Вступ
1. Організаційні моделі діяльності практичного
психолога в навчальному закладі:
–
Робота з дітьми
(адаптація до умов навчального закладу та особливостей навчально-виховного
процесу; вивчення психологічних особливостей дитини/колективу; корекція та
розвиток індивідуально-психологічних особливостей; профілактика та подолання
асоціальних проявів в поведінці дітей, негативних явищ в учнівському
середовищі; формування життєвої компетентності, здорового способу життя). Провести тренінгови
заняття ”Формула успіху”, “Найбільша
цінність людини – це життя ”, тренінг «Корекція розвитку особистості в підлітковому та юнацькому
віці».
– Робота з
педагогічними працівниками (психологічна просвіта/консультування з актуальних
питань навчально-виховного процесу, особистісної сфери; психологічний супровід
функціонування дитячого/педагогічного колективу на різних етапах його
існування; вивчення особливостей педагогічної діяльності; технології
психологічного супроводу педагогів під час атестації). Провести психологічний
семінар «Темперамент. Природні
особливості людини», семінар-практикум
за результатами дослідження з метою визначення рівня мікроклімату в
групах та адаптації учнів.
Робота з батьками
(психологічна просвіта/консультування з питань розвитку та особливостей
особистості у різних вікових періодах; вивчення особливостей умов сімейного
виховання, мікроклімату). Провести засідання батьківського університету за темами «Особливості суперечливих стосунків
між батьками та дітьми підліткового віку» та «Батькам про темперамент дитини».
Провести Круглий стіл «ХХІ століття.
Рабство існує»
2. Формування психологічної компетентності всіх
учасників навчально-виховного процесу.
3. Формування психологічної готовності учасників навчально-виховного процесу до взаємодії з
дитиною з особливими освітніми потребами та психологічний супровід навчально-виховного процесу в
умовах інклюзивної освіти (за
суб’єктами: - діти, - батьки, - педагогічні працівники).
4. Психологічний супровід профільного, допрофільного
навчання та випускників під час зовнішнього незалежного оцінювання.
5. Психологізація навчання та технології створення комфортного
освітнього середовища в навчальному закладі.
6. Профілактика насильства в освітньому середовищі, захист гідності дитини.
7. Профілактика торгівлі дітьми, підвищення
рівня обізнаності щодо протидії торгівлі людьми.
І Психодіагностична робота
№ п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Цільова група
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Психодіагностика абітурієнтів з метою визначення шляхів
особистісно-орієнтованого навчання;
Вандерлік В.Ф. тест “Рівень
персональних досягнень”,
Опитувальник Пригіна Г.С. “Автономність-залежність особистості в
навчальної діяльності”, Клімова “Чи подобається вам”, тест Торренса
“Діагностика невербальної креативності”.
|
3-14.09.12
03-17.06.13
|
учні 8 кл
абітурієнти
|
|
2
|
Психодіагностика “Темперамент Айзенка”
|
24.09-12.10.12
15.10-16.11.12
|
учні 8 кл.
учні 9 кл.
|
|
3
|
«Оцінка психологічного клімату
в колективі» (Фідлер)
|
08.10.12
|
педагоги
|
|
Методика «Прогноз» (Бодров)
(визначення стилю поведінки в нестандартних ситуаціях)
|
08.10.12
|
педагоги
|
||
4
|
«Мікроклімат в колективі» (Фідлер)
|
03-14.12.12
21-25.01.13
|
учні 8 кл.
