середа, 26 березня 2014 р.

Дитячий гороскоп в допомогу класним керівникам

ПОРАДИ АСТРОЛОГА ВЧИТЕЛЯМ

Якість
Знак зодіаку
Стихія
кардинальний
фіксований
мутабельний
кардинальний
фіксований
мутабельний
кардинальний
фіксований
мутабельний
кардинальний
фіксований
мутабельний

Овен:
Тілець:
Близнюки:
Рак:
Лев:
Діва:
Терези:
Скорпіон:
Стрілець:
Козеріг:
Водолій:
Риби:
21.03. - 20.04.
21.04. - 21.05.
22.05. - 21.06.
22.06. - 23.07.
24.07. - 23.08.
24.08. - 23.09.
24.09. - 23.10.
24.10. - 22.11.
23.11. – 21.12.
22.12. – 20.01.
21.01. – 19.02.
20.02. – 20.03.
Вогонь
Земля
Повітря
Вода
Вогонь
Земля
Повітря
Вода
Вогонь
Земля
Повітря
Вода

Усім відомі 12 характерів, що визначаються згідно дня народження, тобто за розташуванням Сонця у зодіакальному колі в цей день. Ці 12 зодіакальних характерів розділяються на 4 типи, які звуться природними стихіями: вогонь, земля, повітря, вода.
Стихія вогню. До неї належать ті, що народилися під знаками Овну, Лева та Стрільця. При розбіжності цих типів, вони мають загальні риси характеру – рухливість, допитливість, бажання організувати навколишнє з найбільш зручним для себе. Вони складають активне ядро в класі.
Найбільш бідний – Овен, його можна порівняти з лісною пожежею. Посадіть разом двох Овнів – і ви отримаєте незгасаючий осередок безпорядку в класі.
Леви мають більш організований вогонь, котрим можливо керувати: вогонь газової плитки. “Краном” для регулювання цього вогню слугує бажання Лева бути лідером, бажання показати себе. Два Лева поруч – теж небезпечне сусідство: кожен з них буде доводити, що він – найкращий. Це боротьба за владу.
Нарешті Стрілець. В цьому горить вогонь духовний, просвітницький. Стрілець, якщо чимось захоплений, обов’язково повинен заразити оточуючих своїм захопленням. Два Стрільця поруч не завадять дисципліні в класі, але якщо вони не знайдуть спільної мови між собою, то спокійно розколять клас на два ворожих угрупування.
Овнам важко висидіти весь урок спокійно, вони завжди рухаються; їх краще викликати на відповідь без оцінки, а якби на бесіду з учителем та класом.
До Левів інший підхід: вчитель, який хоче мати авторитет, повинен взяти їх в союзники. Важливо мати Лева на своєму боці, щоб він став провідником та організатором дій вчителя. Найкраще впливати на честолюбність Лева: якщо він хоче бути кращим, нехай буде першим у навчанні, а не в пустощах. Лева краще посадити ближче до вчителя, щоб мати з ним постійний контакт і через нього впливати на весь клас. Лев, який сидить за останньою партою, позбавлений уваги вчителя – це потенційний бунтівник, який буде провокувати безліч конфліктних ситуацій назло педагогу. Через те з Левом учителю потрібно мати дружні стосунки.
Стрільця бажано садити подалі від вікна, щоб він не відволікався на уроках. Його перед усе потрібно зацікавити предметом навчання, тоді він донесе цю зацікавленість до класу. Стрільця добре брати в помічники на заняттях з дітьми, що слабо встигають в навчанні. 

Стихія  Землі.     Це Тільці, Діви, Козероги – старанні і, як правило, спокійні учні. Їх добре розсаджувати попарно з дітьми знаку вогню. Протиріччя  цих стихій в дитинстві виявляються не дуже різко, а позитивний вплив «солідної» Землі на експансивний вогонь поза сумнівом. Тільців можна уподібнити родючому грунту: все корисне, що в нього потрапляє, проростає і дає  плоди. Діви – грунт доглянутий, який відмінно плодоносить при поливі, спушенні, внесенні добрив. І, нарешті, Козероги – це скеля. Як правило, вже у маленьких Козерогів виявляються стійкі життєві принципи, вони знають, навіщо прийшли вчитися і для чого їм це навчання потрібне в подальшому житті. Садити поряд дві землі безрозсудно, адже при цьому десь сядуть два вогні, дві води, два повітря – комбінації з погляду дисципліни і засвоєння матеріалу небажані. Комбінації земля-вода, земля-повітря і навіть земля-вогонь спокійні, а найплідніша з них – земля-вода.
     Викликаючи|спричиняти| Тільця, Діву або Козерога до дошки, не слід їх квапити: вони висловлюють|викладають| матеріал поволі|повільно|, та зате обдумано. Перевіряти засвоєння матеріалу якраз добре по знаках Землі|грунту|: якщо вже вони засвоїли, то інші теж. |Те, що засвоєне, відкладеться у них на все життя.

