«ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор СЗШ №___________
_____________ / прізвище, ініціали/
ПЛАН
РОБОТИ
СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
з УЧНЕМ «ГРУПИ РИЗИКУ»
_________________________________________
прізвище, ініціали
на _____ семестр 20___-20____ н.р.
№
п/п
|
Зміст
роботи
|
Термін
|
Відм. про
викон.
|
1.
|
Участь у засіданні Ради
профілактики правопорушень
|
Щомісяця
|
|
2.
|
Індивідуальна діагностика
|
1 раз на місяць
|
|
2.1.
|
Анкета «Я і мої друзі»
|
||
2.2.
|
Методика «Шкала самооцінки
С. Спілберга (особиста тривожність)»
|
||
2.3.
|
Анкета «Ти і твоя сім’я»
|
||
2.4.
|
Методика
«Комунікативно-організаційні здібності»
|
||
2.5.
|
Методика Дембо-Рубінштейна
|
||
3.
|
Індивідуальна діагностика
класного керівника
|
||
3.1
|
Діагностика сімейного
мікроклімату (за В.М.Оржеховською)
|
||
4.
|
Обстеження стану
житлово-побутових умов учнів групи ризику
|
||
5.
|
Індивідуальні консультації:
- класним керівником (прізвище, ініціали)
- мамою (прізвище, ініціали)
- батьком (прізвище, ініціали)
|
За потребою
|
|
6.
|
Індивідуальні консультації
з учнем
|
1 раз на місяць
|
|
6.1
|
Режим твого тижня
|
||
6.2.
|
Ведення здорового способу
життя
|
||
6.3.
|
Насилля як фактор не
гуманного вирішення конфлікту
|
||
6.4.
|
Навчальна діяльність:
успіхи та здобутки
|
||
6.5.
|
Найбільша цінність людини –
це життя
|
||
7.
|
Групові консультації
|
За потребою
|
|
8.
|
Відвідування уроків з метою
спостереження за учнями групи ризику та надання необхідної їм допомоги
|
Постійно
|
|
9.
|
Спостереження
за успішністю у навчанні в ліцеї
|
Жовтень, грудень
Лютий, квітень
|
|
10.
|
Участь у діагностиці групи:
Методика «Соціометрія»
Методика
«Мотивація успіху і боязнь невдачі» Модифікація
опитувальника А.А. Реана
____________________________________
____________________________________
|
||
11.
|
Залучення учня групи ризику
до ліцейних гуртків, спортивних секцій
|
І (ІІ) семестр
|
|
12.
|
Залучення учня до
інтерактивних занять, занять з елементами тренінгу
|
І (ІІ) семестр
|
Немає коментарів:
Дописати коментар