Вивчаються уявлення школярів про власну
ефективність через вибір ними тих занять, якими вони б хотіли займатись за
наявності вільного часу та матеріальних можливостей. Вважається, що високе
почуття самоефективності дозволяє дитині мати ширше коло інтересів і
покладатися на свої можливості, досягти прийнятних результатів у різних видах
діяльності. Тобто дитина з високою оцінкою власної ефективності обиратиме
більшу кількість видів діяльностей та буде прогнозувати в них свою успішність.
Бланк анкети для визначення рівня самоефективності молодших школярів
Прізвище,
ім'я
|
Бали |
Клас
|
|
Гурток
| |
Малювання
|
|
Легка
атлетика
|
|
Музика
|
|
Плавання
|
|
Співи
|
|
Футбол
|
|
Танці
|
|
Хокей
|
|
Фото
|
|
Авіамоделювання
|
|
Лижі
|
|
Комп'ютер
|
|
Шиття
|
|
Карате
|
|
Театральний
гурток
|
|
В'язання
|
|
М'яка
іграшка
|
|
Оригамі
|
|
Лозоплетіння
|
|
Ліплення
|
|
Фігурне
катання
|
|
Гімнастика
|
|
Ляльковий
театр
|
Перед початком роботи експериментатор разом із дітьми читає назви гуртків
і пояснює зміст незнайомих видів занять.
Психолог. Уявіть
собі, що в нашій школі з'явились усі ці гуртки, і ви можете відвідувати
будь-які, навіть всі одразу. Позначте ті гуртки, в яких би вам хотілося
займатись.
Після
виконання 1-го етапу завдання дітям пропонували спрогнозувати свою ймовірну успішність
у кожній з обраних діяльностей і оцінити її за 12-бальною шкалою.
Форма проведення: групова й індивідуальна.
Вік: 7—12 років.
Аналіз результатів
Діти з високим рівнем відчуття
самоефективності обирають в середньому більше видів занять, ніж ті, хто не
впевнений у своїй компетентності (діапазон варіативності показника кількості
обраних гуртків від 2 до 19).
Немає коментарів:
Дописати коментар