Вступ
Протягом 2013-2014 навчального року соціальним
педагогом закладу «Навчально-виховний
комплекс: загально- освітня школа І-ІІ ступенів-ліцей №7 Вінницької міської
ради » здійснювався супровід навчально-виховного
процесу з метою створення в освітньому закладі умов для максимально успішного
особистісного розвитку, навчання і соціалізації дитини та психологічної
просвіти вчителів, батьків, учнів.
З метою загального вивчення
контингенту учнів, умов їх життєдіяльності, формування проблемного поля була
проведена соціальна паспортизація всіх класів, в результаті якої складено «Соціальний паспорт» закладу.
З метою вивчення міжособистісних і міжгрупових
відносин в учнівських колективах для їх покращення та вдосконалення було
проведено ряд діагностик: «Вивчення
статусу особистості в колективі» (за методикою Я. Морено «Соціометрія») 01-30.10.13 у класних колективах серед учнів 5,8,10 класів, «Карта інтересів» 04-15.11.13 в 9-10 класах,
«Виявлення та оцінка комунікативних та організаторських схильностей» 03-14.02.14 в 9-10 класах, «Типологія особистості та
привабливе професійне середовище» (за Д.Голландом) 03-14.03.14 в 9-10 класах
,анкетування «Обізнаність з Конвенцією ООН про права дитини» 01-15.10.13 в
5-10 класах, анкетування «З питань
формування здорового способу життя» 18-25.11.13 в 5-10 класах, дослідження серед учнів старших класів щодо
дотримання їх прав як суб’єктів навчально – виховного процесу 1-12.12.13
в 5-10 класах , дослідження «Вивчення думки батьків учнів щодо
запобігання скоєнню злочинів та правопорушень їх дітьми, вживання підлітками
наркотичних засобів , алкогольних напоїв та тютюнопаління» 01-11.02.14 в 5-10
класах, індивідуальна та групова діагностика учнів, батьків та вчителів 1-11
класів, дослідження особливостей сімейного виховання учнів схильних до
девіантної поведінки, учнів «групи ризику».
Патронажна робота
включала створення картотеки на
різні соціально-педагогічні групи дітей:
діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, діти-інваліди, діти з
малозабезпечених та деструктивних сімей.
Здійснювався цей напрямок роботи за
напрямками: відвідування сімей з соціально-психологічними проблемами;
постановка на облік дітей, схильних до правопорушень; залучення
учнів, схильних до правопорушень, до
участі в роботі гуртків.
Також ,
на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 5 квітня . УУ4 р. №226
«Про поліпшення
виховання, навчання, соціального захисту та забезпечення дітей-сиріт і дітей,
які залишилися
без піклування батьків" та Указу Президента від 16.06.1995 р. №433
"Про затвердження заходів щодо поліпшення матеріального забезпечення дітей-сиріт
і дітей, які залишилися без
піклування батьків" проведено щорічний
громадський огляд утримання, навчання, виховання, оздоровлення учнів
та працевлаштування випускників
цієї категорії дітей (вересень2012р., березень 2013р.); проконтрольовано стан
забезпечення шкільною формою та підручниками дітей-сиріт і дітей, що залишились без батьківської опіки(вересень 2012р.); здійснювався постійний контроль за дотриманням
прав дитини та виконанням своїх обов'язків
батьками багатодітних сімей (вересень2013р., квітень 2014р.); організовано безкоштовне харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування
дітей з малозабезпечених сімей.
Соціально-перетворювальна та
профілактична робота з учнями здійснюється в груповій та індивідуальній формі . Проведено заняття
з елементами тренінгу «Техніки пошуку праці»для учнів 9-ЛК класу, «Моє
соціальне «Я»для дітей-сиріт та дітей трудових мігрантів,; «Я вчусь захищати свої права» для учнів 5-І класу,
«Знаю свої права та виконую обов’язки», 9
клас, 22.01.2014р., заняття з елементами тренінгу «Навички підтримки людини з особливими потребами», для учнів-волонтерів 7-8-х класів, «Зробимо Інтернет безпечним для дітей», 7-8 клас, 12.10.2013 р., 12.03.2014р.;
В закладі проведено тижневик
соціальної підтримки, тижневик інклюзивної освіти. та На виконання комплексних державних програм було
проведено ряд заходів.
Батьківський всеобуч був спрямований на
підвищення соціальних, педагогічних та психологічних знань батьків і проходив
за такими тематиками:1) «Моральне виховання дитини в сім’ї. Виховання доброти і
милосердя» (07.11.2013р.);2) «Роль сімейного виховання у формуванні особистості
дитини» (03.04.2014р.).
Соціальним педагогом було проведено два
загальноліцейних тижня: інформаційно-роз’яснювальний тиждень щодо інклюзивного
навчання «Рівний-рівному» (заняття з елементами тренінгу: «Товариські відносини
і дружба» (04.12.2013 р.) та
«Доброта одна з головних чеснот людини» (04.12.2013р.) для учнів 8 класу); заняття з елементами тренінгу на
тему: «Людина-індивід, всі разом -
колектив» (02.12.2013р.) – учні-омбудсмени; виступ перед педагогічними
працівниками на тематичній нараді,
присвяченій Міжнародному дню інвалідів на тему: «Як допомогти дітям з особливими освітніми потребами в загальноосвітній
школі?» (02.12.2013р.), під
час якого познайомив з поняттям «інклюзивна освіта» та «інклюзивна школа»,
їхніми ознаками й продемонстрував короткометражний фільм «Цирк метеликів» та
тиждень соціальної підтримки
«Дорослішай на здоров’я» (Заняття з
елементами тренінгу «Формування рівноправного та відповідального материнства і
батьківства», «Техніки спілкування по
телефону з роботодавцем», «Як утриматися на новій роботі» для учнів 11 класів.
Соціальний
педагог ліцею брав участь в організації та проведенні Всеукраїнського науково-практичного семінару «Родинна твердиня» з питань родинного виховання дітей та молоді
(м. Вінниця, жовтень 2013).
Під керівництвом соціального педагога учні- омбудсмени закладу здійснювали
інформаційно-просвітницьку роботу з
формування в ровесників відповідальної
активної позиції та реалізації їх прав у житті; розвитку навичок використання отриманих знань при
вирішенні життєвих ситуацій. Протягом року випустили
презентаційний буклет про діяльність омбудсменів, відвідали засідання міського
клубу «Бумеранг» у ВМПДЮ, взяли участь у проведенні засідань ліцейної асоціації
омбудсменів, Всеукраїнської благодійної акції «Назустріч мрії», участь у засіданнях
Ради профілактики правопорушень, проведенні інформаційних хвилинок для учнів
8-10 класів, виступили на батьківському всеобучі на тему: «Адміністративна та кримінальна
відповідальність неповнолітніх» (17.10.2013р.),взяли участь в міському конкурсі «Правова
модель учнівського самоврядування», де посіли почесне І місце. Протягом
вересня-жовтня 2014 р. Учні-омбудсмени узяли участь у
загальноміському конкурсі на обрання міського уповноваженого з прав дітей (дитячих омбудсменів) IV каденції у м.
