№ з/п
|
Назва програми (заняття)
|
Автор, джерело
|
Для вирішення якого завдання використовується,
спрямованість
|
Кількість занять, годин
|
Цільова група
|
Соціально-психологічна адаптація
|
|||||
1.
|
Тренінгова програма «Сприяння успішній адаптації
студентів медичного коледжу»
|
Сагер І.В., Практична психологія та соціальна робота. –
2011, №11
|
Забезпечення підтримки першокурсників в системі
навчально-виховної роботи, усунення перешкод, які заважають успішному
саморозвитку
|
8
|
Учні І курсу
|
2.
|
Тренінг із
самореалізації учнів ПТНЗ
|
Запобігання торгівлі
людьми в системі професійно-технічної освіти. Навчально-методичний
посібник.// К.: 2008, ст.178
|
Формування можливостей
самореалізації учнів
|
10 зан.
|
Учні 1-го, 2-го курсів
|
3.
|
Ділова гра «Проект змін»
|
Психолог, №11-12, 2012
|
Сприяння мобілізації співпраці педагогів
|
2 год.
|
Педагоги,
учні
|
4.
|
Тренінг «Творчість як
стиль життя»
|
Соловйова О.П.
-Практична психологія та соціальна
робота, №8, 2013
|
Формування навичок
продуктивно діяти в ситуаціях новизни та невизначеності
|
2 год.
|
Учні 2-го
Курсу
|
5.
|
Корекційно-розвивальне заняття «У
злагоді - до успіху»
|
Сидорчук Н., Психолог, №10, 2013
р.
|
Сприяння успішній адаптації
першокурсників до навчання у ліцеї
|
1
|
Учні
1-го курсу
|
6.
|
Успішна адаптація студентів (корекційно- розвивальна
програма)
|
Сагер І.-Психолог №3, 2012
|
Сприяння успішній адаптації першокурсників до навчання
у ліцеї
|
8 зан.
|
Учні 1-го курсу
|
7.
|
Тренінг «Формування
психологічної готовності до змін»
|
С.Піхуля.-Психолог, №10, 2013
|
Розвиток
соціально-психологічної компетентності особистості
|
5 зан.
|
Учні випускних груп
|
Розвиток особистісної сфери (комунікативні здібності, мотивація,
самооцінка тощо)
|
|||||
8.
|
Стресменеджмент. Тренінг з управління стресами
|
Ковалев В.Н.,
Практична психологія та соціальна робота. – 2011, №9
|
Підвищення стресостійкості,
формування психологічної культури особистості в сфері її саморегуляції
|
3 заняття
|
Учні, педагоги
|
9.
|
Тренінг «Довіра, спілкування та взаєморозуміння»
|
Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми
трудових мігрантів: навч.-метод. Посібник./ за редакцією
К. Б. Шевченко, І. І. Цушка – К. ФОП, 2008
|
Формувати довірливі стосунки, уявлення про спілкування
як про психологічне явище, продемонструвати важливість ефективного слухання
|
(3,5 годин)
|
Підлітки 16 років
|
10.
|
Тренінгова програма «Я – чуйна людина»
|
Свідерська Г.М., Практична психологія та соціальна
робота. – 2011, №3
|
Розвиток усіх компонентів чуйності (когнітивного,
емоційного, поведінкового)
|
15 занять, 80-120 хвилин
|
учні
|
11.
|
Тренінгова програма
«Розвиток самосвідомості та зниження рівня тривожності
підлітків»
|
Свіденська Г. М,
Практична психологія та соціальна робота №9, 2008 р.
|
Розвиток позитивної «Я»-концепції та самооцінки,
навичок упевненої поведінки
|
18
|
Учні
|
12.
|
Розвивальна програма «Самостворення «Я» - образу
старшокласника»
|
Віталіна Грищенко
Газета
«Психолог»
№ 25 – 27 (361 –
363), липень, 2009
|
Усвідомлення
важливості прийняття свого «Я»
з усіма перевагами і недоліками; усвідомлення: з одного боку – своєї
унікальності, а з другого – себе як частини суспільства
|
14 занять
(по 90 хв.)
