четвер, 23 травня 2013 р.

Анкета «ТИ І ТВОЯ СІМ’Я»



  1. Чи приймаєш ти участь в обговоренні сімейного бюджету?
  2. Вирішуючи якусь важливу справу батьки з тобою радяться?
  3. Чи радишся ти з батьками, коли в тебе виникають проблеми?
  4. Чи спішиш ти додому після школи?
  5. Подобається тобі проводити до суг в кругу сім’ї?
  6. До кого з оточуючих людей, ти скоріше всього звернешся у важкій ситуації?
  7. Хто з членів сім’ї тебе краще всіх розуміє?
  8. Як часто в вашій сім’ї обговорюються статті, фільми?
  9. Улюблена телепередача, газета, журнал у вашій сім’ї?
  10. Хотів би ти, щоб в твоїй майбутній сім’ї були такі ж відносини, які сьогодні між вами?
  11. Як ти гадаєш, із скількох чоловік повинна складатися сім’я?
  12. Вихідні та святкові дні ми частіше проводимо…
  13. Як відносяться батьки до приходу твоїх друзів?
  14. Чи знаєш ти свій родовід?
  15. Вільний час я краще всього провожу з …
  16. Чи є у вас в сім’ї спільні захоплення?
  17. Чи є у вас в сім’ї сімейні свята? Якщо так, то які?
  18. В нашій сім’ї все робиться так, як захоче …
  19. Якщо я не згодний з батьками, то…
  20.  Якщо мої батьки не згодні зі мною, то…
  21. Найголовніше в нашій сім’ї на мій погляд, це…
  22. Я мрію, щоб в нашій сім’ї…
  23. В своїй матері я більш за все ціную…
  24. Що зі своєї сім’ї ти візьмеш у своє майбутнє життя?
  25. Чекаю неділі тому, що…
  26. Чи знають батьки всіх твоїх друзів?
  27. Хто з старших в основному ходить на батьківські збори?

Немає коментарів:

Дописати коментар