    Стихія повітря.  До цього типу відносяться діти, що народилися під знаками Близнюків, Вагів і Водолія. У них рухомий, допитливий розум, легкість спілкування і дуже різнобічні ( різностороні) інтереси.  Вітерець в голові присутній у кожного, але у Близнюків це вітер змінного напряму, у Вагів – освіжаюче повітря зеленої діброви, а у Водоліїв – як коли: або затишшя перед бурею, наелектризоване повітря, або вихор передуючий негоді. Всі три знаки досить непосидючі, люблять поговорити з сусідом і насилу концентрують увагу на поясненнях вчителя. Близнюки жадають дізнатися новину, що абсолютно не відноситься до теми уроку, Вагам « междусобойчик» просто приносить задоволення спілкування, незалежно від змісту, а Водоліям часто приходять в голову оригінальні думки, що стосуються або теми уроку, або зовнішнього вигляду і манери пояснення вчителя, і вони поспішають поділитися своїм відкриттям з сусідом. Близнюкам подобається широта обхвату матеріалу, але у них  для концентрації уваги мають бути зайняті руки ( найрухоміша частина їх тіла), Вагів привертає образність подачі матеріалу, а Водолії дуже чуйні до емоційної сторони пояснення вчителя: невиразний, монотонний голос їх швидко усипляє. Якнайкращий варіант розміщення представників стихії повітря в класі – посадити їх за одну парту з Козерогами, якнайгірший – один з одним або з представниками стихії вогню: перешіптувань в останньому випадку майже не вдасться уникнути.

Стихія води  включає знаки Рака, Скорпіона і Риб. Зовні|зовнішньо| це спокійні учні, що не доставляють учителеві|учителеві| особливого клопоту, але|та| наскільки брехлива ця зовнішність!  Почуття|почуття| в знаках води переважають над розумом, і успішність учнів водного типу|типа| у величезній мірі залежить від того, в який емоційний|емоціональний| контакт, позитивний або негативний|заперечний|,  вони вступлять з|із| вчителем|учителем|. Рідко за зовнішнім виглядом Раків, Скорпіонів і Риб вдається здогадатися, про що вони в даний момент думають|вважають|.  Вода в них теж|також| різна. Раки можна порівняти із|із| струмочком або спокійною річкою,  що несуть свої   води з|із| тихим дзюрчанням. Але|та| про що вони дзюрчать і куди прагнуть, більшості з|із| нас, дорослих, невтямки. Скорпіон – це вода відразу після|потім| водопаду|водоспаду|: гладкі на поверхні струмені, скажено вируючі в глибині. Риби – глибока вода, вир, в якому, як відомо, водяться біси. Рака дуже легко образити, наприклад, різким словом. І весь урок він сидітиме, надувшись|надуватися|, і переживати образу. Під співчутливим поглядом або швидкоплинною ласкою Рак відтане і включиться в тему уроку. Але|та| не дивіться на нього невідривно: під пильним поглядом Рак відчуває|почуває| себе незатишно, навіть не відчуваючи за собою ніякої|жодної| провини|вини|. Скорпіон, навпаки, дивиться на вас пильно і уважно, як би гіпнотизуючи.  Проте|однак| це зовсім не означає, що він стежить за поясненнями вчителя|учителя|. Скорпіон зазвичай|звично| в курсі всіх таємниць класу, і, можливо, в цю хвилину|мінуту| він намагається|пробує| вирішити чергову загадку. Риби теж|також| дивляться на вчителя|учителя|, але|та| якщо це відсутній, направлений|спрямований| усередину погляд, значить, вони прокручують| в своїй уяві якесь кіно. Не садіть|саджайте| рядом|лавою| двох Скорпіонів, інакше ви отримаєте|одержуватимете| джерело постійної емоційної|емоціональної| напруги|напруження| в класі.

 Не варто з'єднувати РАКА з ОВНОМ, СТРІЛЬЦЕМ,  ДІВОЮ: гострий язичок цих трьох знаків може боляче зачепити РАКА. Кожний тип характеру шукає  способи самовираження.  По  манері прояву свого  "я"  12  зодіакальних
характерів діляться на три групи, або, як говорять астрологи, на три квадрати якості.
    
КАРДИНАЛЬНИЙ КВАДРАТ (ОВЕН, РАК, ТЕРЕЗИ, КОЗЕРІГ) проявляє свої якості активно,  шукає й пробує нове. Часто із цих знаків виходять лідери. Учні кардинального типу добре засвоюють тільки той матеріал, що їм цікавий. 
   ОВНИ цікавляться всім новим,  ще не до кінця розгаданим. Вони із захопленням слухають історії про НЛО й полтергейст.
   РАКІВ більше залучають історії, звичаї  й  традиції.
   ВАГИ відмінно  сприймають  естетичну й загальнокультурну сторону питання.
 КОЗЕРОГИ відкладають у свою пам'ять усе,  що їм може придатися в майбутньому.
   Батькам непогано знати, що ОВНИ не люблять відразу сідати за уроки,  а, вирвавшись на вулицю, захоплюються іграми до знемоги, коли їм уже не до підручників. Тому після розумної перерви їх варто майже примусово засаджувати за книжки. РАКАМ потрібно тактовно  допомагати робити уроки, роз'ясняючи незрозумілі місця: самі вони питань задавати не будуть,  а мають звичай  сидіти  над розкритою книгою, не просуваючись уперед. ВАГИ теж захоплюються іграми, і їм варто нагадувати про незроблені уроки.  КОЗЕРОГИ сідають за домашні завдання самі, але роблять уроки повільно, і їх не слід квапити, але,  подивившись над чим длубається дитина,  добре б  допомогти йому уявити, як ці знання знадобляться йому надалі.
  
ФІКСОВАНИЙ КВАДРАТ (ТІЛЕЦЬ,  ЛЕВ, СКОРПІОН, ВОДОЛІЙ). Добре засвоює схеми й методи. Раз намацавши правильний алгоритм, учні фіксованого типу не люблять його міняти й намагаються все  робити  по стандарті, але досить ґрунтовно.  Батькам непогано пам'ятати,  що ТІЛЕЦЬ продовжує орати й тоді,  коли вже все поле пооране, тому дуже важливо не давати йому засиджуватися над чимось одним, а перемикати із уже зробленого на ще не торкнуте завдання. ЛЕВОМ рухає самолюбство, і якщо він переконаний, що гарне навчання - це спосіб висунутися, він буде намагатися робити уроки якнайкраще . СКОРПІОНИ тим зацікавленіше виконують домашні завдання, чим більше таємниць і несказаного містить досліджуваний предмет. Удома в СКОРПІОНА обов'язково повинні бути свій куточок і своя книжкова полиця, тому що він великий власник і не любить,  коли сторонні риються в  його паперах або підглядають у його зошит через спину. ВОДОЛІЇ люблять  відтягати  виконання домашнього  завдання   до останнього, от чому вони  найчастіше  відрізають шматочок  часу від сну, що, звичайно,  не йде їм на користь.  Тому ВОДОЛІЯМ потрібний чіткий режим дня - час для ігор, і час для уроків.
Не варто з'єднувати РАКА з ОВНОМ, СТРІЛЬЦЕМ,  ДІВОЮ: гострий язичок цих трьох знаків може боляче зачепити РАКА. Кожний тип характеру шукає  способи самовираження.  По  манері прояву свого  "я"  12  зодіакальних
характерів діляться на три групи, або, як говорять астрологи, на три квадрати якості.
    
  МУТАБЕЛЬНЫЙ, АБО МІНЛИВИЙ, КВАДРАТ (БЛИЗНЮКИ, ДІВА, СТРІЛЕЦЬ, РИБИ). У цього типу самовираження ефективність виконання домашніх завдань сильно залежить від зовнішніх обставин: вони легко відволікаються й тому або зайво довго сидять за уроками або роблять їх наспіх в останній момент.
Особливу увагу слід звернути на Близнюків, привчаючи їх до зосередженості і посидючості. Маючи гнучкий розум і широкий кругозір. Близнюки здатні відповісти на дванадцять балів, ледь встигнувши перед уроком проглянути матеріал. Але вчитель не повинен передчасно радіти їх блискучій відповіді: знання при цьому мають поверхневий характер, що в майбутньому може сильно зашкодити Близнюкам.
Діва  навпаки, сидить над уроками дуже довго, запам’ятовуючи кожну деталь. Її потрібно привчати виділяти головне і другорядне.
Стрілець любить свободу і намагається зробити уроки якомога швидше. Правда, коли його «припече», він здатний за короткий термін засвоїти обємний матеріал і непогано здати екзамени. Але, здавши їх, відразу  ж усе забуває.
Риби неорганізовані, і на солідну підготовку їм не вистачає часу. І батькам, і педагогам треба прищеплювати  своїм «рибкам» дисциплінованість і зібраність, вміння не відволікатись від розпочатої справи на різні дрібниці.
Неважко помітити, що немає двох знаків Зодіаку, в яких би повторювалася комбінація стихій та якостей. Співставляючи властивості стихій та якостей, ви отримаєте коротку, але вичерпну характеристику кожного знаку.

Немає коментарів:

Дописати коментар