учні 10 кл.
|
|
5
|
«Соціально – психологічна адаптація» (Роджерс Раймонд)
|
21-25.01.13
|
учні 10 кл.
|
|
6
|
Психодіагностика з метою визначення акцентуацій
|
за потребою
|
учні групи ризику, ВШО
|
|
7
|
Психодіагностика з метою визначення інтелектуального компоненту
становлення особистості під час підготовки до ЗНО та ДПА : тести Вандерлік
В.Ф та Торренса
|
17-28.12.12
21.01-01.02.13
|
учні 9кл,
учн 11кл
|
|
8
|
Психодіагностика за темою”Професійне самовизначення”
«Виявлення та оцінка комунікативних та організаторських схильностей»
«Типологія особистості та привабливе професійне середовище» (за
Д.Голландом)
|
за потребою
|
учні
|
|
9
|
Анкетування учнів для визначення рейтингу вчителів, які атестуються
|
17-28.12.12
|
учні
|
|
10
|
Анкетування педколективу з метою визначення рейтингу вчителів, які
атестуються та анкетування вчителів, які атестуються (“Самотест”)
|
14-18..01.13
|
педагоги
|
|
11
|
«Діагностика професійної
компетентності педагогічних працівників, що атестуються»
|
за потребою
|
педагоги
|
|
12
|
Психодіагностика з проблеми профілактики шкідливих звичок, наркоманії і
ВІЛ/ СНІДу серед ліцеїстів
|
за потребою
|
учні, педагоги, батьки
|
|
13
|
Психодіагностика за запитом адміністрації ВТЛ
|
за потребою
|
учні, педагоги, батьки
|
|
14
|
Психодіагностика за співпрацею з центром практичної психології та
соціальної роботи
«Аналіз ризиків виникнення різних форм насильства серед дітей та над
дітьми»
«Вивчення думки батьків учнів щодо запобігання скоєнню злочинів та
правопорушень їх дітьми, вживання підлітками наркотичних засобів, алкогольних
напоїв та тютюнопаління»
|
За наказом ЦППСР
до 08.10.12
до 11.02.13
|
Учні
Батьки
|
ІІ Консультаційна робота
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Цільова група
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Консультування адміністрації
За рішенням педради
За результатами психодіагностики :
Ø
З метою визначення шляхів особистісно-орієнтованого
навчання та результатами формування нових навчальних груп;
Ø
Мікроклімат у колективі
та стиль поведінки в нестандартних ситуаціях
Ø
Мікроклімат в групах І курсу
Ø
Результати анкетування під час атестації педпрацівників
Ø
Мікроклімат у групі ЛІН-3
|
за потребою
14.09.12
21.06.13
18.10.12
17.12.12
21.01.13
31.01.13
|
Адміністрації
|
|
3
|
Індивідуальні та групові консультації
учнів, батьків, вчителів
Ø
“Спілкування. Шляхи подолання конфліктів”
Ø
“Поговоримо про себе”
Ø
Емоційний стан під час підготовки до предметних
олімпіадах
Ø
Психологічна підтримка учнів під час семестрового
оцінювання
Ø
Психологічна підтримка учнів під час підготовки до ДПА
та ЗНО
|
10-28.09.12
15.10.12
За запитом
10-28.12.12
13—31.05.13
За запитом
|
Учні 8 кл
учні 10 кл
учні 8-11кл
батьки 8 кл
вчителі 9,11 кл
|
|
4
|
Консультації
за результатами діагностики:
Ø
з метою визначення шляхів особистісно-орієнтованого
навчання
Ø
“Темперамент
Айзенка”
Ø
Мікроклімат в групах І курсу
Ø
Результати анкетування
під час атестації педпрацівників
Ø
Мікроклімат у
гр.ЛІН-3
Ø
З метою визначення інтелектуального компоненту
становлення особистості під час підготовки до ЗНО та ДПА : тести Вандерлік
В.Ф та Торренса
|
05-21.09.12
24.09-19.11.12
10.12 -17.12.12
14.01-25.01.13
28.01.13
28.01-08.02.13
|
Класні керівники
Учні 8-9 кл
Класні керівники 8 кл
Вчителі яки атестуються
Класний керівник 10 кл
Класні керівники
9,11 кл
|
|
5
|
Профконсультації
Ø
Світ професій
Ø
Як обрати професію
|
19-30.11.12
08-26.04.13
|
Учні,вчителі, батьки
|
|
6.
