№
з/п
|
Функції
по роботі з учнями (дітьми),
педпрацівниками, батьками, органами держадміністрацій та місцевого самоврядування
|
Термін прове-дення
|
Де
і з ким прово-диться
|
Відмітка про виконання
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
Діагностичні
|
||||
1.
|
Анкетування «Благоустрій нашого міста»
|
06.09.-16.09
|
5,8,10 класів
|
|
2.
|
Соціометричні
дослідження мікроклімату у класних колективах.
|
04-22.10.2010
|
5,10 класах
|
|
3.
|
Психологічна діагностика учнів (діагностика професійної спрямованості,
виявлення комунікативної готовності)
|
03.03.-15.03.
|
7-8 класи
|
|
4.
|
Анкетування «Стилі батьківського виховання»
|
01-15.03.2011
|
5-7 класи
|
|
5.
|
Психодіагностика «Схильність до деліквентної
поведінки».
|
08.-18.11.2010
|
6-10 класи
|
|
6.
|
Опитування на ведення здоровий спосіб життя.
|
17-31.01.2011
|
5-10 класи
|
|
7.
|
Анкетування по Конвенції про права дітей
|
02-12.11.2010
|
8-10 класи
|
|
8.
|
Вивчення мікроклімату в класах-Методика Фідлера
|
10.01.-15.01.2011
|
5,7,10 класи
|
|
9
|
Анкета «Моє ставлення до молодіжних субкультур».
|
04-08.04.2011
|
7-10 класи
|
|
10
|
Діагностичне дослідження –«Обдарованість учнів»
|
06-24.10.2010
|
5-7 класи
|
|
Прогносичні
|
||||
1.
|
Відвідування уроків з метою спостереження
за учнями, які
потребують соціальної
допомоги.
|
За запитом
|
1-10 класи
|
|
2.
|
Ознайомлення з результатами діагностик адміністрації,
вчителів, батьків.
|
Після упорядкування результатів
|
Адміністрація, вчителі, батьки
|
|
3.
|
Обстеження умов
проживання та виховання категорійних дітей з метою
надання соціальної допомоги.
|
Вересень 2010
Січень 2011
|
Діти-сироти, малозабезпечені
|
|
4.
|
Виявлення і
постановка на облік
дітей, схильних до правопорушень
|
Щоквартально
|
1-10 класи
|
|
5.
|
. Оформлення соціального паспорту
школи.-соціальну паспортизацію класів .
дітей-сиріт;
дітей, які
залишились без піклування батьків;
дітей-інвалідів;
дітей, що постраждали внаслідок катастрофи
на ЧАЕС;
дітей з
малозабезпечених сімей;
дітей з неповних сімей
(напівсиріт, батьки яких розлучені або матерів-одиначок);
дітей з багатодітних сімей;
дітей з
неблагополучних сімей;
учнів, схильних до правопорушень;
|
Вересень 2010р.
|
||
Консультативні
|
||||
1.
|
Індивідуальні
та групові консультації з питань запобігання конфліктних ситуацій в
школі та сім»ї.
|
2,4 пятниця
кожного місяця
|
з батьками,опікунами, дітьми, вчителями
|
|
2.
|
Індивідуальні консультації з учнями, схильними до
правопорушень та з важковиховуваними дітьми.
|
2,4 вівторок
кожного місяця
|
Учні, схильні до правопорушень
|
|
3.
|
Індивідуальна консультації з учнями з «проблемних» сімей (які потрапили в
складіні життєві обставини)
|
1,3 вівторок кожного місяця
|
учнями
з «проблемних» сімей.
|
|
4.
|
Індивідуальна консультації з
батьками
|
2,4 пятниця
кожного місяця
|
Батьки 1-10 класів
|
|
5.
|
Консультування за індивідуальними зверненнями учасників
навчально-виховного процесу щодо соціального супроводу НВП.
|
Протягом року за потребою, за запитом
|
Учасники НВП
|
|
6
|
Індивідуальне консультації з профорієнтації
|
16-31.03.2011
|
Учні 7-8 класи
|
|
Захисні
|
||||
1.
|
Контроль за дотриманням прав дитини та
виконанням своїх обов'язків
опікунами, батьками проблемних сімей.
|
вересень
|
Діти-сироти, малозабезпечені
|
|
2.
|
Проконтролювати стан
забезпечення серед дітей-сиріт і дітей, що залишились без батьківської опіки.
·
шкільною формою ,
·
підручниками ,
·
проходження медогляду,
·
організація харчування
·
|
Вересень
Вересень-лютий
щомісячно
|
Діти-сироти, малозабезпечені
|
|
3.
|
Підготовка
документів для надання матеріальної допомоги дітям під
опікою
|
вересень
|
Діти-сироти, малозабезпечені
|
|
4.
|
Здійснення організаційно-розпорядчих заходів з метою
реалізації права дітей, дітей з малозабезпечених родин на організацію
позакласної роботи, залучення до гурткової роботи.
|
вересень
|
Діти-сироти, малозабезпечені
|
|
5.
|
Співпраця з:
·
міським центром
соціальних служб для молоді.
·
Службою у справах дітей.
·
5.3.Службою у справах
неповнолітніх.