Вінниці, одним з переможців став учень10-ЛЮ -омбудсмен закладу Лебедєв Павло.
Пріоритетними напрямки роботи на 2014-2015 навчальний рік є:
·Здійснення соціально-педагогічного патронажу
всіх учасників навчально-виховного процесу;
·Представництво та захист прав
учнів на всіх рівнях як забезпечення
функції соціальної допомоги та захисту.
·Здійснення
посередництва між освітніми установами, сім'єю
та організація їх взаємодії.
·Формування
готовності учнів до професійного самовизначення та життєвої самореалізації (заняття з елементами
тренінгу «Створення умов для формування соціальної компетентності учнів»;
«Особливості професійного зростання»; «Підготовка учнів до свідомого вибору
професії»);
·Превентивна
робота щодо профілактики наркоманії, алкоголізму,
тютюнопаління, ВІЛ/СНІДу в закладі;
·Робота
з учнями «групи ризику» (психологічна діагностика важковиховуваності, корекція
неадекватної поведінки підлітків,
соціально-педагогічний патронаж), профілактика правопорушень, запобігання будь-яких проявів насильства
серед усіх учасниківнавчально-виховного процесу;
·Просвітницько-пропагандистська
робота з підвищення психологічної культури в ліцеї та у сім'ї (Проведення
батьківського всеобучу на теми: «Як підготувати дитину до дорослого
життя?» «Гуманістичний підхід – головний принцип сімейного виховання»; Включення батьків в соціально-педагогічний процесс;
·Профілактика дезадаптації учнів, які стикаються
з труднощами у навчанні, спілкуванні;
·Cоціально-педагогічна допомога обдарованим учням;
·Координація роботи шкільних омбудсменів;
·Соціально-педагогічний
супровід дітей з особливими потребами (інформаційно-роз’яснювальний тиждень
щодо інклюзивного навчання «Рівний-рівному» );
·Надавання
соціально-педагогічної допомоги учням постраждалим, переселеним, біженцям,
членам їх сімей і родичам загиблих в ході АТО.
№
|
Функції по
роботі з учнями (дітьми), педпрацівниками, батьками, органами
держадміністрацій та місцевого самоврядування
|
Термін проведення
|
Цільова група
|
Відмітка про виконання
|
||
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
||
Діагностичні
|
||||||
1
|
«Вивчення статусу особистості в колективі» за методикою «Соціометрія» Я. Морено
|
01-30.10.2014
|
5,8 класи
|
|||
2
|
Методика «Виявлення та оцінка комунікативних та організаторських
схильностей»
|
03-14.02.2015
|
9 класи
|
|||
3
|
Методика «Типологія особистості та привабливе професійне середовище» (за
Д.Голландом)
|
03-14.03.2015
|
7 класи
|
|||
Прогностичні
|
||||||
1.
|
Складання соціального
паспорту ліцею:
- дітей - сиріт;
- дітей, позбавлених
батьківського піклування;
- дітей – інвалідів;
- дітей, що постраждали
внаслідок катастрофи на ЧАЕС;
- дітей з неповних сімей
(напівсиріт або батьки яких розлучені);
- дітей з багатодітних
сімей;
- дітей з неблагополучних
сімей;
-дітей з сімей переселенців та учасників АТО;
|
02 -10.09.
2014
|
Спільно з
класними керівниками
1-11-х класів
|
|||
2.
|
Обстеження умов проживання та
виховання категорійних дітей (учнів з
сімей трудових мігрантів, діти-сироти, малозабезпеченихсімей та сімей і
родичам загиблих в ході АТО).з метою
надання соціальної
допомоги.
|
1-30.10.2014
|
Учні, опікуни, батьки
|
|||
3.
|
Відвідування уроків з метою спостереження за учнями,
які потребують соціальної допомоги.
|
1-30.09.2014
|
Учні 1-11 класів
|
|||
4.
|
Ознайомлення з результатами діагностик адміністрації, вчителів, батьків.
|
Учні, батьки, вчителі
|
||||
«Вивчення статусу особистості в колективі» за методикою «Соціометрія» Я. Морено
|
1-10 11.2014
|
|||||
Методика «Виявлення та оцінка комунікативних та організаторських
схильностей»
|
25-29.03.2015
|
|||||
Методика «Типологія особистості та привабливе професійне середовище» (за
Д.Голландом)
|
1-14.04.2015
|
|||||
Індивідуальна та групова
діагностика учнів, батьків та вчителів
|
за запитом
|
|||||
Дослідження особливостей
сімейного виховання учнів схильних до девіантної поведінки, учнів «групи ризику»
|
За потребою
|
|||||
5.
|
На основі досліджень здійснити прогнозування соціального супроводу
учнівського колективу, дітей «групи ризику» та надати рекомендації для
спільної роботи з класним керівником, вчителями
|
1-30.09.2014
|
Кл.керівники,вчителі, учні
|
|||
6.
|
Консиліум: «Адаптації п’ятикласників до умов навчання в середній школі»
|
5-10.11.2014
|
Вчителі
|
|||
7.
|
Виявлення і постановка на
облік дітей, схильних до
правопорушень
|
За потребою, щоквартально
|
Учні
5-11
класів
|
|||
Консультативні
|
||||||
1.
|
Консультації : «Дотримання батьками та особами,
що їх заміняють, норм чинного законодавства».
|
2-13.09.2014
03-14.02.2015
|
батьки, опі-куни, вчителі
|
|||
2.
|
Індивідуальні консультації з
учнями, схильними до правопорушень :«Звичка змінює характер, характер змінює життя»
|
17.10.2014
14.11.2014
|
«група ризику”
|
|||
3.
|
Групова консультація на тему: «Захист дітей від насильства
та жорстокого поводження»
|
16.02.2015
|
Батьки
9-10 класу
|
|||
4.
|
Консультації: «Нові форми та методи навчання та
виховання важковиховуваних учнів, учнів «групи ризику»
|
1-25.10.2014
|
Батьки, педагоги
|
|||
5
|
Групові консультації учасників навчально-виховного
процесу: «Попередження будь-яких проявів насилля в закладі у
системах: «учень-учень», «вчитель-учень», «батьки-учень»
|
9-20.09.2014
|
Учасники НВП
|
|||
6
|
Групові консультації щодо вибору професій: «Професія
моєї мрії»; «Майбутнє починається сьогодні»
|
1-15.03.2015
|
9клас
|
|||
11 класів
|
||||||
7
|
Групові консультації з обдарованими учнями
«Раціональне використання часу»,« Переваги участі в
Всеукраїнських олімпіадах різних етапів», «Переваги участі в конкурсах,
змаганнях, турнірах» «Твоє майбутнє починається сьогодні», «Як
спілкуватися продуктивно», «Якості й уміння, необхідні для ефективного
спілкування», «Твоя самооцінка.Яка вона?»