|
Групова консультація з учнями
групи ризику
Ø
Шкідливі звички
Ø
Бути здоровим – модно. Твій вибір
|
24.09-05.10.12
25.02-01.03.13
|
«Група ризику» та учні яких
викликали на РП
|
|
7.
|
Групова консультація “Як протидіяти
торгівлі людьми?”
|
22.10.12
|
Учні 11 кл
|
|
8.
|
Групова консультація для обдарованих учнів
«Підготовка першокурсників до навчання»
|
17.09.13
|
Учні 8 кл
|
ІІІ Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
|
Цільова група
|
Відмітка про виконання
|
1
|
Корекційна та розвивальна
робота з учнями І курсу
|
за потребою
|
Учні 8кл
|
|
1. 1
|
Тренінгове заняття на тему „Спілкування.”
|
24.09.12
|
Учні 8кл
|
|
2
|
Корекційна та розвивальна
робота з ліцеїстами
|
|||
2. 1
|
Інтерактивне заняття «Правила, права, обов’язки»
|
22.10.12
|
Учні 8 кл
|
|
2. 2
|
Ділова гра «Таємний друг»
|
12.11.12
|
Учні 8-10кл
|
|
2.3
|
Тренінг «Навички підтримки
людини з особливими потребами»
|
31.01.13
28.02.13
21.03.13
25.04.13
16.05.13
|
Учні 9 кл
|
|
2.4
|
Тренінг «Техніки пошуку праці»
|
17.01.13
07.02.13
07.03.13
04.04.13
10.05.13
|
Учні 9кл
|
|
2.5
|
Тренінг «Подолання ксенофобських та расистських проявів в шкільному
середовищі»
|
20.09.12
04.10.12
18.10.12
15.11.12
13.12.12
24.01.13
21.02.13
14.03.13
18.04.13
30.05.13
|
Учні 10 кл
|
|
2.6
|
Тренінгове заняття ”Формула
успіху”
|
01.02-
28.02.13
|
Учні 11кл
9кл
|
|
3
|
Психокорекційна робота з дітьми-напівсиротами,
важковиховуваними підлітками
|
|||
3. 1
|
Тренінг «Корекція розвитку особистості в підлітковому та юнацькому віці»
|
08.11.12
22.11.12
06.12.12
20.12.12
17.01.13
31.01.13
14.02.13
18.03.13
|
«Група ризику» та ВШО
|
|
3.2
|
Тренінгове заняття “Найбільша
цінність людини – це життя ”
|
10.05.13
|
учні 10кл
|
|
3.4
|
Інтерактивне заняття «Моє соціальне Я»
|
26.10.12
|
учні 9 кл
|
|
4
|
Робота з обдарованими дітьми
|
|||
4.1
|
Тренінгове заняття “Лідерство”
|
1.10-26.10.12
|
Учні 8-9 кл
|
|
4.2
|
Тренінг “Креатівності”
|
15.04.13
22.04.13
29.04.13
13.05.13
20.05.13
|
Учні 8кл
|
|
5.
|
Тренінг «Батьки та діти: шляхи
взаємодії»
|
09.11.12
15.11.12
22.11.12
29.11.12
06.12.12
13.12.12
20.12.12
26.12.12
|
Батьки
8-11кл
|
|
6.
|
Тренінг «Секрети професійного
успіху»
|
29.10.12
30.10.12
31.10.12
01.11.12
02.11.12
|
педагоги
|
|
7
|
Тренінг «Соціально - просвітницька діяльність
попередження насильства щодо дітей»
|
03.01.13
04.01.13
09.01.13
10.01.13
11.01.13
25.03.13
26.03.13
27.03.13
28.03.13
29.03.13
|
педагоги
|
далі буде
Немає коментарів:
Дописати коментар