|
Підлітковий та юнацький вік
|
13.
|
Соціально-психологічний тренінг «Як уникнути стресу»
|
Ларіонова О. – Психолог, №8, 2012
|
Сприяння уникненню стресу в період ЗНО
|
10 зан.
|
Учні випускних груп
|
14.
|
Тренінг «Конфлікти: причини виникнення та шляхи
вирішення»
|
Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми
трудових мігрантів: навч.-метод. Посібник./ за редакцією
К. Б. Шевченко, І. І. Цушка – К. ФОП 2008
|
Формувати довірливі стосунки, розвинути соціальне спостереження та вербальне
взаєморозуміння
|
(3,5 годин)
|
Підлітки 16 років
|
15.
|
Програма корекції відхилень у розвитку самооцінки
студентської молоді
|
Попелюшко Р. П.
Практична психологія та соціальна робота №6, 2008 р.
|
Формування уявлення про особисту «Я» - концепцію,
навичок ефективної комунікації
|
10
|
Учні
|
16.
|
Навчальна програма «Особистість»
|
Генадій Нашиба
Газета
«Психолог»
№ 27-28 (411-412), липень, 2010
|
Ознайомлення учнів з поняттями «особистість»,
«індивід», індивідуальність»»
|
6 занять
(6 год.)
|
Підлітковий та юнацький вік
|
17.
|
Тренінг особистісного зростання студентів «Від
упевненості до гармонії»
|
Нечипорук Н., Демида К. – Психолог, №5, 2012
|
Зниження рівня тривожності та пошук сенсу життя та життевих перспектив
|
3 зан.
|
Учні із числа діти-сироти, та діти позбав-лені батьків-ської опіки
|
Профілактика
негативних проявів поведінки (агресивна поведінка, прояви насилля, девіантна,
делінквента поведінка)
|
|||||
18.
|
Тренінг «Профілактика
правопорушень серед підлітків»
|
В.В.Щорс,
А.Л.Полударова. Психологічна газета, №23, 2009
|
Профілактика
девіантної та деліквентної поведінки серед учнівської молоді
|
2,5
|
Учні 9-10 класу
|
19.
|
Тренінг «Профілактика агресивної поведінки»
|
Газета «Психолог», №9(513), травень 2013, с.24
|
Зниження рівня агресивності до норми із закріпленням
позитивного ефекту
|
3
|
Учні
16 років
|
20.
|
Профілактика насильства в учнівському середовищі
|
Дубровська Є.В., Ясеновська М.Е. Навчально-методичний
посібник. – 2012 р.
|
Формування у дітей толерантного ставлення одне до
одного.
|
32
|
Учні
|
21.
|
Корекція агресивної поведінки підлітків
|
Колісніченко Г., Соціальний педагог. – 2008. – вересень 9(21)
|
Корекція агресивної поведінки підлітків
|
10 занять, 60 хвилин
|
|
Підтримка
та розвиток творчої обдарованості
|
|||||
22.
|
Програма занять «Розвиток креативності»
|
Світлана Кушнір
Газета «Психолог» № 14-15 (446-447), квітень, 2011
|
Активізація творчих процесів у навчальній групі,
залежно від змісту поставлених творчих пізнавальних завдань
|
12 занять
(12 годин)
|
Учні І курсу
|
23
|
Ділова гра «Прийняття
рішень лідерами учнівського самоврядування»
|
С.Піхуля, Психолог,
№24,2012 р.
|
Розвивати вміння приймати особистісні й групові рішення
|
2 год.
|
Члени учнівського самовряду-вання
|
24
|
Тренінг «Формування
лідерських рис»
|
Фролова Т. Психолог,
№5, 2013
|
Сприяння формуванню лідерських рис, розвиток навичок міжособистісної
взаємодії
|
7 зан.
|
Члени учнівського самовряду-вання
|
Формування
морально-етичних цінностей (відповідальна поведінка, гендерна культура)
|
|||||
25
|
Навчальна
програма «Етика і психологія сімейного життя»
|
Галина Заремба
«Психолог»
№ 25 – 27 (361 – 363), липень, 2009
|
Ознайомлення учнів з проблемами, які можуть бути
спричинені дошлюбними статевими стосунками; виховати правильне розуміння
статевості, дорослості
|
10 занять
(по 1,5 год. кожне)
|
Підлітковий та юнацький вік
|
26
|
Розвиток психологічної готовності до материнства у
старшокласниць
|
Тіунова О. В.
Практична психологія та соціальна робота №4, 5, 2008 р.
|
Формування сексуальної культури, почуття власної
самоцінності
|
24
|
Учні
|
Соціальна адаптація дітей-сиріт та дітей, позбавлених
батьківського піклування
|
|||||
27
|
Тренінг «Формування
життєвих навичок у випускників
шкіл-інтернатів»
|
Формування життєвих
навичок у випускників шкіл-інтернатів.
Методичний посібник. - Донецьк: вид-во «Вебер» (Донецька філія), 2011
|
Формування життєвих
навичок через самоактуалізацію підлітків, формування комплексу життєвих
цінностей
|
26 зан.
|
Учні із числа дітей сиріт та дітей, позбавлених батьківського
піклування
|
28
|
Тренінг «Шлях до себе»
|
Лісовецька
І.М.-Практична психологія та соціальна робота, №4, №5, 2013
|
Підвищення самооцінки
підлітків, як центрального компоненту
«Я-концепції»
|
10 зан.
|
Учні із числа діти-сироти, та діти позбав-лені батьків-ської опіки,
які вихову-вались в зак-ладах інтер-натного типу
|
29
|
Тренінгова програма
«Школа самовдосконалення «Повір у себе»
|
Флярковська О.В.
-Практична психологія та соціальна робота,
№4, 2013
|
Формувати у підлітків
відповідальність до власного життя
|
11 зан.
|
Учні 2-го
курсу
|
30
|
Програма соціально-психологічної підготовки до
сімейного життя дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування
|
Волкова В. В.
Практична психологія та соціальна робота №6, 2008 р.
|
Розвиток навичок самопізнання, формування в учнів
уявлення про сімю, її основні функції.
|
8
|
Учні
|
Сприяння
розв’язанню проблем працевлаштування та зайнятості
|
|||||
31
|
Тренінг « Торгівля
людьми – як уберегтися від небезпеки».
|
Запобігання торгівлі
людьми в системі професійно-технічної освіти. Навчально-методичний
посібник.// К.: 2008, ст.148
|
Формування уявлення
про проблему торгівлі людьми та її наслідки для людини
|
5 год.
|
Учні 2-го курсу
|
32
|
Тренінг «Можливості
навчання та працевлаштування»
|
Запобігання торгівлі
людьми в системі професійно-технічної освіти. Навчально-методичний посібник.//
К.: 2008, ст.207
|
Формування можливостей
навчання та працевлаштування
|
5 год.
|
Учні випускних груп
|
33
|
Тренінг «Моє професійне майбутнє»
|
«Психолог»
№11-12(515-516),червень 2013
|
Отримати вміння необхідні при виборі професії
|
2
|
Учні
15-18 років
|
Формування навичок здорового способу життя
|
|||||
34
|
Навчальна програма
(тренінговий курс) « Дорослішай на здоров’я»
|
Дорослішай на здоров’я: навч.-метод. Посіб.\Н.О. Лещук,
Ж.В. Савич, О.А. Голоцван.-К., 2012.-214 с.
