Опитування для дітей 9-11 років
(автор З.Карпенко)
Любий друже!
Тобі пропонується відповісти на
запитання, що стосуються різних сторін твоєї особистості: поведінки,
самопочуття, бажань, страхів, переконань тощо. Ти маєш чудову нагоду поглянути
на себе збоку і проаналізувати, що ти знаєш про себе, поділитися цими знаннями
з дорослими, аби вони краще пізнали тебе і змогли тебе розуміти, спілкуватися з
тобою, навчати тебе.
У спеціальному бланку для
відповідей навпроти відповідного номера твердження треба поставити знак «+»,
якщо ти згоден з твердженням, і знак «-», якщо ти з твердженням не згоден.
Не розмірковуй довго, відповідай одразу,
вслуховуючись у зміст. Усі відповіді будуть правильними, якщо ти відповідатимеш
чесно.
Бланк
відповідей
Прізвище, ім’я ________________________________________________
Клас ________________________________________
Дата______________________
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
1
|
11
|
21
|
31
|
41
|
51
|
61
|
71
|
81
|
2
|
12
|
22
|
32
|
42
|
52
|
62
|
72
|
82
|
3
|
13
|
23
|
33
|
43
|
53
|
63
|
73
|
83
|
4
|
14
|
24
|
34
|
44
|
54
|
64
|
74
|
84
|
5
|
15
|
25
|
35
|
45
|
55
|
65
|
75
|
85
|
6
|
16
|
26
|
36
|
46
|
56
|
66
|
76
|
86
|
7
|
17
|
27
|
37
|
47
|
57
|
67
|
77
|
87
|
8
|
18
|
28
|
38
|
48
|
58
|
68
|
78
|
88
|
9
|
19
|
29
|
39
|
49
|
59
|
69
|
79
|
89
|
10
|
20
|
30
|
40
|
50
|
60
|
70
|
80
|
90
|
Дякуємо за відповіді та співпрацю,
шкільний психолог _______________________.
Опитувальник
ДВОР
- Мені важко зосередитися
на чомусь одному.
- Я не можу довго працювати
не втомлюючись.
- Я переживаю з будь-якого
приводу.
- Під час виконання
завдання я дуже напружений і скутий.
- Я часто думаю про можливі
неприємності.
- Я лякливий, багато що
викликає в мене страх.
- Я не люблю чекати.
- Я не люблю починати нову
справу.
- Я неспокійно сплю, погано
засинаю.
- Я невпевнений у своїх
силах, боюся труднощів.
- Я завжди швидко знаходжу
відповідь, коли про щось запитують (можливо і неправильно, але дуже
швидко).
- У мене часто змінюється настрій.
- Мені часто все набридає.
- Я швидко, не вагаючись,
приймаю рішення.
- Я часто відволікаюсь на
уроках.
- Коли хтось з дітей на
мене кричить, я також кричу у відповідь.
- Я впевнений, що впораюсь з будь-яким завданням.
- Я люблю діяти, а не розмірковувати.
- В іграх я не підкоряюся правилам.
- Я гарячкую під час
розмови.
- Коли хтось мене образить,
я прагну поквитатися з ним.
- Іноді мене тішить, коли я щось зламаю, розірву, розіб'ю.
- Я дуже серджуся, коли хтось сміється з мене.
- Мені здається, що інколи я хочу зробити якусь шкоду.
- У відповідь на вказівки
мені хочеться зробити все навпаки.
- Я люблю бути першим,
верховодити, підкоряти собі інших.
- Я легко можу посваритися
чи побитися.
- Я не поступаюся іншим, не
ділюся з ними нічим.
- Я не можу змовчати, коли
чимось незадоволений.
- Часом я так наполягаю на
своєму, що людям навколо уривається терпець.
- Я люблю, коли мене
хвалять за те, що насправді зробила інша людина.
- Мені подобається
отримувати більше від того, що насправді належить.
- Я часто звинувачую кого-небудь у тому, в чому насправді виннні сам.
