неділя, 9 лютого 2014 р.

Оцінювання професійної діяльності вчителя


Іващук Галини Григорівни
вчителя історії Вінницького технічного ліцею
Фахові знання та вміння
Назвіть нормативні документи, якими ви користуєтеся під час викладання вашого предмета?
Державний стандарт базової і повної загальної освіти. Постанова Кабміну 14.01.2004р. ,№  24;
Концепція профільного навчання в старшій школі;
Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів. Наказ МОНУ 20.07.2004р.;
Положення про проведення ДПА учнів у системі загальної середньої освіти. Наказ МОН 14.12.2000р. ,
№ 588.;
Орієнтовні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів.;
Перелік навчальних програм та навчальних посібників, рекомендованих МОНУ для використання у ЗНЗ у 2008/2009 н.р.;
Методичні рекомендації щодо викладання предметів державного компоненту у 2008/2009 н.р.;
Посадова інструкція «Учитель».;
Правила внутрішнього трудового розпорядку для працівників ліцею.;
Про перехід загальноосвітніх навчальних закладів на новий зміст, структуру і 12-річний термін навчання. Постанова Кабміну від 16.11.2000 р.;
Що дізналися нового про розвиток науки з вашого предмета за останні роки?
Застосування інноваційних технологій, перехід до тестової системи оцінювання якості знань.
Методичні знання, вміння
Яку методичну систему використовуєте? Яку систему ви хотіли б використовувати у своїй подальшій роботі?
Розвиток інтелекту та пізнавальної активності учнів на уроках історії.
Психолого – педагогічні знання, вміння
Як ви адаптуєте навчальний процес до індивідуальних особливостей окремих учнів?
Самостійна робота учнів; диференціація; впровадження елементів продуктивного та інтерактивного навчання; робота з «олімпіадними» групами; факультативні заняття.
Як ви адаптуєте навчальний процес для розвитку особистості учня?
Створення учнівських проектів, проектів - досліджень,уроки -семінари, тренінги, ділові ігри, дискусії.
Як ви адаптуєте реалізацію своєї програми діяльності вчителя до особливостей учнів класу?
Реалізація патріотичного виховання звязок з сучасністю.
Назвіть приклади своїх дій з педагогічного самовдосконалення.
Самоосвіта; вивчення педагогічного досвіду вчителів міста, області, країни.
Результат роботи
Назвіть свої найвагоміші досягнення:

А) учителя
Призери ІІ, ІІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з історії, лауреати Республіканського конкурсу вшанування жертв Голодомору 1932−1933рр «Україна пам’ятає» .
Б) методиста
Розробка тестів для 7-го класу, складання тестів для пробного тестування з історії України, перший рейтинг по підсумках НЗО серед шкіл міста та області,
В) вихователя
Розробка проектів «Моя родина в роки Великої Вітчизняної війни».
Назвіть найцікавіші випадки своєї участі у навчально- виховній діяльності ліцею.
Відкриті уроки, семінар для молодих вчителів історії міста, позакласні заходи з предмета, конференції «Ти кажеш, не було Голодомору?», 1 місце в конкурсі «По стежині часу до рідної школи», перше місце по місту на області в конкурсі «Об’єднаймося брати», 1 місце у міському та обласному конкурсі Голодомор (1932−1933) «Україна пам’ятає».
Морально- етичні риси
А) як вчитель
Емоційність, організованість, енергійність, вимогливість
Б) як вихователь
Ввічливість, наполегливість, дружелюбність, активність
В) як колега
Порядність, чесність, довірливість
Г) як людина
Доброта, емоційність.


Немає коментарів:

Дописати коментар