суботу, 4 січня 2014 р.

Відгук на педагогічну діяльність вчителя (зразок)

Відгук 
на  педагогічну діяльність майстра виробничого навчання
Курмас Інги Петрівни


Курмас Інга Петрівна майстер виробничого навчання з діловодства Вінницького технічного ліцею – тактовний, толерантний, вихований, відповідальний молодий педагог. У даному навчальному закладі працює з 2008 року.
Уроки діловодства та основ креслення, які проводить Інга Петрівна, відповідають програмі з допрофільного навчання для ліцеїв. Враховуючи вік учнів і те, що діловодство та основі креслення вони почали вивчати у ліцеї з 7 класу, її уроки в основному побудовані на освоєні навичок швидкісного друку та знань секретарської справи (вміння вести ділову документацію, тактовно спілкуватися з відвідувачами, правильно вести телефонну розмову тощо). Своїм новаторством на уроках вона називає друкування, крім документів службового призначення, текстів, які розширюють кругозір майбутніх секретарів-друкарів, мотивуючи введення такої форми роботи тим, що учні повинні мати загальне уявлення про історичні місця столиць світу, українські традиції, обряди, звичаї, історію державної символіки України. На уроках Курмас  І.П. дотримується принципів зв’язку теорії з практикою, свідомості і активності при вивченні нового матеріалу, міцності знань, принципу наочності. Вона прагне розвинути в дітях знання ділової української мови, відчуття і навичок виразності мови, чого добивається за допомогою багатьох творчих завдань (наприклад, доповнити пропозиції; скласти різноманітні ділові папери і т. д.).
Курмас І.П. використовує різні методи навчання на своїх уроках. За  джерелом отримання знань вона віддає перевагу теоретично-практичному методу (коли слово вчителя і робота з книгою поєднується з виконанням вправ, використовуючи при цьому сучасну комп’ютерну техніку). Залежно від характеру пізнавальної діяльності, вона використовує пояснювально-ілюстративний, частково пошуковий і, зрідка, репродуктивний методи, що, в більшості випадків, стимулює творчу діяльність учнів.
Як правило, структура уроків залежить від об’єму нового матеріалу. Але перевірка домашнього завдання - це обов’язковий елемент кожного заняття. Враховуючи вікові особливості учнів, вона прагне урізноманітнити уроки діловодства з елементами креслення, і з цією метою впроваджує в структуру уроків вікторини, ребуси, командні змагання, розвивально-образні завдання, що викликає живий інтерес в учнів, активізуючи їх лексичний запас і теоретичні знання мови. За час роботи молодий педагог проводів конкурси серед учнів: «Креслярський знавець» (серед учнів 7 класів), «Кращий за професію» (серед учнів 11 класу).
Курмас Інга Петрівна, безумовно, молодий, але компетентний педагог. Вона активно бере участь у фахових конкурсах («Вінниччина має таланти», «Надія-2009», «Ярмарок фахових сподівань-2010»), ліцейських методичних об’єднаннях,  предметних тижнях та роботі ліцейської школи молодого спеціаліста.



Немає коментарів:

Дописати коментар