Мета: стимулювати учасників до розгляду запропонованої
ситуації. Навчити описувати словами відчуття запропонованих героїв.
Хід вправи
Кожному учаснику роздається чистий аркуш
паперу.
Вистава
«Не контакт «В Контакті» Підготували учні 11 класів
НВК: ЗШІ-ІІІст.-гімназія № 2 м.Вінниця
|
1. Ведучий пропонує записати фразу,
з якої починається яка-небудь звична ситуація (наприклад, що говорить мама,
коли вона приходить утомлена додому, а у вас не зроблені уроки, не помитий
посуд і ви «зависаєте» у комп'ютері). Ведучий збирає аркуші (підписувати їх
не треба), перемішує і роздає учням у довільному порядку.
2. Тепер ведучий пропонує записати
фразу відповіді на ту, що записано зверху (у нашій ситуації це відповідь дитини
мамі). Знову збирає, перемішує і роздає аркуші.
3. «Ситуація нагнітається, мама
дратується ще більше і говорить усе, що вона про вас думає». Знову аркуші
збираються, перемішуються.
4. «Постарайтеся знайти слова, що
заспокоять маму і дозволять вирішити ситуацію позитивно».
Ведучий збирає колективно створені
міні-сценарії і проводиться читання варіантів
розвитку, що вийшли, ситуації. Окремі варіанти можна взяти як вихідні для
обігравання ситуації.
Примітка. Дуже звичні, щоденні ситуації викликають звичні реакції. Дуже
складно перевести їх у розряд нестандартних. Можливо, що вийде не
імпровізаційний спектакль, а демонстрація звичних, стереотипних і не
найефективніших способів взаємодії.
Ольга Вацлава -
соціальний педагог НВК №2
м. Вінниця
Немає коментарів:
Дописати коментар