«_____»
_________20___р
Вчитель_________________________________Предмет____________________________
Клас__________Кількість
учнів за списком______, присутні________
Тема
уроку__________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Зовнішня організація навчального
заняття
|
Реалізовано методи
|
Форми виконання видів робіт
|
||
Орг..момент
|
|
Загальні
|
Усно
|
|
Своєчасний почато
|
|
Монологічний алорітмічний діалогічний програмований еврестичний
|
Письмово
|
|
Раціональна організація робочого місця вчителя
|
|
З книгою
|
||
Раціональна організація робочого місця учня
|
|
Методи викладання
|
Біля дошки
|
|
Своєчасність записів у щоденник домашнього завдання
|
|
Інформаційно-повідомлюючий
Спонукаючий
інструктивний
Пояснювальний стимулюючий
|
|
|
Своєчасність виставлення оцінок
|
|
Методи навчання
|
|
|
Своєчасне закінчення заняття
|
|
Репродуктивний пошуковий
Частково-пошуковий
творчий
|
|
|
Організація навчальної діяльності
учнів
|
|
Форми організації навчального
процесу
|
Дотриманя санітарно-гігієнічних
норм
|
|
Реалізація запланованого матеріалу
|
|
фронтальна
|
Стан підлоги
|
|
Логічність і послідовність викладу
|
|
групова
|
Стан парт
|
|
Оптимальність структури уроку
|
|
індивідуальна
|
Стан вікон
|
|
Раціональність використання методів
|
|
|
Стан стільців
|
|
Принципів, засобів навчання
|
|
|
Естетичне оформлення
|
|
Мовна культура учнів
|
|
|
Вологе прибирання
|
|
Мовна культура вчителя
|
|
|
Освітлення
|
|
Результативність заняття
|
|
|
Температурний режим
|
|
Дисципліна учнів
|
|
|
Провітрюваність класу
|
|
|
|
|
Зовнішній вигляд учня
|
|
|
|
|
Емоційно-психологічний стан вчителя
|
|
|
|
|
Емоційно-психологічний стан учнів
|
|
Використання засобів навчання
|
|
Опитано учнів
|
Активність класу
|
|
Об’єкти навколишнього середовища
|
|
|
Висока
Середня
Низька
|
|
Таблиці
|
|
|
||
Картки
|
|
|
||
Ілюстрації
|
|
|
||
ТЗН
|
|
|
||
Книги, підручники
|
|
|
||
Записи на дошці
|
|
|
||
Інше
|
|
|
||
Тип заняття
|
|
Кількісний і якісний аналіз
навчання
|
Темп заняття
|
|
Урок формування нових знань
|
|
Високий
|
Високий
|
|
Урок закріплення знань, умінь та навичок учнів
|
|
Достатній
|
Середній
|
|
Урок перевірки знань, умінь та навичок учнів
|
|
Середній
|
Низький
|
|
Комбінований
|
|
Початковий
|
|
|
Нетрадиційні заняття
|
|
|
|
Висновки і пропозиції
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Вчитель ______________________________________________________ ____________________________
(ПІБ вчителя, відвідав
урок) (підпис)
Немає коментарів:
Дописати коментар