Вирішуючи важливу проблему формування психолого-педагогічної культури батьків проводиться просвітницька робота працівниками соціально-психологічної служби, зокрема підчас засідань батьківського всеобучу та класних батьківських зборів. Як доповнення до загальношкільного плану роботи навчального закладу з батьками ми пропонуємо календарно-тематичний план (див. таблиця 1) всеобучу батьків учнів середніх та старших класів з проблеми соціального та національного сирітства.
Таблиця 1
№
п/п
|
Назва заходу
|
Кількість годин
| ||
Лекції
|
Семінари
|
Усього
| ||
1.
|
Сім’я з її традиціями та проблеми як осередок формування особистості дитини
|
1
|
1
|
2
|
2.
|
Гуманістичне виховання дитини. Стилі батьківського виховання
|
1
|
1
| |
3.
|
Правове виховання в сім’ї та в навчальному закладі
|
1
|
1
|
2
|
4.
|
Трудова міграція та проблеми торгівлі людьми
|
1
|
1
| |
5.
|
Проблеми соціального та національного сирітства
|
1
|
1
| |
6.
|
Дитина – найбільша соціальна цінність: статус дитини в сім’ї трудових мігрантів
|
2
|
1
|
3
|
7.
|
Права та обов’язки батьків по відношенню до виховання своїх дітей
|
2
|
2
| |
8.
|
Державні пільги та допомога батькам і дітям
|
1
|
1
| |
9.
|
Пошук свого особистого місця на сучасному ринку праці
|
1
|
1
| |
Усього:
|
8
|
6
|
14
|
Вадим Щорс
Немає коментарів:
Дописати коментар