Іващук Галини Григорівни
вчителя історії Вінницького технічного ліцею
Фахові знання та вміння
|
|
Назвіть нормативні документи, якими ви користуєтеся під
час викладання вашого предмета?
|
Державний стандарт базової і повної загальної освіти.
Постанова Кабміну 14.01.2004р. ,№ 24;
Концепція профільного навчання в старшій школі;
Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх
навчальних закладів. Наказ МОНУ 20.07.2004р.;
Положення про проведення ДПА учнів у системі загальної
середньої освіти. Наказ МОН 14.12.2000р. ,
№ 588.;
Орієнтовні критерії оцінювання навчальних досягнень
учнів.;
Перелік навчальних програм та навчальних посібників,
рекомендованих МОНУ для використання у ЗНЗ у 2008/2009 н.р.;
Методичні рекомендації щодо викладання предметів
державного компоненту у 2008/2009 н.р.;
Посадова інструкція «Учитель».;
Правила внутрішнього трудового розпорядку для
працівників ліцею.;
Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на
новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання. Постанова Кабміну від
16.11.2000 р.;
|
Що дізналися нового про розвиток науки з вашого
предмета за останні роки?
|
Застосування інноваційних технологій, перехід до
тестової системи оцінювання якості знань.
|
Методичні знання, вміння
|
|
Яку методичну систему використовуєте? Яку систему ви
хотіли б використовувати у своїй подальшій роботі?
|
Розвиток інтелекту та пізнавальної активності учнів на
уроках історії.
|
Психолого – педагогічні знання, вміння
|
|
Як ви адаптуєте навчальний процес до індивідуальних
особливостей окремих учнів?
|
Самостійна робота учнів; диференціація; впровадження
елементів продуктивного та інтерактивного навчання; робота з «олімпіадними»
групами; факультативні заняття.
|
Як ви адаптуєте навчальний процес для розвитку
особистості учня?
|
Створення учнівських проектів, проектів - досліджень,уроки
-семінари, тренінги, ділові ігри, дискусії.
|
Як ви адаптуєте реалізацію своєї програми діяльності
вчителя до особливостей учнів класу?
|
Реалізація патріотичного виховання зв’язок
з сучасністю.
|
Назвіть приклади своїх дій з педагогічного
самовдосконалення.
|
Самоосвіта; вивчення педагогічного досвіду вчителів
міста, області, країни.
|
Результат роботи
|
|
Назвіть свої найвагоміші досягнення:
|
|
А) учителя
|
Призери ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з історії,
лауреати Республіканського конкурсу вшанування жертв Голодомору 1932−1933рр
«Україна пам’ятає» .
|
Б) методиста
|
Розробка тестів для 7-го класу, складання тестів для
пробного тестування з історії України, перший рейтинг по підсумках НЗО серед
шкіл міста та області,
|
В) вихователя
|
Розробка проектів «Моя родина в роки Великої
Вітчизняної війни».
|
Назвіть найцікавіші випадки своєї участі у навчально-
виховній діяльності ліцею.
|
Відкриті уроки, семінар для молодих вчителів історії
міста, позакласні заходи з предмета, конференції «Ти кажеш, не було
Голодомору?», 1 місце в конкурсі «По стежині часу до рідної школи», перше
місце по місту на області в конкурсі «Об’єднаймося брати», 1 місце у міському
та обласному конкурсі Голодомор (1932−1933) «Україна пам’ятає».
|
Морально- етичні риси
|
|
А) як вчитель
|
Емоційність, організованість, енергійність,
вимогливість
|
Б) як вихователь
|
Ввічливість, наполегливість, дружелюбність, активність
|
В) як колега
|
Порядність, чесність, довірливість
|
Г) як людина
|
Доброта, емоційність.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар