понеділок, 15 липня 2013 р.

ДІАГНОСТИКА ВАД ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ (ДВОР)


Опитування для дітей 9-11 років (автор З.Карпенко)

Любий друже!
Тобі пропонується відповісти на запитання, що стосуються різних сторін твоєї особистості: поведінки, самопочуття, бажань, страхів, пере­конань тощо. Ти маєш чудову нагоду поглянути на себе збоку і проаналізувати, що ти знаєш про себе, поділитися цими знаннями з дорослими, аби вони краще пізнали тебе і змогли тебе розуміти, спілкуватися з тобою, навчати тебе.
У спеціальному бланку для відповідей навпроти відповідного номера твердження треба поставити знак «+», якщо ти згоден з твердженням, і знак «-», якщо ти з твердженням не згоден.
Не розмірковуй довго, відповідай одразу, вслуховуючись у зміст. Усі відповіді будуть правильними, якщо ти відповідатимеш чесно.

Бланк відповідей
Прізвище, ім’я ________________________________________________
Клас ________________________________________ 
Дата______________________

1
2
3
4
5
6
7
8
9
1
11
21
31
41
51
61
71
81
2
12
22
32
42
52
62
72
82
3
13
23
33
43
53
63
73
83
4
14
24
34
44
54
64
74
84
5
15
25
35
45
55
65
75
85
6
16
26
36
46
56
66
76
86
7
17
27
37
47
57
67
77
87
8
18
28
38
48
58
68
78
88
9
19
29
39
49
59
69
79
89
10
20
30
40
50
60
70
80
90

Дякуємо за відповіді та співпрацю,
шкільний психолог _______________________.

