понеділок, 9 грудня 2013 р.

Наказ про підсумки проведення тижня інклюзивної освіти


Н А К А З

від  01.04.2013р.                                                                                    
Про підсумки проведення тижня
інклюзивної освіти

Тиждень інклюзивної освіти був проведений з 18 по 22 березня  2013 року, який проходив під девізом: «Мій заклад - відкритий для всіх». На уроках у групах І – ІV курсів були проведені омбудсменами ліцею інформаційні хвилини: «Кожна людина – унікальна і неповторна особистість».
Практичним психологом Базалійською Л.П. упродовж тижня інклюзивної освіти було реалізовано такі заходи:
1. Тренінг «Подолання ксенофобських та расистських проявів» - учні групи ІТН-3 - 18.03.2013 р.
2. Тренінг «Стереотипи» - ІТН-3 – 21.03.2013 р.
3. Групова консультація на тему «Я, ти, ми» - для учнів ІІІ курсу – 21.03.2013 р.
4.Тренінгове заняття «Навички підтримки людини з особливими потребами» - учні групи ФМН-2 – 22.03.2013 р.
5. Засідання школи медіації. Коло порозуміння – медіатори, стажери медіаторів – учні І-ІІ курсів – 22.03.2013 р.
Соціальний педагог Щорс В.В. провів  такі заходи:
1. Анкетування учнів І курсів за методикою «Ставлення до дітей з особливими потребами» - 18-19.03.2013р. (додаток 1. Результати анкетування учнів 8-х класів).
2. Інтерактивне заняття «Закон суворий, але це-закон» - учні групи ЕПН-2 - 18.03.2013р.
3. Тренінгове засідання «Людина інвалід, всі разом-колектив» - учні групи ІТН-3 – 19.03.2013 р.
5. Годину спілкування на тему «Доброта одна з головних чеснот людини» - учні групи ЛІН-1 – 19.03.2013 р.
Класними керівниками були проведені виховні години на тему: «Уроки доброти», під час яких розглядалися питання поваги до старших та людей-інвалідів, любові до ближнього свого, обговорювався життєвий шлях матері Терези, її заповіді, настанови.
21.03.2013 р. відбулася зустріч з Лещінською А. В. - представником громадської організації «Паросток» для учнів старшої школи на тему «Людина серед людей».
Фотовиставка на тему «Ми різні, ми однакові», підготовлена ученицею групи ЛІН-3 Дядіковою Оленою, виявила зацікавленість ліцеїстів до проблеми дітей-інвалідів та дітей-сиріт в Україні.
Соціальний педагог виступив перед педагогічними працівниками на тему: «Впровадження інклюзивної освіти в навчально-виховному процесі» (18.03.2013р.), під час якого познайомив з поняттям «інклюзивна освіта» та «інклюзивна школа», їхніми ознаками й продемонстрував відеоролик «Інклюзивна освіта на Вінниччині». 19.03.2013 р. було проведено моніторингове дослідження серед педагогів закладу  за методикою «Ставлення до інклюзивної освіти» (додаток 2. Результати анкетування педагогічних працівників).
Практичний психолог надала консультацію на тему «Законодавча база, яка регулює право на освіту учнів з ООП» (18.03.2013р.) для класних керівників груп ФМН-2, ЛІН-4, ЕПН-2, де навчаються учні з особливими освітніми потребами.
Класними керівниками були проведені години груп на тему: «Уроки доброти», під час яких розглядалися питання поваги до старших та людей-інвалідів, любові до ближнього свого, обговорювався життєвий шлях матері Терези, її заповіді, настанови.
Виходячи з вищесказаного,

НАКАЗУЮ:
1.     Проведення тижня інклюзивної освіти «Мій заклад - відкритий для всіх» вважати задовільним.
2.     Висловити подяку за активну участь у проведенні тижня інклюзивної освіти практичному психологу Базалійській Л.П., класним керівникам: Яричук В.А., Клочку І.Я., Швидкій С.А., Будніковій Л.В., Єфременюк Н.В.
3.     Соціальному педагогу Щорсу В.В.:
3.1.Своєчасно виявляти незахищені верстви насилля серед сімей, діти яких навчаються у ліцеї.
3.2.Довести до відома класних керівників І курсів результати анкетування учнів «Моє ставлення до інклюзивної освіти».
4.      Практичному психологу Базалійській Л.П.:
4.1.Проводити корекційно-розвивальні заняття, індивідуальну психодіагностику з учнями з особливими освітніми потребами;
4.2.Забезпечити фаховий психологічний супровід  дітей з особливими освітніми потребами в ліцеї.
5.     Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 Директор ліцею                                       С.К. Пастух

Немає коментарів:

Дописати коментар