Педагогічна занедбаність
- Непідготовленість
до школи.
- Відсутність
умов до навчання в сім’ї.
- Недотримання
режиму дня.
- Дошкільний
період, проведений в установах інтернатного типу.
- Немає
навичок діяльності.
- Немає
навичок уважності.
- Немає
посидючості.
- Малий
запас знань і уявлень.
- Малий
словниковий запас.
- Немає
стійкого порушення пізнавальної діяльності.
- Немає
стійкого порушення центральної нервової системи.
- Розвиток
відбувається стрибкоподібно, а не тотально.
Астенічні стани
- Дитина
швидко стомлюється.
- Послаблені
пам’ять, увага.
- Сповільнений
процес мислення.
- Унаслідок
стомлюваності порушення поведінки.
- Жодному
стану з цього переліку не притаманне стійке ураження ЦНС.
Порушення роботи окремих аналізаторів
- У дитини
відхиленнями в роботі аналізаторів може бути спотворене відображення
зовнішнього світу.
- У дитини
з порушенням слуху може бути неправильне сприйняття мови.
- У дітей
з порушенням зору може бути неправильне сприйняття літер, текстів, що
призводить до стомлюваності.
Затримка психічного розвитку
- Нерівномірність
формування психічних функцій та розумової відсталості призводить до тотальної
не сформованості.
- Стомлюваність,
низька працездатність.
- Незрілість
емоцій, поведінки.
- Обмежений
запас знань.
- Малий
словниковий запас.
- Не
сформованість навичок інтелектуальної діяльності.
- Ігрова
діяльність не відповідає вікові нормі дитини.
- Сприйняття
уповільнення.
- У
мисленні труднощі зі словесно – логічними операціями.
- Недорозвинені
всі види пам’яті. Необхідний тривалий період для збереження,
запам’ятовування й переробки інформації.
- Погані
навички самоконтролю. У розумово відсталих дітей контролю за своїми діями
практично немає.
- Не
сформовано розумові операції (аналіз, синтез, порівняння, тощо), не
орієнтуються в математичних задачах. Не планує свою діяльність у навчанні. На відміну від розумового
відсталих дітей, у дітей із ЗПР краща навченість, вони використовують
допомогу, можуть здійснювати перенесення показаного.
Немає коментарів:
Дописати коментар