
- участь у судових засіданнях щодо розгляду справ стосовно неповнолітніх:
|
|||||
6
|
Розвивальна робота групова з учнями (дітьми) всього:
|
||||
у т.ч.-дошкільного віку:
|
|||||
- початкових класів:
|
|||||
- середніх класів:
|
|||||
- старших класів:
|
|||||
- учнів ПТНЗ:
|
|||||
- студентів ВНЗ І-ІІ рівня акредитації:
|
|||||
7
|
Проведення ділових ігор,
тренінгів для:
|
||||
а) педпрацівників:
|
|||||
б) батьків:
|
|||||
8
|
Психологічна просвіта, виступи перед:
|
||||
а) учнями (дітьми):
|
|||||
б) педпрацівниками:
|
|||||
в) батьками:
|
|||||
9
|
Навчальна діяльність:
|
||||
- курси за вибором:
|
|||||
- факультативні заняття:
|
|||||
- гурткова робота:
|
|||||
10
|
Соціально-перетворювальна робота:
|
||||
- обстеження житлово-побутових умов дітей-сиріт, багатодітних сімей,
сімей, які перебувають в кризовій життєвій ситуації та інш.:
|
|||||
- складання акту обстеження житлово-побутових умов (іншого документу):
|
|||||
- оформлення документів на оздоровлення дітей:
|
|||||
Всього:
|
Немає коментарів:
Дописати коментар