|
Спрямовано на формування у підлітків здорового способу
життя та збереження репродуктивного здоров’я, усвідомлення цінності здоров’я
як основи успішної самореалізації, відповідального ставлення до збереження
сімейних цінностей, основ відповідального батьківства.
|
36 годин
|
Учні віком 14-19 років
|
35
|
Профілактика ВІЛ/ІПСШ та формування здорового способу
життя серед молоді
|
Київ 2011.Навч.-метод. мат. На основі модулів
Програми ПРООН/ЮНЕЙДС “Сприяння
просвітницькій роботі “Рівний-рівному” серед молоді України щодо здорового
способу життя” МОН України
|
Розуміння молоддю переваг здорового способу життя.
|
18
|
Учні
|
Збереження професійного здоров’я педагогів
|
|||||
36
|
Тренінг «Клуб гарного настрою»
|
Психолог, №22, 2012 р.
|
Активізація механізмів особистісної саморегуляції,
ресурсів стресостійкості педагогів
|
3 зан.
|
педагоги
|
Удосконалення та розвиток професійних рис педагогів
|
|||||
37
|
Семінар-практикум
«Мовленнєва агресія в
педагогічній практиці»
|
Кахерська Т. Психолог,
№2, 2013
|
Попередження
проявів негативної моделі мовленнєвої
поведінки педагогів у взаємодії з учнями
|
2 год
|
Педагоги
|
38
|
Семінар-практикум
«Креативний учитель - запорука творчого потенціалу учня»
|
Болотна Ю. Психолог,
№15-16, 2012
|
Сприяння творчій
самореалізації педагогів
|
2 год
|
Педагоги
|
39
|
Програма психологічної
підтримки «Адаптація молодого педагога»
|
Коробова О. Психолог,
№13-14, 2013
|
Допомога молодим
педагогам усвідомити динаміку підвищення
рівня своєї професійності
|
9 зан.
|
Молоді педагоги
|
За матеріалами сайта: anna20.ucoz.ru/_ld/0/50_i_i__.docx
Я ЗАРАЗ ФІНАНСОВО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Кредиту, який я отримав від LFDS. Я хотів би донести це до відома громадськості про те, як я вступив у контакт з LFDS після того, як я втратив роботу та отримав відмову в кредиті мого банку та інших фінансових заклад за рахунок моєї кредитної оцінки. Я не міг платити збори за своїх дітей. Мене було поза рахунками, що збираються викинути з дому через неможливість платити свою оренду. Саме в цей період моїх дітей забрали у мене прийомну допомогу. Тоді я вирішив шукати кошти в Інтернеті, де я втратив 3670 доларів, які я позичив у друзів, яких я вирвав у двох інтернет-кредитних компаніях. Поки я не прочитав про: Служба фінансування Le_Meridian (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) десь в Інтернеті, все ще не переконала, через що я пережила, поки мій родич, який є духовенством, також не сказав мені про поточну кредитну схему LFDS за дуже низькою процентною ставкою 1,9 %% та прекрасними умовами погашення без штрафних санкцій за невиконання платежу. У мене немає іншого вибору, ніж зв’язатися з ними, що я зробив через текст + 1-989-394-3740, і містер Бенджамін відповів мені назад. Цей день був найкращим і найкращим днем мого життя, який ніколи не можна забути, коли я отримувати кредитне сповіщення у розмірі 400 000,00 доларів США, на яке я звернувся. Я ефективно використала позику, щоб погасити свої борги та створити бізнес, і сьогодні я та мої діти так раді й виконуємо. Ви також можете зв’язатися з ними електронною поштою: (lfdsloans@outlook.com / lfdsloans@lemeridianfds.com) Телефон довідки WhatsApptext: + 1-989-394-3740 Чому я це роблю? Я роблю це, щоб врятувати стільки тих, хто потребує позики, щоб не стати жертвою афери в Інтернеті. Дякую і Бог вас усіх благословив, я Олександр Артем із парку Горизонт до н.е., Україна.
ВідповістиВидалити