|
1-15.10.2014
1-15.02.2015
|
Обдаровані діти
|
|||
8
|
Індивідуальне консультування: «Навчальна діяльність:
успіхи та здобутки»;
«Трудова діяльність як розвиток вольових якостей
особистості»;
«Взаємовідносини у родині»,
|
15-31.01.2015
|
Діти трудових мігрантів
|
|||
9
|
Індивідуальні консультації: «Твоє майбутнє в твоїх
руках» ,
«Професія моєї мрії» , «Соціально-психологічний
клімат у родині»,
«Здоровий
спосіб життя», «Раціональне використання часу»
|
02-14.09.2014
|
Діти –сироти, діти, сім»ї яких опинились в СЖО
|
|||
10
|
Групові консультації:
«Вчимося бути емоційно витриманими»
|
01.10.2014
|
Учні 5-6
класів
|
|||
11
|
Групові консультації: «Кроки подолання стресу»
|
06.05.2015
|
Учні
7-11класів
|
|||
12
|
Групові консультації:
«Підтримка дитини в кризовій ситуації. Поради батькам»
|
05.11.2014
|
Батьки 5-11
класів
|
|||
13
|
Групові консультації: «Як
допомогти підлітку впоратися з тривогою та агресією»
|
15.04.2015
|
Батьки учнів
8 -9 класів
|
|||
14
|
Групова консультація
«Первинний контакт із дитиною після стресу. Як можна допомогти»
|
08.10.2014
|
Класні керівники 5-11 класів
|
|||
15
|
Групова консультація «Особливості дитячої та підліткової соціальної
травматизації»
|
26.01.2015
|
Педагоги
|
|||
16
|
Профілактичні консультації
з питань: «Поведінка у закладі», «Користування мобільними телефонами»,
«Ведення здорового способу життя», «Шкідливий вплив тютюну на підлітковий
організм», «Зловживання алкоголем».
|
За потребою
|
Учні 5-10
класів
|
|||
17
|
Індивідуальні консультування учнів, які мають труднощі у виборі професії:
- Сучасний світ професій
- Моя майбутня професія
- Навчальна діяльність:
успіхи та здобутки»
- Професія моєї мрії
|
13.01-30.05.2015
|
Учні 9 класів
|
|||
18
|
Групова консультація «Вбережемо
дітей від пасивного паління»
|
12.01.2015
|
Батьки 1-4-х класів
|
|||
Захисні:
|
||||||
1.
|
Провести щорічний громадський
огляд умов утримання, навчання, виховання, оздоровлення та працевлаштування випускників цієї категорії дітей.
|
1-30.10.2014
|
Учні 1-11 класів
|
|||
2.
|
Проконтролювати стан забезпечення
шкільною формою та підручниками дітей-сиріт і дітей, що залишились без батьківської опіки.
|
1-10.09.2014
|
Діти-сироти
|
|||
3.
|
Контроль за дотриманням прав дитини
та виконанням своїх
обов’язків опікунами, батьками проблемних сімей.
|
Щотижнево
|
Діти-сироти
|
|||
4.
|
Підготовка документів на безкоштовне харчування дітей
пільгових категорій та по
клопотанню дітей з малозабезпечених
сімей, організація платного харчування.
|
До 01.09.2014
|
Діти-сироти, мало-забезпечені
|
|||
5.
|
Підготовка
документів для надання матеріальної допомоги дітям, що
знаходяться під опікою.
|
До 05.09.2014
|
Діти-сироти
|
|||
6.
|
Контроль за проходженням
медичного огляду дітям-сиротам та дітям, що залишилися без піклування
батьків.
|
10.09.2014 –25.05.2015
|
Діти-сироти
|
|||
7.
|
Здійснення організаційно-розпорядчих заходів з метою реалізації права
дітей, дітьми позбавлених
батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин на організацію
залучення до гурткової роботи.
|
09-26.09. 2014
|
діти –сироти, діти
з малозабе-зпечених сімей
|
|||
8.
|
Організація літнього відпочинку у пришкільних таборах дітей пільгових категорій
|
З 16.05.2015
|
Пільгові категорії
|
|||
9
|
Відвідування громадських
установ (клубів за інтересами, судів, органів соціальної опіки та піклування,
служби у справах неповнолітніх та ін.)
|
Протягом року
|
Учні ліцею
|
|||
10
|
Співпраця зі службою у справах дітей, відділом
опіки та піклування, Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді ,Центром планування сім’ї ВОКЛ імені Миколи Пирогова з метою координації дій соціального патронажу учнів.
|
За планом закладу
|
Вчителі, учніі 1-11 класів
|
|||
Профілактичні:
|
||||||
Профілактика
суїциду
|
||||||
1
|
Виступ: «Всесвітній день
запобігання суїциду»
|
15.09.2014
|
Учні 8-9 класів
|
|||
2
|
Семінар «Фактори, які впливають на суїцидальну поведінку в
дитячому та підлітковому віці»
|
10-11.09.2014
|
Батьки 6-10 класів
|
|||
3
|
Індивідуальне консультування: « Рекомендації з налагодження
дитячо-батьківських стосунків, зміни
(при потребі) стилю виховання, переадресування до інших спеціалістів тощо.при
проявах суїцидальних нахилів»
|
За запитом
|
Батьки 1-11 класів
|
|||
4
|
Виступ на батьківських зборах: «Взаєморозуміння та
взаємоповага серед членів сім»ї-
основа запобігання проявам суїциду у дітей та підлітків»
|
11.09.2014
|
Батьки 6-11 класів
|
|||
5
|
Виступ: «Життєві цінності у житті людини»
|
15.09.2014
|
Учні 6-х класів
|
|||
6
|
Виступ :»Життя прекрасне.-Дозволь собі бути
щасливим!»
|
16.09.2014
|
Учні8-х класів
|
|||
7
|
Акція: «День позитиву»
|
23.11.2014
|
Учні 5-11 класів
|
|||
8
|
Виступ: «Профілактика суїцидальних нахилів сред дітей та учнівської
молоді»
|
21.10.2014
|
Педколектив
|
|||
9
|
Лекція
«Міфи та факти про суїцид»
|
24.11.2014
|
Кл.керівники
|
|||
Профілактика
паління та вживання
алкоголю
|
||||||
1
|
Рейди-перевірки по
виявленню учнів, схильних до тютюнопаління на території школи в складі «Наркопста» з подальшим висвітленням результатів
на змінному стенді «Наркопост
інформує» «Кого взяла в полон шкідлива
звичка»
|
15-19.09.2014
|
Учні 1-11 класів, педколектив
|
|||
2
|
Групові консультації: «Активне та пасивне куріння»,
«Нікотин – твій ворог», «Шкідливість тютюнопаління», «Куріння шкідливе для здоров’я»
|
15-19.09.2014
1-15.03.2015
|
Учні 5-11 класів
|
|||
3
|
Групові консультації : «Вбережімо дітей від пасивного паління!»
|
1-05.10.2014
8-12.10.2014
|
Батьки 1-4 Батьки 5-6 класів
|
|||
4
|
Виступ: «Цигарка в руках дитини - ознака
бездіяльності батьків»
|
12.10.2014
|
МО кл.керівників
|
|||
5
|
Підготовка флешмобів: «Я обираю життя без тютюну!»
