Характеристика роботи студентки
соціальним педагогом
Дьоміна Олена
Борисівна проходила соціально-педагогічну практику у Вінницькому технічному
ліцеї протягом трьох тижнів з 15.11. по 03.12. 2010 року. За час педпрактики
виконала роботу відповідно до плану і функцій соціального педагога технічного
ліцею.
Студентка
показала володіння ґрунтовними теоретичними
і практичними знаннями й вміннями, а саме: Олена Борисівна у своїй роботі
використовувала соціологічні (анкетування), психологічні (соціометрія, тести,
опитувальники) та педагогічні (бесіди, спостереження) методи. За результатами
соціально-психологічних досліджень, психодіагностики виявляла учнів, що потребують особливої
уваги. З ними проводила індивідуальні заняття, які будувалися на виявленні первинної
проблеми, поглибленій діагностиці, обговоренні результатів тестування, наданні
рекомендацій, порад, виробленні подальшої системи дій з виниклої ситуації.
Провела
інтерактивне заняття на тему: «Уявіть
своє життя: мрії та перешкоди» для учнів 7 класу та тренінгове
заняття для учнів 9 класу «Профілактика правопорушення серед підлітків», у яких
діти приймали активну участь і зробили для себе відповідні висновки.
Оформила
спеціальний стенд соціально-психологічної служби ліцею з проблем молодіжної
субкультури, ґендерної культури, розмістила поради батькам, вчителям щодо
роботи з обдарованими учнями та результатів анкетування.
У спілкуванні
з педпрацівниками, дітьми та батьками проявила достатній рівень професійних
знань, коректність та тактовність.
Соціально-педагогічна
практика оцінюється на «відмінно».
Соціальний
педагог
В.В. Щорс
Немає коментарів:
Дописати коментар