Опитувальник ДВОР
  1. Мені важко зосередитися на чомусь одному.
  2. Я не можу довго працювати не втомлюючись.
  3. Я переживаю з будь-якого приводу.
  4. Під час виконання завдання я дуже напружений і скутий.
  5. Я часто думаю про можливі неприємності.
  6. Я лякливий, багато що викликає в мене страх.
  7. Я не люблю чекати.
  8. Я не люблю починати нову справу.
  9. Я неспокійно сплю, погано засинаю.
  10. Я невпевнений у своїх силах, боюся труднощів.
  11. Я завжди швидко знаходжу відповідь, коли про щось запитують (можливо і неправильно, але дуже швидко).
  12. У мене часто змінюється настрій.
  13. Мені часто все набридає.
  14. Я швидко, не вагаючись, приймаю рішення.
  15. Я часто відволікаюсь на уроках.
  16. Коли хтось з дітей на мене кричить, я також кричу у відповідь.
  17. Я впевнений, що впораюсь з будь-яким завданням.
  18. Я люблю діяти, а не розмірковувати.
  19. В іграх я не підкоряюся правилам.
  20. Я гарячкую під час розмови.
  21. Коли хтось мене образить, я прагну поквитатися з ним.
  22. Іноді мене тішить, коли я щось зламаю, розірву, розіб'ю.
  23. Я дуже серджуся, коли хтось сміється з мене.
  24. Мені здається, що інколи я хочу зробити якусь шкоду.
  25. У відповідь на вказівки мені хочеться зробити все навпаки.
  26. Я люблю бути першим, верховодити, підкоряти собі інших.
  27. Я легко можу посваритися чи побитися.
  28. Я не поступаюся іншим, не ділюся з ними нічим.
  29. Я не можу змовчати, коли чимось незадоволений.
  30. Часом я так наполягаю на своєму, що людям навколо уривається терпець.
  31. Я люблю, коли мене хвалять за те, що насправді зробила інша людина.
  32. Мені подобається отримувати більше від того, що насправді нале­жить.
  33. Я часто звинувачую кого-небудь у тому, в чому насправді виннні сам.
  34. Трапляється, що я привласнюю речі, що належать іншій людині
  35. Мені подобається перебільшувати, хвалитися, вигадувати небилиці
  36. Я часто порушую свої обіцянки.
  37. Я завжди знаходжу виправдання непорядному вчинку.
  38. Я не визнаю своїх помилок.
  39. Я роблю все задля своєї вигоди.
  40. Я рідко зізнаюсь, що заподіяв комусь шкоду.
  41. Я часто порушую правила поведінки, встановлені вчителем.
  42. Я люблю сміятися з інших.
  43. Я кривджу своїх товаришів: б'ю їх, штовхаю, дражню.
  44. Часто я говорю одне, а роблю протилежне.
  45. Я розповідаю непристойні історії, вживаю лайливі слова.
  46. Переконаний, що мої пустощі нікому не шкодять.
  47. Для своєї вигоди я часто обдурюю інших.
  48. Діти скаржаться на мене, не хочуть гратися зі мною.
  49. Я люблю розповідати жахливі історії, про які дізнався з кінофільмів і розмов між дорослими.
  50. Я знущаюся з тварин, нищу без потреби рослини.
  51. Я цураюся своїх ровесників, тримаюся від них віддалік.
  52. Я не довіряю людям, побоююся їх.
  53. Я не люблю дивитися в очі людині, з якою розмовляю.
  54. Я мовчазний, не підтримую розмову з чужими людьми.
  55. Мене часто запитують, чим я незадоволений.
  56. Мене часто підозрюють у негарних вчинках.
  57. Люди часто навмисно ображають мене.
  58. Я часто буваю засмученим.
  59. Я люблю гратися сам.
  60. Дитяча компанія швидко мені набридає.
  61. Мені небайдуже, що про мене думають інші.
  62. Я повинен завжди все знати.
  63. Я не маю права помилятися.
  64. Я намагаюся виправдати свої вчинки перед іншими людьми.
  65. Спочатку я дбаю про інших, а потім вже про себе.
  66. Коли я зроблю помилку, у мене з'являється почуття провини.
  67. Усі люди, з якими я спілкуюся, повинні мене любити.
  68. Інші люди мають право контролювати мою поведінку.
  69. Я намагаюся допомогти людям навіть тоді, коли мене про це не просять.
  70. Якщо я вже прийняв рішення, то не маю права передумати.
  71. Мої успіхи залежать від удачі, талану, щасливого випадку.
  72. Я волію почекати, поки мої труднощі розв'яжуться самі собою.
  73. Мої оцінки в школі не залежать від моїх здібностей.
  74. Мої успіхи залежать від допомоги інших людей.
  75. За мене вирішують інші, що і як робити.
  76. Я не винен, що не можу домогтися кращих результатів.
  77. Я не планую того, що зі мною трапляється.
  78. Я сам нічого не можу змінити в своєму житті.
  79. За моє здоров'я відповідають дорослі.
  80. Діти виростають такими, якими їх виховують батьки.
  81. Я більше люблю слухати казки, ніж вірші.
  82. Коли я їду з мамою в магазин, я більше хотів би, щоб мені купили цукерки, ніж книжку.
  83. Я не мрію стати актором.
  84. Мені не подобаються квіти.
  85. Мені більше подобається звичайна їжа, яку мама готує щодня, ніж фрукти — ананаси, мандарини, ківі.
  86. Я не радію, коли бачу щось красиве і незвичайне.
  87. Мене цікавлять технічні іграшки, наприклад, автомобілі, літаки, мотоцикли...
  88. Мені не подобається гратися з ляльками.
  89. Я не люблю вигадувати різні небилиці.
  90. Я не плачу, коли чую сумну історію.

 Дешифратор (інформація для психолога)
Тривожність
Імпуль-
сивність
Агресивність
Схильність
до нечесної поведінки
Асоціальність
Замкнутість
Невпевненість
Екстернальність
Естетична
нечутливість











Інтерпретація результатів
8-10 балів – високий рівень вираженості вади;
4-7 балів – середній рівень вираженості вади;
1—3 бали – низький рівень вираженості вади.

Немає коментарів:

Дописати коментар