|
02.11.2014
|
Учнів 5-6- класів
|
|||
6
|
Виступ: «Здоровий спосіб життя– свідомий вибір кожної людини»
|
23.12.2014
|
Учні 5-6 класів
|
|||
7
|
Виступ: «Відповідальність батьків за здоровя неповнолітніх дітей»
|
16.01.2015
|
Батьки 9-11 класів
|
|||
8
|
Виступ: «Як вберегтись від спокуси:вся правда про
цигарку»
|
21.01.2015
|
Учні 8-9 класів
|
|||
9
|
Індивідуальні консультації: «Твоє здоров»я в твоїх
руках», «Негативний вплив алкоголю та тютюну на розумові здібності дітей та підлітків»
|
12-19.02.2015
|
Учні 5-11 класів
|
|||
10
|
Підготовка інформаційного буклета «Шкідливі звички
- небезпека для здоров'я вашої дитини»
( практичні
поради батькам щодо профілактику
шкідливих звичок серед дітей).
|
23-30.03.2015
|
Батьки 3-11 класів
|
|||
11
|
Диспут «Звичка формує характер, характер формує життя. Обирай корисні
звички!»
|
22.04.2015
|
Учні 10 класів
|
|||
12
|
Виступ: «Молодь і проблема вживання алкоголю» з демонстрацією
відеороликів «Вплив алкоголю на здоров»я людини»в рамках шкільного проекту здоров’язберігаючого
спрямування «Бережи себе».
|
16.09.2014
|
Учні 6-7-8 класів
|
|||
Профілактика
вживання наркотичних та психотропних засобів
|
||||||
1
|
Диспут: «Звичка формує характер, характер формує життя. Обирай корисні
звички!»
|
23.09.2014
|
10 клас
|
|||
2
|
Групові консультації на тему:«Що ви повинні знати про наркотики»
|
17-21.09.2014
|
Батьки 5-х класів
|
|||
3
|
Виступ: «Наслідки вживання наркотиків»
|
19.09.2014
|
8 класи
|
|||
4
|
Відеолекторій «Якщо ви в біді-зверніться по допомогу»з подальшим
обговоренням
|
17.09.2014
|
11 клас
|
|||
5
|
Акція «Школа
– територія, вільна від тютюну, алкоголю та
наркотиків»
|
18.10.2014
|
Учні 5-11 класів
|
|||
6
|
Виступ : «Наркоманія: шлях в нікуди»
|
24.12.2014
|
9 клас
|
|||
7
|
Виступ : «Чому я кажу наркотикам -«НІ»
|
16.04.2015
|
6 клас
|
|||
8
|
Виступ :«Заходи боротьби з наркоманією»
|
15.04.2015
|
МО кл кер
|
|||
9
|
Виступ: «Вплив наркотиків на фізичне та психічне здоров'я,
репродуктивну функцію людини»
|
15.04.2015
|
Батьки 10 класів
|
|||
10
|
Лекція : «Наркоманія Відповісиш своїм життям»
|
07.05.2015
|
9 класи
|
|||
11
|
Виступ : «Наркоманія. Найкоротший шлях до деградації особистості»
|
13.05.2015
|
10клас
|
|||
12
|
Виступ : «Дитяча наркоманія. Ознаки зловживання наркотиками у підлітків»
|
16.05.2015
|
педколектив
|
|||
13
|
Виступ: «Здоровий спосіб життя– свідомий вибір кожної людини»
|
23.12.2014
|
учнів 9-11 класів
|
|||
14
|
Виступ
«Відповідальність перед Законом за вживання наркотичних речовин».
|
22.12.2014
|
Батьки учнів 8-11 класів
|
|||
Профілактика
ВІЛ/СНІДу
|
||||||
1
|
Виступ «ВІЛ-інфекція :відповіді на питання»
|
05.12.2014
|
7 клас
|
|||
2
|
Виступ «Як захистити себе від СНІД»
|
06.12.2014
|
8 клас
|
|||
3
|
Заняття з елементами тренінгу на тему: «Формування
соціальних навичок і умінь в учнів щодо запобігання ризику ВІЛ-інфікування»
|
07.12.2014
|
10 клас
|
|||
4
|
Групові консультації «Щ о треба знати, щоб вберегтися від СНІДу»
|
25-29.11.2014
|
Батьки 7-8 класів
|
|||
5
|
Лекція «Формування толерантного ставлення до ВІЛ-інфікованих і хворих на
СНІД»
|
25.11.2014
|
8 класи
|
|||
Робота з формування репродуктивного здоров»я
|
||||||
1
|
Лекція «Психофізіологічні особливості поведінки дітей підліткового віку»
|
11.09.2014
|
батьки
7-9 класів
|
|||
2
|
Консультації «Формування здорового способу життя»
|
11-15.11.2014
|
учні,батьки, вчителі
|
|||
3
|
Виступ: « Навчить своїх дітей правилу «Тут мене не
торкайся». |
02.11.2014
|
Батьки3-4 класів
|
|||
4
|
Виступ: «В здоровому тілі
–здоровий дух»
|
05.11.2014
|
2-і класи
|
|||
5
|
Виступ: «Інфекції, що передаються статевим шляхом»
|
06.11.2014
|
11 клас
|
|||
6
|
Лекця : «Бережи честь змолоду»
|
07.11.2014
|
9 клас
|
|||
7
|
Відеолекція: «Внутріутробний розвиток дитини: закладення здоров’я,
характеру, талантів дитини Перші години, дні, місяці життя» з подальшим
обговоренням
|
07.03.2015
|
9 клас
|
|||
8
|
Лекція «Дівчинка.Дівчина.Жінка»
|
12.03.2015
|
11 клас
|
|||
9
|
Лекція на тему збереження репродуктивного здоров’я: «Бережи здоров»я
змолоду»
|
14.03.2015
|
7 клас
|
|||
10
|
Лекція «Поговоримо про «делікатні» питання»
|
15.03.2015
|
8 клас
|
|||
11
|
Відеолекція: «Внутріутробний розвиток дитини: закладення здоров’я,
характеру, талантів дитини Перші години, дні, місяці життя» з подальшим
обговоренням
|
13.03.2015
|
Батьки 5 класів
|
|||
12
|
Диспут «Збережімо генофонд нації !»
|
28.03.2015
|
Педколектив
|
|||
Формування свідомого та
поважливого ставлення до соціально-позитивного способу життя
|
||||||
1
|
Виступ на тему: «Соціально-позитивний спосіб життя»
|
13.10.2014
|
Педколектив
|
|||
2
|
Диспут на тему: «Проблема сенсу буття та призначення людини на землі»
|
27.11.2014
|
9 клас
|
|||
3
|
Благодійна акція «Подарунок
від Святого Миколая»
|
16-19.12. 2014
|
Діти-сироти
|
|||
4
|
Всеукраїнська благодійна акція «Назустріч мрії»
|
15.09.2014 – 01.03.2015
|
Учні 8-11 класів
|
|||
5
|
Виступ «Особливості морального виховання у дітей
молодшого шкільного твіку»
|
02.03.2015
|
Вчителі 1-4 класів
|
|||
6
|
Виступ «Вивчення та удосконалення моральних якостей
дітей молодшого шкільного віку»
|
03.03.2015
|
Батьки 2—4 класів
|
|||
7
|
Виступ «Психолого-педагогічні та історичні аспекти
морального виховання
|
26.04.2015
|
МО класних керівників
|
|||
8
|
Виступ «Формування
загальнолюдських духовних цінностей у сучасних школярів »
|
27.04.2015
|
Вчителі 5-11 класів
|
|||
9
|
Виховний захід патріотичного
спрямування
«Україна — мій рідний дім»
|
29.04.2015
|
Учні 5-6 класів
|
|||
10
|
Ділова гра «10 законів успіху»
|
28.03.2014
|
педколектив
|
|||
11
|
Заняття з елементами тренінгу «Дозволь собі бути щасливим.»