·
5.4.Кримінальною міліцією
у справах неповнолітніх.
|
Жовтень
Листопад
Грудень
Вересень
|
5-6 класи
7-8 класи
8-10 класи
8-10 класи
|
|
6.
|
Соціальний захист дітей з особливими потребами (діти,
що потрапили в складні життєві ситуації)
|
січень
|
Діти з особливими потребами
|
|
Профілактичні
|
||||
1.
|
Проведення акції
в межах всієї школи з профілактики вживання наркотиків.
|
20-24.09 .2010
|
7-10класи
|
|
2.
|
Організація зустрічі-виступу
представ-ника Отчого Дому» з
антинаркотичної тематики.
|
20-24.09 .2010
|
9 клаи
|
|
3.
|
Проведення
ток-шоу "Світ професій";
|
03-09.03.2011
|
7класи
|
|
4.
|
Тренінгові заняття:
“Хто я в цьому світі. Гендерні відмінності між чоловіками і жінками”.
|
6-10.09.2010
|
8-класи
|
|
5.
|
Круглий стіл
«Соціальні сироти – проблема сім’ї та школи.
-Групові консультації на тему: «Захист дітей від
насильства та жорстокого повоження»
|
06-01.10.2010
|
педколектив
|
|
6.
|
Тижневик сімейного виховання «Родинне відчуваємо
тепло».
|
11.-24.10.1010
05.-12.05.2011
|
5-7 класи
|
|
7.
|
Батьківські
збори:
·
«Виховуємо радом»
·
«Що таке рабство та торгівля людьми?”
·
«Стилі батьківського виховання»
|
08-10.09.2010
01.-05.1.2010
12-15.01.2011
|
Батьки 8-9-х класів
|
|
8
|
Відеолекторії
«Якщо ви в біді
– зверніться по допомогу»
-Лекція «Внутріутробний розвиток дитини: закладка
характера, талантів, здоров’я дитини. Перші години, дні, місяці життя ».
|
13-24.12.2010
13-24.12.2010
|
8,10 класи
9-10 класи
|
|
9
|
Лекції:«Вплив алкоголю та тютюнопаління на організм
дитини»,«За здоровий спосіб життя».
|
08-12.11.2010
|
10 класи
|
|
10
|
«Тиждень соціальної підтримки»
|
15.19.03.201
|
1-10 класи
|
|
11
|
Експериментальна та науково-пошукова діяльність ліцею
як стратегічний напрям інноваційного розвитку.
|
25-29.10.2010
|
Методичне об»єднання класних керівників
|
|
12
|
Тренінг «Діти вулиці-хто вони?»
|
15-20.11.2010
|
Педколектив
|
|
13
|
Виступ для вчителів-початківців «Школа молодого
класного керівника»
|
03.10.01.2011
|
Класні керівники
|
|
14
|
Виступ на педагогічній раді «Педагогіка життєтворчості
як шлях до вирішення проблем соціальної адаптації й розвитку дітей, підлітків
і молоді в сучасних умовах.»
|
03-10.01.2011
|
Педагогічний колектив закладу
|
|
Соціально-перетворювальні
|
||||
1.
|
Тематичні кола
з учнями «групи ризику», та з учнями , схильними до девіантної поведінки:
|
20-24.09.2010
|
Учні «групи ризику»
|
|
2.
|
Проведення інформаційно-просвітницької роботи,
спрямованої на подолання гендерних стереотипів щодо розподілу соціальних
ролей у сім”ї, як найменшій суспільній ланці.
|
06.-09.09.2010
|
5-11 класи
|
|
3.
|
Тренінгові заняття з дітьми трудових мігрантів.
|
04.10-08.10.2010
|
діти трудових мігрантів
|
|
4.
|
Тематичне коло
цінностей з дітьми з особливими
потребами
.
|
27.09.-30.09.2010
|
діти з особливими потребами
|
|
5.
|
Тренінг з багатодітними дітьми
|
10.01-14.01.2011
|
Багатодітні діти
|
|
6.
|
Ділова гра з дітьми-сиротами
|
01.02.-04.02.2011
|
Діти-сироти
|
|
Організаційні
|
||||
1.
|
1.Оформлення
плану роботи на наступний
навчальний рік.
1.1. Оформлення
щомісячних планів роботи та звітів.
1.2. Оформлення
плану роботи та звіту про
виконання державних програм..
1.3.Оформлення
аналітичного та статистичного звітів.
|
01.-03.09
|
||
2.
|
Організація та проведення школи молодого соціального
педагога
|
щомісячно
|
Молоді соціальні педагоги міста
|
|
3.
|
Відвідування міських
методичних об”єднань соціальних педагогів .
|
щомісяця
|
||
4.
|
Проведення Ради профілактики правопорушень
|
щомісячно
|
Члени РПП,
|
|
5.
|
Оформлення та упорядкування списків та необхідно документації для роботи
соціального педагога.
|
Жовтень 2010
|
||
6.
|
Організація літнього
відпочинку у пришкільних таборах дітей пільгових категорій
.
|
01.06-15.06.2010
|
||
7.
|
Підготовка до виступів на батьківських зборах,
семінарах, нарадах.
|
01.-03.09.2010
|
Немає коментарів:
Дописати коментар