Картка
соціально-педагогічного
супроводу обдарованої дитини
учня
____________класу
___________________________________
(прізвище, ім’я учня)
Дата народження
___________________________
Домашня адреса_____________________________
Телефон
(дом., моб. )________________________
Тип обдарованості
________________________________
1.
Загальні відомості
1.1. Інформація про батьків
Батьки
|
Прізвище, ім’я, по батькові
|
Місце роботи
|
Батько
|
||
Мати
|
1.2. Стиль батьківського
виховання_____________________
2. Навчальна та
позаурочна діяльність
2.1. Навчальні досягнення
(середній бал)
Клас
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
І семестр
|
|||||||||||
ІІ семестр
|
2.2. Позаурочні заняття: факультативи, гуртки, секції
Клас
|
Вид занять
|
Назва
|
Керівник
|
2.3. Участь в олімпіадах, МАН, конкурсах, змаганнях, виставках, фестивалях.
Рівень досягнення: міський,
обласний, Всеукраїнський
Галузь творчості
|
Досягнення
(місце, рік)
|
Рівень (етап)
|
Керівник роботи
|
2.4. Інтереси, хобі ______________________________
3. Дані діагностичних
досліджень соціальним педагогом (вказати методику)
Соціометричний статус ________________
Особистісна
мотивація_________________
Рівень соціальної адаптації (підкреслити)
Високий (1. Усвідомлене прийняття і виконання
норм колективного життя.. 2. Гармонія взаємовідносин з дорослими та
однолітками. 3. Адекватне ставлення до педагогічних впливів. 4. Самоконтроль
поведінки)
Середній (1. Конформізм
по відношенню до норм колективного життя. 2. Нестійкі взаємини з оточуючими. 3.
Суперечливе ставлення до педагогічних впливів. 4. Періодична участь у житті
дитячого колективу).
Низький (1. Неприйняття і невиконання норм
колективного життя. 2. Конфліктні взаємини з оточуючими. 3. Неадекватне ставлення
до педагогічних впливів. 4. Некерована поведінка. 5. Незадоволення своїм статусом і
взаємовідносинами).
Рівень самоповаги___________________
4. Професійні орієнтири_______________
5.
Самооцінка особистості (підкреслити)
Адекватна (реально
оцінює свої позитивні та негативні риси, можливості і досягнення);
Завищена (некритичний
до себе, перебільшує досягнення);
Занижена (занадто
самокритичний, недооцінює свої можливості та якості).
Облік
проведеної роботи
Дата
|
Функції
|
Зміст роботи
|
Примітка
|
Немає коментарів:
Дописати коментар