|
13.05.2015
|
Учні «групи ризику», діти трудових мігрантів, діти-сироти
|
|||
12
|
Виступ «Роль
соціально-психологічної служби у професійній роботі з учнями групи ризику та
учнями соціально незахищених категорій»
|
13.10.2014
|
Класні керівники
8-11 класів
|
|||
Профілактика
ксенофобських та
расистських проявів
|
||||||
1
|
Виступ: «Толерантність як
протидія ксенофобії та расизму в учнівському колективі» з переглядом фільму
«Нові сусіди» (І, ІІ частина) з подальшим обговоренням
|
16.11.2014
|
8- клас;
|
|||
2
|
Флеш-моб «Обличчя
толерантності» омбудсмени закладу
|
15.11.2014
|
Учні 7-11 класів
|
|||
3
|
Виступ на годинах спілкування « Що
для вас означає «бути толерантним?»
|
12.11.2014
|
Учні 5-11 класів
|
|||
4
|
Круглий стіл «Що поєднує усіх і
дає право на індивідуальність»
|
16.11.2014
|
Учні 10-х класів
|
|||
5
|
Виступ: «Молодіжні субкультури:»за» та «проти».
|
20.02.2015
|
Батьки 7-9 класів
|
|||
6
|
Виступ: «Як запобігти розповсюдження насилоьства в молодіжному середовищі»
|
24.02.2015
|
Педколектив
|
|||
7
|
Групові консультації для батьків: «Як розмовляти з дитиною-підлітком, щоб
не втратити взаєморозуміння та довіри»
|
28.02.2014
|
Батьки 6-8 класів
|
|||
8
|
Виступ: «Ліцей – територія толерантності»
|
15.11.2014
|
Учні 5-7 класів
|
|||
9
|
Виступ: «Толерантність: мистецтво жити разом»;
|
16.11.2014
|
Учні 8-10 класів
|
|||
10
|
Виступ:
до Міжнародного дня толерантності благодійні акції «Творимо милосердя разом»,
«У країні толерантності»;
|
14.11.2014
|
Учні 1-11 класів, батьки
|
|||
11
|
Виступ учнів-омбудсменів «Толерантність – європейська норма»
|
16.11.2014
|
Учні 8-11 класів
|
|||
12
|
Виступ: « Дотримання викладачами педагогічного такту, делікатності в
спілкуванні з учнями, дотримання
педагогічної етики»
|
16.10.2014
|
Пед колектив
|
|||
Впровадження
інклюзивного навчання в закладі
|
||||||
1
|
Заняття з елементами тренінгу «Навички підтримки людини з особливими
потребами»
|
03.12.2014
|
Учні 5-6 класів
|
|||
2
|
Виступ:
«Формування рівноправного та відповідального материнства і батьківства»
|
02.12.2014
|
Батьки 5-7 класів
|
|||
3
|
Батьківський всеобуч: «Який ваш стиль батьківського виховання?» -
|
16.01.2015
|
батьки учнів 7-х класів
|
|||
4
|
Лекція «Особливості впливу масмедія на школяра»
|
13.02.2015
|
Кл.керівники, представники
батьківських комітетів
|
|||
5
|
Заняття з елементами
тренінгу «Дозволь собі бути щасливим»
|
07.04.2015
|
учні з ООП
|
|||
6
|
Заняття з
елементами тренінгу «Діти мають знати
свої права»(По сторінках «Конвенції ООН про права дітей-інвалідів»)
|
10.04.2015
|
Учні 6-7 класів
|
|||
7
|
Консультація з на тему: «Ти – Людина, а отже- унікальна і неповторна особистість»
|
20.01.2015
|
учні з ООП
|
|||
8
|
Консультація «Релаксація, як спосіб зняти напругу після діяльності»
|
18.02.2015
|
учні з ООП
|
|||
9
|
Індивідуальні консультації : «Яксподобатися», «Як стати приємним
співрозмовником»
|
19.03.2015
|
учні з ООП
|
|||
10
|
Заняття з
елементами тренінгу «Як виховати добрі звички»
|
20.03.2015
21.03.2015
|
Учні 2-4 класів
|
|||
11
|
Групове
консультування «Роль сім’ї у
формуванні стійкої позиції у житті»
|
11.04.2015
|
Батьки 8-9 класів
|
|||
12
|
Заняття
з елементами тренінгу «Зроби себе щасливим сам»
|
12.05.2015
|
7
клас
|
|||
Робота з протидії торгівлі людьми
|
||||||
1
|
Лекція «Формування моделі безпечної поведінки в разі виїзду та
перебування за кордоном»
|
14.01.2015
|
9 клас
|
|||
2
|
Виступ «Профілактика потрапляння людей у рабство»
|
15.01.2015
|
8 клас
|
|||
3
|
Виступ
на тему «Чого найбільше потребує ваша дитина?»
|
13.09.2014
|
Батьки учнів
8 класів
|
|||
4
|
Виступ на батьківському всеобучі на тему: «Як підготувати дитину до
дорослого життя?»
|
10–15.11.
