понеділок, 27 липня 2015 р.

Технологии отбора учеников к профессиональному обучению. Определение одаренности и способностей к профессиональной деятельности / Галина Гаврилюк, Вадим Щорс, Людмила Кривда, и др.


Авторський колектив:
Гаврилюк Галина Миколаївна
Щорс Вадим Володимирович
Кривда Людмила Сергіївна
Докійчук Тетяна Володимирівна
Решівська Тетяна Григорівна

Видавництво: Київ "Марич": "Сімейне коло"
Рік видання: 2010
Кількість сторінок: 76
Мова: українська
Жанр: психологія, наука та освіта
Серія: Психологічний інструментарій

Посібник підготовлено групою педагогів і психологів з метою ознайомлення з технологіями відбору учнів до профільного навчання, поширенню профорієнтаційної роботою в середніх навчальних закладах. У процесі підготовки та відбору учнів до профільного навчання завдання соціального педагога та психолога полягає у вивченні якостей, навичок і вмінь індивіда, його інтелектуальних здібностей, необхідних для тієї чи іншої професії. Вони повинні допомогти зорієнтуватися в світі професій підростаючому поколінню виходячи з їх індивідуальних якостей. Це і є головним завданням профорієнтації.


Зміст

Вступ

Розділ I. Допрофільне та профільне навчання
1.1 Поняття до профільного та профільного навчання
1.2. Пропедевтична профорієнтаійна робота в початковій    школі
1.3. Профільне навчання в школі II ступеня
1.4. Професійні інтереси старшокласників

Розділ II. Обдарованість та здібності у професійній діяльності
2.1. Обдарованість та здібності в професійному самовизначенні учня
2.2. Використання психодіагностичних методик у профорієнтаційній роботі
2.3 Просвітницько-профорієнтаційні заняття як ефективний засіб підготовки особистості до вільного вибору професії
Алгоритм професійного самовизначення
Список використаної літератури

Переглянути повний текст посібника можно за посиланням:
http://javalibre.com.ua/java-book/author/26330


Безкоштовно скачати посібник у форматах  jar,jad,txt,fb2,epub,doc   можна за посиланням:


Немає коментарів:

Дописати коментар