МЕТОДИКА «ПРОФІЛЬ»
(модифікація «Карти
інтересів»)
Інструкція: Дані
питання стосуються Вашого відношення до різних напрямів діяльності. Чи подобається Вам робити те,
про що говориться в опитувальнику? Якщо так, то в бланку відповідей поряд з
номером питання поставте «+». Якщо не подобається - «-». Якщо сумніваєтеся -
поставте «?».
Стимульний матеріал.
Мені
подобається...
- Дізнаватися про
відкриттяв галузі фізики і
математики.
- Дивитися передачі про
життя рослин і тварин.
- З’ясовувати устрій електроприладів.
- Читати
науково-популярні технічні часописи.
- Дивитися передачі про
життя людей в різних країнах.
- Бувати на виставках,
концертах, спектаклях.
- Обговорювати і
аналізувати події в країні й за кордоном.
- Спостерігати за
роботою медсестри, лікаря.
- Створювати затишок і
лад в домі, класі, школі.
- Читати книги і
дивитися фільми про війни і битви.
- Займатися
математичними розрахунками і підрахунками.
- Дізнаватися про
відкриття в області хімії і біології.
- Ремонтувати побутові
електроприлади.
- Відвідувати технічні
виставки, ознайомлюватися з досягненнями науки й техніки.
- Ходити в походи,
бувати в нових незнаних місцях.
- Читати відгуки й
статті про книги, фільми, концерти.
- Брати участь в
суспільному житті школи, міста.
- Пояснювати
однокласникам учбовий матеріал.
- Самостійно виконувати
роботу по господарству.
- Дотримувати режим дня,
вести здоровий спосіб життя.
- Проводити досліди по
фізиці.
- Доглядати тварин,
рослини.
- Читати статті про
електроніку і радіотехніку.
- Збирати і ремонтувати меблі, годинник, замки,
велосипеди.
- Колекціонувати камені,
мінерали.
- Вести щоденник,
складати вірші і оповідання.
- Читати біографії
відомих політиків, книги по історії.
- Грати з дітьми,
допомагати виконувати уроки молодшим школярам.
- Купувати продукти для
дому, вести урахування витрат.
- Брати участь у воєнних
іграх, походах.
- Займатися фізикою і
математикою зверх шкільної програми.
- Помічати і тлумачити
природні явища.
- Збирати і ремонтувати
комп’ютери.
- Будувати креслення,
схеми, графіки, у тому числі на комп’ютері.
- Брати участь в
географічних,
геологічних експедиціях.
- Розказувати друзям про
прочитані книги, побачені фільми і спектаклі.
- Стежити за політичним
життям в країні і за кордоном.
- Доглядати маленьких
дітей або близькими, якщо вони захворіли.
- Шукати і находити
способи заробляння грошей.
- Займатися фізичною
культурою і спортом.
- Брати участь у
фізико-математичних олімпіадах.
- Виконувати лабораторні
досліди по хімії і біології.
- Знатися на принципах
роботи електроприладів.
- Знатися на принципах
роботи різних механізмів.
- «Читати» географічні і
геологічні карти.
- Брати участь в
спектаклях, концертах.
- Вивчати політику і
економіку інших країн.
- Вивчати причини
поведінки людей, будову людського організму.
- Вкладати зароблені
гроші в домашнього бюджету.
- Брати участь у
спортивних змаганнях.
Бланк відповідей
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
22
|
23
|
24
|
25
|
26
|
27
|
28
|
29
|
30
|
31
|
32
|
33
|
34
|
35
|
36
|
37
|
38
|
39
|
40
|
41
|
42
|
43
|
44
|
45
|
46
|
47
|
48
|
49
|
50
|
Обробка та аналіз результатів: Після того, як респонденти завершили роботу з
опитувальником, вони повинні підрахувати кількість плюсів в кожній з десяти
колонок. Кожна колонка – це десять можливих напрямів професійній діяльності:
1. фізика і математика;
2. хімія і біологія;
3. радіотехніка і електроніка;
4. механіка та конструювання;
5. географія та геологія;
6. література і мистецтво;
7. історія й політика;
8. педагогіка та медицина;
9. підприємництво й домоводство;
10. спорт і військова справа.
Чим вище бал у
кожній колонці, тим вище інтерес до цього виду діяльності. Максимальний бал - 5
- говорить про яскраво виражений інтерес до предмету або виду діяльності. Чим
менше балів, тим слабкіше виявлений інтерес. Якщо сума балів ні в одному
стовпці не перевищує 2 бали, значить, професійні інтереси ще не сформовані.
Найчастіше
максимальне число балів опиняється не в одному, а в трьох-чотирьох стовпцях. Ці
комбінації виявляють сферу професійних інтересів підлітка.
Немає коментарів:
Дописати коментар