2014
|
Батьки учнів
8-11 класів
|
|||
5
|
Групові консультації для батьків: «Як розмовляти з дитиною про торгівлю
людьми, секс-бізнес, насильство –на стадії підліткових побачень»
|
28.02.2015
|
Батьки 10-11 класів
|
|||
6
|
Відеолекторій «Станція призначення :життя» з подальшим обговоренням
|
17.12.2014
|
7 класи
|
|||
7
|
Виступ: «Протидія торгівлі дітьми. Що таке найгірші форми праці дітей»
|
17.12.2014
|
10 клас
|
|||
8
|
Лекція «Формування моделі безпечної поведінки в разі виїзду та
перебування за кордоном»
|
21.01.2015
|
9 клас
|
|||
9
|
Інформаційне повідомлення «Профілактика потрапляння людей у рабство»
|
21.01.2015
|
8 клас
|
|||
10
|
Виступ «Якщо ви збираєтесь працювати за кордоном»
|
23.01.2015
|
Батьки 5-6 класів
|
|||
Робота з попередження будь-яких проявів насильства
|
||||||
1
|
Виступ «Ми- проти насильства. Відчуй
довіру»
|
16.10.2014
|
10 клас
|
|||
2
|
Виступ: « Навчить своїх дітей правилу «Тут мене не
торкайся». |
04.04.2015
|
Батьки3-4 класів
|
|||
3
|
Ознайомлення з пам’яткою «Як навчитись
захищатися від насильства серед однолітків»
|
23.01.2015
|
7-8 клас
|
|||
4
|
Диспут: «Бити чи не бити: ось у чому питання? Виховні методи у сім»ї»
|
24.01.2015
|
Батьки 2-3 класів
|
|||
5
|
Виступ «Інноваційні форми роботи з молоддю щодо профілактики насильства»
|
27.11.2014
|
МО кл керівників
|
|||
6
|
Виступ:«Сьогодення
вимагає: профілактика насильницьких дій у родинах та класних колективах» |
11.11.2014
|
Парламент
|
|||
7
|
Виступ: «Ми проти насильства-Відчуй довіру»
|
12.11.2014
|
10 клас
|
|||
8
|
Виступ:
«Позитивний клімат у сім’ї – запорука здорової сім’ї»
|
14.11.2014
|
Батьки 7-8 класів
|
|||
9
|
Виступ :«Поняття насильницької поведінки, її ознаки та
класифікація»
|
11.11.2014
|
Кл. керівники
|
|||
10
|
Виступ : «Насильство у сім»ї: насильство щодо жінок та дітей»
|
30.10.2014
|
педколект
|
|||
11
|
Консультації «Виявлення та профілактика насильства в сім'ї , класі та позашкільному
середовищі»
|
15-18.02.2015
|
учні,батьки, вчителі
|
|||
12
|
Виступ на годині спілкування : «Доброта – одна з головних чеснот людини»
|
16.01.2015
|
8 клас
|
|||
13
|
Виступ
«Батьки – головні вихователі. Ні насильству в сім’ї!»
|
16.01.2015
|
Батьки
5-6 класів
|
|||
14
|
Групові консультації для батьків: «Як розмовляти з дитиною про торгівлю
людьми, секс-бізнес, насильство –на стадії підліткових побачень»
|
28.02.2015
|
Батьки 10-11 класів
|
|||
Робота з учнями «групи ризику»
|
||||||
1
|
Виступ «Роль
соціально-психологічної служби у професійній роботі з учнями групи ризику та
учнями соціально незахищених категорій»
|
12.11.2014
|
Класні керівники
8-11 класів
|
|||
2
|
Групові консультації
: «Поведінка у закладі», «Користування
мобільними телефонами», «Ведення здорового способу життя», «Шкідливий вплив
тютюну на підлітковий організм», «Зловживання алкоголем» .
|
16.09.2014
20.10.2014
19.11.2014
(за потребою)
|
Учні «групи ризику»
|
|||
3
|
Проведення
психолого-педагогічного консиліуму на тему «Хто такий учень «групи ризику» ?
- розробка рекомендацій для роботи педагогів з девіантними дітьми.; - розробка рекомендацій для покращення дисципліни на уроках. |
20.10.2014
(за потребою)
|
Вчителі-предметники, кл.керівники, наставники
|
|||
4
|
Виступ: «Адміністративна та кримінальна відповідальність учнів за скоєння
правопорушень та злочинів»
|
17.09.2014
|
Учні «групи ризику»
|
|||
5
|
Індивідуальні консультації:
«Дотримання прав дитини в сім»Ї»,
«Стилі сімейного виховання»,
«Сила та значення особистого прикладу батьків»,
«Що вагоміше: спадковість чи виховання?»
|
16.09.2014
20.10.2014
19.11.2014
(за потребою)
|
Батьеи дітей «групи ризику»
|
|||
6
|
Індивідуальні консультації «Корекція особистої позиції учня та статусу в
класному колективі.»
|
03.10.2014-05.10.2014
|
Батьки дітей «групи ризику»
|
|||
7
|
Індивідуальні консультації: «Ведення здорового способу життя», «Шкідливий
вплив тютюну на підлітковий організм», «Зловживання алкоголем» . «Культура
спілкування з однолітками та вчителями», «Здоров’я-це головна умова
успіху людини», «Здоров’я-це ще не все, але без здоров’я все-ніщо»
|
01.10.2014-05.10.2014
|
Учні «групи ризику»
|
|||
8
|
Індивідуальні консультації ї з
питань мотивації до навчання, підвищення рівня успішності, з питань
профорієнтації тощо
«Я в класному колективі», «Моє майбутнє починається сьогодні»,
«Визначення майбутньої професії
–вибір життєвого шляху»
|
05.01.2015-20.01.2015
|
Учні «групи ризику»
|
|||
9
|
Виступ: «Керівництво процесом
самовиховання, саморозвитку особистості.»
|
12.12.2014
|
Кл.керівники учнів «Групи ризику»
|
|||
10
|
Виступ: «Роль дитячих та
молодіжних організацій, товариств, об`єднань у формуванні національної самосвідомості
і патріотизму.»
|
15.01.2015
|
Кл.керівники учнів «Групи ризику»
|
|||
11
|
Виступ: «Вироблення у школярів навиок та звичок
законопослушності і правомірної поведінки.»
|
03.03.2015
|
Кл.керівники учнів «Групи ризику»
|
|||
12
|
Виступ: «Розвиток творчого потенціалу учнів,
реалізації їх нахилів і здібностей у різних сферах діяльності».
|
04.05.2015
|
Батьки дітей «групи ризику»
|
|||
14
|
Виступ: «Профорієнтація-метод формування мотивації до навчання»
|
22.12.2014
|
Батьки, педагоги 7-8 класів
|
|||
15
|
Індивідуальні консультації ї з
питань профорієнтації
«Моє майбутнє починається
сьогодні»,
«Визначення майбутньої професії
–вибір життєвого шляху»
|
05.02.2015-20.02.2015
|
Учні 7-11 класів
|
|||
16
|
Виступ : «Сучасному учню про потреби ринку праці»
|
23.04.2015
|
11 клас
|
|||
Робота з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування
|
||||||
1
|
Заняття з елементами
тренінгу: «Створення умов для формування соціальної компетентності учнів
загальноосвітнього закладу»
|
19.01.2014
|
Діти-сироти та діти трудових мігрантів
|
|||
2
|
Виступ «Соціальний захист дітей-сиріт»
|
15.09.2014
|
засідань МО класних керівників
|
|||
3
|
Індивідуальні консультації ї з
питань мотивації до навчання, підвищення рівня успішності, з питань
профорієнтації тощо
«Я в класному колективі», «Моє майбутнє починається сьогодні»,
«Визначення майбутньої професії
–вибір життєвого шляху»
|
05.01.2015-20.01.2015
|
Діти-сироти
|
|||
4
|
Виступ: «Керівництво процесом
самовиховання, саморозвитку особистості.»
|
12.12.2014
|
Кл.керівники дітей-сиріт
|
|||
5
|
Виступ: «Роль дитячих та
молодіжних організацій, товариств, об`єднань у формуванні національної самосвідомості
і патріотизму.»
|
15.01.2015
|
Кл.керівники дітей-сиріт
|
|||
6
|
Виступ: «Вироблення у школярів навиок та звичок
законопослушності і правомірної поведінки.»
|
03.03.2015
|
Кл.керівники дітей-сиріт
|
|||
7
|
Виступ: «Розвиток творчого потенціалу учнів,
реалізації їх нахилів і здібностей у різних сферах діяльності».
