четвер, 31 жовтня 2013 р.

ПЛАН РОБОТИ з ВАЖКОВИХОВУВАНИМ УЧНЕМ, УЧНЕМ «ГРУПИ РИЗИКУ»

«ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор СЗШ №___________
_____________ / прізвище, ініціали/


ПЛАН РОБОТИ

СОЦІАЛЬНОГО    ПЕДАГОГА
з    УЧНЕМ «ГРУПИ РИЗИКУ»
_________________________________________
прізвище, ініціали
на _____ семестр  20___-20____ н.р.

п/п
Зміст роботи
Термін
Відм. про викон.
1.
Участь у засіданні Ради профілактики правопорушень
Щомісяця

2.
Індивідуальна діагностика
1 раз на місяць

2.1.
Анкета «Я і мої друзі»


2.2.
Методика «Шкала самооцінки С. Спілберга (особиста тривожність)»


2.3.
Анкета «Ти і твоя сім’я»


2.4.
Методика «Комунікативно-організаційні здібності»


2.5.
Методика Дембо-Рубінштейна


3.
Індивідуальна діагностика класного керівника


3.1
Діагностика сімейного мікроклімату (за В.М.Оржеховською)


4.
Обстеження стану житлово-побутових умов учнів групи ризику


5.
Індивідуальні консультації:
- класним керівником (прізвище, ініціали)
- мамою (прізвище, ініціали)
- батьком (прізвище, ініціали)
За потребою

6.
Індивідуальні консультації з учнем

1 раз на місяць


6.1
Режим твого тижня

 


6.2.
Ведення здорового способу життя

 


6.3.
Насилля як фактор не гуманного вирішення конфлікту

 


6.4.
Навчальна діяльність: успіхи та здобутки

 


6.5.
Найбільша цінність людини – це життя

 


7.
Групові консультації
За потребою

8.
Відвідування уроків з метою спостереження за учнями групи ризику та надання необхідної їм допомоги
Постійно

9.
Спостереження за успішністю у навчанні в ліцеї
Жовтень, грудень
Лютий, квітень

10.
Участь у діагностиці групи:
Методика «Соціометрія»
Методика «Мотивація успіху і боязнь невдачі» Модифікація опитувальника А.А. Реана
____________________________________
____________________________________




11.
Залучення учня групи ризику до ліцейних гуртків, спортивних секцій
І (ІІ) семестр

12.
Залучення учня до інтерактивних занять, занять з елементами тренінгу
І (ІІ) семестр




Немає коментарів:

Дописати коментар