- Трапляється, що я
привласнюю речі, що належать іншій людині
- Мені подобається
перебільшувати, хвалитися, вигадувати небилиці
- Я часто порушую свої
обіцянки.
- Я завжди знаходжу виправдання непорядному вчинку.
- Я не визнаю своїх помилок.
- Я роблю все задля своєї вигоди.
- Я рідко зізнаюсь, що
заподіяв комусь шкоду.
- Я часто порушую правила
поведінки, встановлені вчителем.
- Я люблю сміятися з інших.
- Я кривджу своїх
товаришів: б'ю їх, штовхаю, дражню.
- Часто я говорю одне, а
роблю протилежне.
- Я розповідаю непристойні
історії, вживаю лайливі слова.
- Переконаний, що мої
пустощі нікому не шкодять.
- Для своєї вигоди я часто
обдурюю інших.
- Діти скаржаться на мене,
не хочуть гратися зі мною.
- Я люблю розповідати
жахливі історії, про які дізнався з кінофільмів і розмов між дорослими.
- Я знущаюся з тварин, нищу
без потреби рослини.
- Я цураюся своїх
ровесників, тримаюся від них віддалік.
- Я не довіряю людям, побоююся їх.
- Я
не люблю дивитися в очі людині, з якою розмовляю.
- Я
мовчазний, не підтримую розмову з чужими людьми.
- Мене
часто запитують, чим я незадоволений.
- Мене часто підозрюють у
негарних вчинках.
- Люди часто навмисно
ображають мене.
- Я часто буваю засмученим.
- Я люблю гратися сам.
- Дитяча компанія швидко
мені набридає.
- Мені небайдуже, що про
мене думають інші.
- Я повинен завжди все знати.
- Я не маю права помилятися.
- Я намагаюся виправдати
свої вчинки перед іншими людьми.
- Спочатку я дбаю про
інших, а потім вже про себе.
- Коли я зроблю помилку, у
мене з'являється почуття провини.
- Усі люди, з якими я
спілкуюся, повинні мене любити.
- Інші люди мають право
контролювати мою поведінку.
- Я намагаюся допомогти
людям навіть тоді, коли мене про це не просять.
- Якщо я вже прийняв
рішення, то не маю права передумати.
- Мої успіхи залежать від
удачі, талану, щасливого випадку.
- Я волію почекати, поки
мої труднощі розв'яжуться самі собою.
- Мої оцінки в школі не
залежать від моїх здібностей.
- Мої успіхи залежать від
допомоги інших людей.
- За мене вирішують інші,
що і як робити.
- Я не винен, що не можу домогтися кращих результатів.
- Я не планую того, що зі мною трапляється.
- Я сам нічого не можу
змінити в своєму житті.
- За моє здоров'я
відповідають дорослі.
- Діти виростають такими, якими їх виховують батьки.
- Я більше люблю слухати казки, ніж вірші.
- Коли я їду з мамою в магазин, я більше хотів би, щоб мені купили цукерки,
ніж книжку.
- Я не мрію стати актором.
- Мені не подобаються
квіти.
- Мені більше подобається
звичайна їжа, яку мама готує щодня, ніж фрукти — ананаси, мандарини, ківі.
- Я не радію, коли бачу
щось красиве і незвичайне.
- Мене цікавлять технічні іграшки, наприклад, автомобілі, літаки,
мотоцикли...
- Мені не подобається
гратися з ляльками.
- Я не люблю вигадувати
різні небилиці.
- Я не плачу, коли чую
сумну історію.
Дешифратор
(інформація для психолога)
Тривожність
|
Імпуль-
сивність
|
Агресивність
|
Схильність
до нечесної поведінки
|
Асоціальність
|
Замкнутість
|
Невпевненість
|
Екстернальність
|
Естетична
нечутливість
|
Інтерпретація
результатів
8-10 балів – високий рівень вираженості
вади;
4-7 балів – середній рівень вираженості
вади;
1—3 бали – низький рівень вираженості
вади.
Немає коментарів:
Дописати коментар