|
04.05.2015
|
Опікуни дітей-сиріт
|
|||
8
|
Індивідуальні консультації:
«Дотримання прав дитини в сім»Ї»,
«Стилі сімейного виховання»,
«Сила та значення особистого прикладу батьків»,
«Що вагоміше: спадковість чи виховання?»
|
16.09.2014
20.10.2014
19.11.2014
(за потребою)
|
Опікуни дітей-сиріт
|
|||
9
|
Індивідуальні консультації «Особиста позиція учня та його статус в
класному колективі.»
|
03.10.2014-05.10.2014
|
Опікуни дітей-сиріт
|
|||
10
|
Заняття
з елементами тренінгу «Зроби себе щасливим сам»
|
12.05.2015
|
діти-сироти
учениця 7 класу
|
|||
11
|
Індивідуальні консультації : «Яксподобатися», «Як стати приємним
співрозмовником»
|
19.03.2015
|
Діти - сироти
|
|||
Робота з дітьми трудових мігрантів , з учням постраждалими, внаслідок переселеним, біженцями, членам їх сімей і родичами загиблих в ході АТО.
|
||||||
1
|
Індивідуальні консультації : «Яксподобатися», «Як стати приємним
співрозмовником»
|
19.09.2014
|
Діти зазначених категорій
|
|||
2
|
Виступ : «Застосування вимог Закону України «Про біженців та осіб, які
потребують додаткового або тимчасового захисту»
|
15.09.2014
|
Педколектив
|
|||
3
|
Виступ: «Ліцей – територія толерантності»
|
15.11.2014
|
Учні 5-7 класів
|
|||
4
|
Виступ: «Толерантність: мистецтво жити разом»;
|
16.11.2014
|
Учні 8-10 класів
|
|||
5
|
Виступ:
до Міжнародного дня толерантності благодійні акції «Творимо милосердя разом»,
«У країні толерантності»;
|
14.11.20145
|
Учні 1-11 класів, батьки
|
|||
6
|
Виступ учнів-омбудсменів «Толерантність – європейська норма»
|
16.11.2014
|
Учні 8-11 класів
|
|||
7
|
Виступ: « Дотримання викладачами педагогічного такту, делікатності в
спілкуванні з учнями, дотримання
педагогічної етики»
|
16.10.2014
|
Пед колектив
|
|||
8
|
Виступ: «Роз`яснювальна робота
щодо законодавства, яке регулює права біженців, інших іноземців та осіб без
громадянства, у тому числі при вирішенні питання щодо сприяння їхньому
працевлаштуванню»
|
22.09.2014
|
Батьки дітейтрудових мігрантів , дітей,постраждалі, внаслідок
переселення, з сімей і родичам
загиблих в ході АТО.
|
|||
9
|
Індивідуальні консультації:
«Дотримання прав дитини в сім»Ї»,
«Стилі сімейного виховання»,
«Сила та значення особистого прикладу батьків»,
«Що вагоміше: спадковість чи виховання?»
|
16.09.2014
20.10.2014
19.11.2014
(за потребою)
|
Батьки та особи, що їх заміняють
|
|||
10
|
Індивідуальні консультації «Особиста позиція учня та його статус в
класному колективі.»
|
03.10.2014-05.10.2014
|
Батьки та особи, що їх заміняють
|
|||
11
|
Виступ : «Сучасному учню про потреби ринку праці»
|
23.04.2015
|
11 клас
|
|||
Соціально-перетворювальні
|
||||||
1.
|
Інформаційно-роз’яснювальний тиждень щодо інклюзивного навчання
«Рівний-рівному»
|
02-06.12.2014
|
1-11 класи, пед колектив
|
|||
Заняття з
елементами тренінгу «Навички підтримки людини з особливими потребами»№1
|
10.01.2014;
|
Учні-6-7 класів
|
||||
2.
|
Тиждень права
|
09-13.12.2014
|
1-11 класи, пед колектив
|
|||
Заняття з елементами тренінгу «Я-омбудсмен!»
|
20.10.2014
|
Учні-омбудсмени
|
||||
Заняття з елементами тренінгу «Як набути практичних
навичок у житті»
|
27.10.2014
|
Учні 11 класу
|
||||
Заняття з елементами
тренінгу «Профілактика правопорушення серед підлітків»
|
17.12.2014
|
Учні 8 класу
|
||||
Заняття з елементами
тренінгу «Формування рівноправного та відповідального материнства і
батьківства»
|
18.02.2015
|
Учні 11 класу
|
||||
Заняття з елементами тренінгу «Наші права – щасливе
дитинство»
|
04.02.2015
|
Учні 8 класу
|
||||
Заняття з елементами
тренінгу «Зробимо Інтернет безпечним для дітей»
|
08.12.2014
|
Учні 8 класу
|
||||
3.
|
Тиждень соціальної підтримки «Свідоме теперішнє-щасливе майбутнє»
|
06-09.04.2015
|
1-11 класи, пед колектив
|
|||
Заняття з елементами
тренінгу «Занурення в професію»
|
06.04.2015
|
Учні 11 класу
|
||||
Заняття з елементами
тренінгу «Вплив телебачення на свідомість молоді»
|
06.04.2015
|
Учні 10 класу
|
||||
Заняття з елементами
тренінгу «Підготовка учнів до свідомого вибору професії»
|
08.04.2015
|
Учні 9 класу
|
||||
Заняття з елементами
тренінгу «Алкоголь: фактори ризику»
|
08.04.2015
|
Учні 10 класу
|
||||
Виступ на тематичній нараді
присвяченій Міжнародному дню інвалідів на тему: «Діти з особливими освітніми
потребами. Соціально-психологічний супровід»
|
01.12.2014
|
Педколектив
|
||||
4.
|
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» №1
|
13.09.2014
|
5 клас
|
|||
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» №2
|
11.10.2014
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» №3
|
08.11.2014
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» №4
|
13.12.2014
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» №5
|
18.01.2015
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» №6
|
07.02.2015
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» №7
|
14.03.2015
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» №8
|
11.04.2015
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» №9
|
12.05.2015
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» №10
|
16.05.2015
|
|||||
5.
|
Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне Я» №1
|
13.09.2014
|
Діти сироти, діти трудових мігрантів, учні постраждалі, переселені,
біженці, членам їх сімей і родичам загиблих в ході АТО.
|
|||
Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне Я» №2
|
11.10.2014
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне Я» №3
|
08.11.2014
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне Я» №4
|
13.12.2014
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне Я» №5
|
17.01.2015
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне Я» №6
|
07.02.2015
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне Я» №7
|
14.03.2015
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне Я» №8
|
11.04.2015
|
|||||
6
|
Заняття з елементами тренінгу «Техніки пошуку праці» №1
|
07.11.2014
|
9-клас
|
|||
Заняття з елементами тренінгу «Техніки пошуку праці» №2
|
12.12.2014
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Техніки пошуку праці» №3
|
16.01.2015
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Техніки пошуку праці» №4
|
14.02.2015
|
|||||
Заняття з елементами тренінгу «Техніки пошуку праці» №5
|
13.03.2015
|
|||||
7
|
Заняття з елементами
тренінгу «Володіння собою у ситуаціях що травмують»
|
17.09.2014
|
8 клас
|
|||
8
|
Заняття з елементами
тренінгу на тему: «Формування соціальних навичок і умінь в учнів щодо
запобігання ризику ВІЛ-інфікування»
|
4.12.2014
|
10 клас
|
|||
9
|
Батьківський всеобуч
1) «Як підготувати дитину
до дорослого життя?»
