неділю, 2 лютого 2014 р.

Методика незакінчених речень

Методика незакінчених речень
(розроблена Л. Пономаренко)

Фронтальне опитування учнів за методикою незакінчених речень.

  1. Я радію, коли...
  2. Якби я міг (могла)...
  3. У школі я завжди...
  4. Мені цікаво...
  5. Хотів би я...
  6. Мені неприємно, коли...
  7. Якби у школі...
  8. На мою думку, мені заважає...
  9. Майбутнє здається мені...
  10. Я відчуваю, що...
  11. Я ображаюся, якщо...
  12. Коли мене не розуміють,...
  13. Я хотів би позбавитись ...
  14. Мої успіхи у школі...
  15. Дорослі завжди...
  16. Більш за все я боюся...
  17. Коли я стану дорослим (дорослою)...
  18. Моя мета...
  19. Моя мама думає, що я...
  20. Краще було б...
Аналіз відповідей допомагає краще зрозуміти переживання, труднощі, зони конфліктів, особливості сприйняття «світу дорослих» та ціннісні орієнтації дітей цього віку.

Немає коментарів:

Дописати коментар