Авторський колектив:
Гаврилюк Галина Миколаївна
Щорс Вадим Володимирович
Кривда Людмила Сергіївна
Докійчук Тетяна Володимирівна
Решівська Тетяна Григорівна
Видавництво: Київ
"Марич": "Сімейне коло"
Рік видання: 2010
Кількість сторінок: 76
Мова: українська
Жанр: психологія, наука та
освіта
Серія: Психологічний
інструментарій
Посібник підготовлено групою
педагогів і психологів з метою ознайомлення з технологіями відбору учнів до
профільного навчання, поширенню профорієнтаційної роботою в середніх навчальних
закладах. У процесі підготовки та відбору учнів до профільного навчання
завдання соціального педагога та психолога полягає у вивченні якостей, навичок
і вмінь індивіда, його інтелектуальних здібностей, необхідних для тієї чи іншої
професії. Вони повинні допомогти зорієнтуватися в світі професій підростаючому
поколінню виходячи з їх індивідуальних якостей. Це і є головним завданням
профорієнтації.
Зміст
Вступ
Розділ I. Допрофільне та профільне навчання
1.1 Поняття до профільного та профільного навчання
1.2. Пропедевтична профорієнтаійна робота в початковій школі
1.3. Профільне навчання в школі II ступеня
1.4. Професійні інтереси старшокласників
Розділ II. Обдарованість та здібності у професійній діяльності
2.1. Обдарованість та здібності в професійному самовизначенні учня
2.2. Використання психодіагностичних методик у профорієнтаційній роботі
2.3 Просвітницько-профорієнтаційні заняття як ефективний засіб підготовки особистості до вільного вибору професії
Алгоритм професійного самовизначення
Список використаної літератури
Переглянути повний текст посібника можно за посиланням:
http://javalibre.com.ua/java-book/author/26330
Безкоштовно скачати посібник у форматах jar,jad,txt,fb2,epub,doc можна за посиланням:
Немає коментарів:
Дописати коментар