2) «Основні
принципи сімейного виховання»
|
10–15.11.2014
30.03-04.04.
2015
|
Батьки учнів 8-11 класів
|
|||
10
|
Заняття з елементами
тренінгу «Який ваш стиль батьківського виховання?»
|
12-15.01. 2015
|
Батьки учнів 8 класу
|
|||
11
|
Заняття з елементами
тренінгу на тему: «Створення умов для формування соціальної компетентності
учнів загальноосвітнього закладу»
|
19.01.2015
|
Учні 10 класу
|
|||
Робота за проектами
|
||||||
1.
|
Формування учнівських агітбригад як попередження соціально-негативних
явищ (2013-2015рр.)
|
15.09.2014-30.05.2015
|
Учні 8-10 класів
|
|||
Організаційні:
|
||||||
1
|
Оформлення плану
роботи на 2014-2015 навчальний рік, щомісячних, щотижневих планів роботи
|
03- 08.09.2014
01.09.2014
15.09.2014
до 20.09.2014
|
самостійно
|
|||
2
|
Оформлення та упорядкування
списків та необхідної документації для роботи соціального педагога.
|
03-30.09.2014
|
самостійно
|
|||
3
|
Підготовка документів для організації безкоштовного харчування учнів
пільгових категорій
|
1-10.09.2014
|
самостійно
|
|||
4
|
Оформлення
соціального паспорту класів та
школи.
|
1-15.09.2014
|
самостійно
|
|||
5
|
Оформлення актів обстеження
побутових умов дітей пільгових категорій
|
09-10.2014
у разі необхідності
|
самостійно
|
|||
6
|
Оформлення та поновлення
інформації для інформаційно – консультивного куточка соціального педагога для
вчителів, учнів та батьків
|
Раз у квартал
|
самостійно
|
|||
7
|
Участь у педагогічних
семінарах та педрадах
|
Згідно річного плану роботи
ліцею
|
самостійно
|
|||
8
|
Підготовка до виступів на
батьківських зборах, семінарах, нарадах
|
За планом роботи ліцею
|
самостійно
|
|||
9
|
Відвідування нарад при директорі, нарад педколективу
|
Щомісяця
|
самостійно
|
|||
10
|
Участь у
засіданні методичної ради
|
03.09.2014
21-29.11.2014
29.12-04.01.2015
23.02-01.03.2015
27.04-03.05.2015
|
самостійно
|
|||
11
|
Систематичне оформлення необхідної документації, журналів обліку роботи,
спостереження, ведення обліку дітей соціально-вразливих категорій;
|
щотижнево
|
самостійно
|
|||
12
|
Оформлення документів на
літнє оздоровлення дітей пільгових категорій
|
Починаючи з 19.05.2015
|
самостійно
|
|||
13
|
Складання
плану роботи ліцею на 2014-2015
н.р.
|
05.05-31.08
2015
|
самостійно
|
|||
14
|
Підготовка
і подача інформації:
Оновлення інформації про стан
охоплення працівниками психологічної служби соціально - психологічним
супроводом дітей із сімей, які опинились у складних життєвих обставинах;
|
10.09.2014
|
самостійно
|
|||
15
|
Моніторинг
стану супроводу учнів з особливими освітніми потребами
|
до 18.09.2014
|
самостійно
|
|||
16
|
Впровадження у практику діяльності алгоритму взаємодії працівників
психологічної служби системи освіти та працівників інших органів і служб у
справах дітей (кримінальна міліція у справах дітей, центри
соціально-психологічних служб для сім’ї, дітей та молоді)
|
до 25.09.2014
|
самостійно
|
|||
17
|
Оновлення інформації банку даних щодо обліку дітей, які схильні до
вчинення правопорушень, бродяжництва та жебрацтва, вживання алкоголю,
наркотичних речовин
|
до 08.10.2014
|
самостійно
|
|||
18
|
Оновлення
інформація про стан охоплення
працівниками психологічної служби соціально - психологічним супроводом дітей
із сімей, які опинились у складних життєвих обставинах
|
до 08.10.2014
|
самостійно
|
|||
19
|
– інформація про участь працівників психологічної служби
у реалізації пункту 13 наказу МОН України від 30.12.2010 № 1312 "Про
затвердження Плану заходів щодо реалізації Національної кампанії
«Стоп насильству» на період до
2015 року"
|
до 08.10.2014
|
самостійно
|
|||
20
|
інформація про участь
працівників психологічної служби у реалізації:
§ пунктів 2.1, 2.2, 2.3, 3.2,
3.4, 3.5 наказу МОНмолодьспорт України від 03.08.2012 №888 "Про
затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо
профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015
року";
§ моніторинг стану обстеження
працівниками психологічної служби умов
проживання дітей, які потребують підвищеної педагогічної уваги, виявлення
деструктивних сімей, сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах;
§ Загальнодержавної програми
«Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на
період до 2016 року;
§ Концепції реалізації
державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до 2015 року ;
§ Єдиної комплексної
правоохоронної програми Вінницької області на 2010-2014 роки;
§ пунктів 3.6, 3.7, 3.9
наказу МОНмолодьспорт України від 19.07.2012 №827 “Про затвердження плану
заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо запобігання
торгівлі людьми на період до 2015 року”;
§ Державної цільової
соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до 2015 року
|
до 27.10.2014,
до 20.04.2015
|
самостійно
|
|||
21
|
Написання статей до фахових видань, методичних посібників
|
01.09-31.05.2015.
|
самостійно
|
|||
22
|
Участь у науково-практичних конференціях, семінарах, творчих групах;
|
За планом закладу
|
самостійно
|
|||
23
|
Обробка результатів соціально-педагогічних досліджень
|
За планом проведення
|
самостійно
|
|||
24
|
Підготовка до проведення
виховних бесід, тренінгів, інтерактивних занять
|
За планом
|
самостійно
|
|||
25
|
Відвідування міських методичних
об’єднань соціальних педагогів.
|
06.11.2014
|
самостійно
|
|||
26
|
Робота в творчій групі соціальних педагогів та психологів
|
09.01.2015
|
||||
27
|
Робота з документами:
опрацювання нормативно-правових актів,
написання листів, інформацій тощо.
|
09.04.2015
|
самостійно
|
|||
28
|
Підготовка
звітів: аналітичного звіту, статистичного
звіту
|
щомісячно
|
самостійно
|
|||
щотижнево
|
||||||
20.04-08.05.
2014
|
||||||
29
|
Складання
плану роботи закладу на
2015-2016н.р.
|
05.05-31.08
2015
|
самостійно
|
Немає коментарів:
Дописати коментар