Digital Clock and Date

пʼятниця, 6 грудня 2013 р.

Технологічна карта диференціальної діагностики розумової відсталості


 Педагогічна занедбаність
  1. Непідготовленість до школи.
  2. Відсутність умов до навчання в сім’ї.
  3. Недотримання режиму дня.
  4. Дошкільний період, проведений в установах інтернатного типу.
  5. Немає навичок діяльності.
  6. Немає навичок уважності.
  7. Немає посидючості.
  8. Малий запас знань і уявлень.
  9. Малий словниковий запас.
  10. Немає стійкого порушення пізнавальної діяльності.
  11. Немає стійкого порушення центральної нервової системи.
  12. Розвиток відбувається стрибкоподібно, а не тотально.
Астенічні стани
  1. Дитина швидко стомлюється.
  2. Послаблені пам’ять, увага.
  3. Сповільнений процес мислення.
  4. Унаслідок стомлюваності порушення поведінки.
  5. Жодному стану з цього переліку не притаманне стійке ураження ЦНС.
Порушення роботи окремих аналізаторів
  1. У дитини відхиленнями в роботі аналізаторів може бути спотворене відображення зовнішнього світу.
  2. У дитини з порушенням слуху може бути неправильне сприйняття мови.
  3. У дітей з порушенням зору може бути неправильне сприйняття літер, текстів, що призводить до стомлюваності.
Затримка психічного розвитку
  1. Нерівномірність формування психічних функцій та розумової відсталості призводить до тотальної не сформованості.
  2. Стомлюваність, низька працездатність.
  3. Незрілість емоцій, поведінки.
  4. Обмежений запас знань.
  5. Малий словниковий запас.
  6. Не сформованість навичок інтелектуальної діяльності.
  7. Ігрова діяльність не відповідає вікові нормі дитини.
  8. Сприйняття уповільнення.
  9. У мисленні труднощі зі словесно – логічними операціями.
  10. Недорозвинені всі види пам’яті. Необхідний тривалий період для збереження, запам’ятовування й переробки інформації.
  11. Погані навички самоконтролю. У розумово відсталих дітей контролю за своїми діями практично немає.
  12. Не сформовано розумові операції (аналіз, синтез, порівняння, тощо), не орієнтуються в математичних задачах. Не планує свою діяльність у  навчанні. На відміну від розумового відсталих дітей, у дітей із ЗПР краща навченість, вони використовують допомогу, можуть здійснювати перенесення показаного.

Немає коментарів:

Дописати коментар